


AFN - Quantity adjuster - проблем и помощ в Слънчев Бряг ?
- blaze
- Мнения: 261
- Регистриран на: Съб 04 апр 2009 10:10
- Автомобил: Кораб Майка
- Двигател: AHF BAU
- Местоположение: Самоко3
Re: Quantity adjuster - проблем и помощ в Слънчев Бряг ? :(
Ами и аз стигнах до този извод и ще пусна после 5в на датчика, ако сработи- ок , ако не- ще търся комп от АФН, но пак питам, има ли нещо, което трябва да съблюдавам при смяната ? Номера или друго ?
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Quantity adjuster - проблем и помощ в Слънчев Бряг ? :(
Няма друго. Щом е от AFN ще стане .
Пусни 5 V от някъде другаде и ако си късметлия, ще стане ;)
Пусни 5 V от някъде другаде и ако си късметлия, ще стане ;)
- blaze
- Мнения: 261
- Регистриран на: Съб 04 апр 2009 10:10
- Автомобил: Кораб Майка
- Двигател: AHF BAU
- Местоположение: Самоко3
Re: Quantity adjuster - проблем и помощ в Слънчев Бряг ? :(
Като пуснах +5в на моя МАП, грешката от ЕКУто изчезна, но пак не заработи като хората, след което изпуснах капака върху отвореното ЕКУ точно на бумбето и приключих случая
или по-скоро дилемата, сега чакам ново ЕКУ. 
След 2 дни:
Днес сложих друго ЕКУ от АФН и се сблъсках с грешка:
1044 - control module incorrectly coded
00741 - Brake Pedal Monitoring
-Турбото не надува повече от 0,3
-Мига лампата за подгрев
Иначе колата пали само като види ключа! Не съм виждал дизел така да пали!!!
Нямам нерви и време и пари да се занимавам повече. Гражданската и прегледа изтичат след 20 дни и брак на тоя таралясник. Писна ми да оправям коли , които преди мен са им ебали майката и не знаеш кое накъде е и нищо не става без "майстор" карай си 1.4 моно мирна ти глава.
Много се нервирах днес и много пари похарчих. Ако не се оправя това софтуерно да заработи всичко- край с тая кола.
Явно си иска същия номер ЕКУ, което..... едва ли ще се намери.


След 2 дни:
Днес сложих друго ЕКУ от АФН и се сблъсках с грешка:
1044 - control module incorrectly coded
00741 - Brake Pedal Monitoring
-Турбото не надува повече от 0,3
-Мига лампата за подгрев
Иначе колата пали само като види ключа! Не съм виждал дизел така да пали!!!
Нямам нерви и време и пари да се занимавам повече. Гражданската и прегледа изтичат след 20 дни и брак на тоя таралясник. Писна ми да оправям коли , които преди мен са им ебали майката и не знаеш кое накъде е и нищо не става без "майстор" карай си 1.4 моно мирна ти глава.
Много се нервирах днес и много пари похарчих. Ако не се оправя това софтуерно да заработи всичко- край с тая кола.
Явно си иска същия номер ЕКУ, което..... едва ли ще се намери.
- ch5393ah
- Мнения: 157
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 18:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Котел
Re: Quantity adjuster - проблем и помощ в Слънчев Бряг ? :(
Колега, допитай се до колегата Ifidik, защото ще ти даде най- правилен отговор и решение на твоя проблем вместо да наливаш пари на вятъра....
- blaze
- Мнения: 261
- Регистриран на: Съб 04 апр 2009 10:10
- Автомобил: Кораб Майка
- Двигател: AHF BAU
- Местоположение: Самоко3
Re: Quantity adjuster - проблем и помощ в Слънчев Бряг ? :(
Аз имам координати на адаша, но ми е много тъпо да звъня телефони на хора който си изкарват парите и аз да ги занимавам с неща, които сам съм осрал до ушите :( . Да имам възможност да му я закарам- и да се приключи, но няма как с разход 28/100. пък и може да съсипе нещо... де да знам.
Поиграх си около 2 часа с помпата. Нали я бутах заради ЕКУто.... Понеже белега от преди да я пипам си е белег с дебелина от ~2мм , което осъзнах че е мноооого значимо за центровката, започнах да си играя от 4.8мг на толкова съм я зарязал оня ден, мислейки че е точно на белега.
НО от тези 4.8мг до 1,2мг все ми се струва че е на белега- това са 2мм по дяволите !!!!
....са след 2 часа я оставих на 1.8. Сигурно ще кажете че е малко, но колкото е повече, толкова по-зле върви колата.
Ако има някой , който може да каже колко са стандартно милиграмите на стоков АФН... ?!
И след малко сядам да запоя кабели на това ЕКУ за МАПа, че и той ме бъзика със сигурност. И ще си поиграя пак с тази центровка .
Поиграх си около 2 часа с помпата. Нали я бутах заради ЕКУто.... Понеже белега от преди да я пипам си е белег с дебелина от ~2мм , което осъзнах че е мноооого значимо за центровката, започнах да си играя от 4.8мг на толкова съм я зарязал оня ден, мислейки че е точно на белега.
НО от тези 4.8мг до 1,2мг все ми се струва че е на белега- това са 2мм по дяволите !!!!
....са след 2 часа я оставих на 1.8. Сигурно ще кажете че е малко, но колкото е повече, толкова по-зле върви колата.
Ако има някой , който може да каже колко са стандартно милиграмите на стоков АФН... ?!
И след малко сядам да запоя кабели на това ЕКУ за МАПа, че и той ме бъзика със сигурност. И ще си поиграя пак с тази центровка .
- blaze
- Мнения: 261
- Регистриран на: Съб 04 апр 2009 10:10
- Автомобил: Кораб Майка
- Двигател: AHF BAU
- Местоположение: Самоко3
Re: Quantity adjuster - проблем и помощ в Слънчев Бряг ? :(
Равносметка:
Самата грешка заради която пуснах темата, е била причинена, от проблема с резистора.
Когато се опитвах да оправя нещата и разбутах помпата съм бутнал и вакуум маркуча който минава покрай сервото. Затова турбото не е работило.
Това са главните проблеми, заради които купих нов компютър, МАП и 2 седмици си бих главата и експериментирах с колата.
ДА, всичко това е благодарение на моята намеса, но всеки, който има подобни проблеми- да си знае да разгледа първо всички дреболии под капака.
Проблемите ми се решиха като закачих вакуума и сложих друго ЕКУ с което настроих предварението с ВАГ-ком и всичко е 6 отново.
Благодаря на отзовалите се за насоките.
Самата грешка заради която пуснах темата, е била причинена, от проблема с резистора.
Когато се опитвах да оправя нещата и разбутах помпата съм бутнал и вакуум маркуча който минава покрай сервото. Затова турбото не е работило.
Това са главните проблеми, заради които купих нов компютър, МАП и 2 седмици си бих главата и експериментирах с колата.
ДА, всичко това е благодарение на моята намеса, но всеки, който има подобни проблеми- да си знае да разгледа първо всички дреболии под капака.
Проблемите ми се решиха като закачих вакуума и сложих друго ЕКУ с което настроих предварението с ВАГ-ком и всичко е 6 отново.
Благодаря на отзовалите се за насоките.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта