Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуатора
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато
Аз тази грешка я прочетох и изтрих отдавна и оттогава не е изгрявала,след това доста време нямаше никакви проблеми,а сега се държи все едно е в авариен от четвъртък ,като я карам интензивно,но без да записва грешки,това имам в предвид,при блокирала геометрия(актуатор)все при някой от режимите на каране трябваше да пренадуе или недонадуе и да запише нещо,но това не става,това ми е интересното.
- airjohn
- Мнения: 707
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
- Автомобил: 2020 Skoda Karoq
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато
Ако е запекъл в средно положение трябва да я изрежеш на 4-4500 оборота и тогава ще влезе в авариен и няма да вдигне повече от 2000 оборота докато не се ресетне.
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато
Днес от само себе си се оправи тръгна си както преди,нещо се e@ава с мен,най-мразя неща,които се оправят от само себе си
Трябва да погледна и дебитомера да не се бъзика.

Трябва да погледна и дебитомера да не се бъзика.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато
Как се държи турбината,дебитомера и т.н. по логове ?
- SCALE
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
- Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Варна
Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато
Като имате ВагКом не се налага с уста да се прави вакуум - Бейсик Сетингс - 11 канал прави това докато мотора работи гледате лостчето дали се движи , може и Н75 да се разбере дали работи като се откачи маркучето към актуатора и с пръст се усеща вакуума дали го има или не , долу-горе през 15-тина сек. се превключва Н75 от 10-тина на 90 %
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато


- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато
При развален актуатор, турбото върти, но не надува при мен беше така и колата си работи постоянно на авариен режим, защото няма какво да прави вакума. А за маркучите като ги сменях си взех на GATES има едни гумени вътре с конец, само че като цяло не всички маркучи са един размер.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Steels и 61 госта