Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуатора

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато

Мнениеот FELIPE » Нед 07 сеп 2014 12:30


Аз тази грешка я прочетох и изтрих отдавна и оттогава не е изгрявала,след това доста време нямаше никакви проблеми,а сега се държи все едно е в авариен от четвъртък ,като я карам интензивно,но без да записва грешки,това имам в предвид,при блокирала геометрия(актуатор)все при някой от режимите на каране трябваше да пренадуе или недонадуе и да запише нещо,но това не става,това ми е интересното.




Потребителски аватар
airjohn
Мнения: 707
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
Автомобил: 2020 Skoda Karoq
Двигател:
Местоположение: София

Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато

Мнениеот airjohn » Нед 07 сеп 2014 13:56


Ако е запекъл в средно положение трябва да я изрежеш на 4-4500 оборота и тогава ще влезе в авариен и няма да вдигне повече от 2000 оборота докато не се ресетне.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато

Мнениеот FELIPE » Пон 08 сеп 2014 17:02


Днес от само себе си се оправи тръгна си както преди,нещо се e@ава с мен,най-мразя неща,които се оправят от само себе си :banghead
Трябва да погледна и дебитомера да не се бъзика.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато

Мнениеот okti_1 » Пон 08 сеп 2014 20:23


Как се държи турбината,дебитомера и т.н. по логове ?


Потребителски аватар
SCALE
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Варна

Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато

Мнениеот SCALE » Сря 10 сеп 2014 15:17


Като имате ВагКом не се налага с уста да се прави вакуум - Бейсик Сетингс - 11 канал прави това докато мотора работи гледате лостчето дали се движи , може и Н75 да се разбере дали работи като се откачи маркучето към актуатора и с пръст се усеща вакуума дали го има или не , долу-горе през 15-тина сек. се превключва Н75 от 10-тина на 90 %


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато

Мнениеот FELIPE » Сря 10 сеп 2014 17:31


:banghead Това съм го правил преди година и половина, :biggrin даже и акъл съм давал,но съм забравил->http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=364170&p=3676719#p3676719


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато

Мнениеот Sashko_Trg » Сря 10 сеп 2014 19:50


При развален актуатор, турбото върти, но не надува при мен беше така и колата си работи постоянно на авариен режим, защото няма какво да прави вакума. А за маркучите като ги сменях си взех на GATES има едни гумени вътре с конец, само че като цяло не всички маркучи са един размер.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта