Passat B6 2.0 BKP 2006 Няколко въпроса

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
vwagenpassatGB
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 05 авг 2023 15:59
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 2.0 BKP 2006 Няколко въпроса

Мнениеот vwagenpassatGB » Нед 06 авг 2023 18:44


Здравейте колеги,

Отново се включвам с моят проблем.
Vwagen passat 2.0tdi, 140 к.с. 2008 г. , десен волан.
При каране 80-100 км. температурата е 90 гр. при 120 -130,40 км. достига до 110 градуса.

Не надува маркучи, няма парно, не смесва маслото с водата. Какво може да бъде - въздух в системата, запушен маркуч, термостат или водна помпа?




kukata_pasat
Мнения: 953
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Passat B6 2.0 BKP 2006 Няколко въпроса

Мнениеот kukata_pasat » Нед 06 авг 2023 23:07


Като вдигне 110 пипни долния маркуч ако е що годе хладък и можеш да го пипнеш е термостат,провери с Ваг Ком температурата му реално колко е за да се увериш че не е грешно показание от температурния датчик тоест да ти сочи 110 а реално да е 90.Ако обаче всичко пари на умиране вече се ориентирай към водна помпа или ако сутрин след поне 15 часа престой като отвориш капачката на антифриза изсъска като безалкохолно отиваш към гарнитура.


Потребителски аватар
Ивайло Димов
предупреждение за БАН
Мнения: 1519
Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
Местоположение: Шумен

Re: Passat B6 2.0 BKP 2006 Няколко въпроса

Мнениеот Ивайло Димов » Пон 07 авг 2023 6:10


Може и да е затлачен радиатора или системата да има нужда от промивка .На първо време да промие и нова охладителна течност,смяна на капачката на разширителния съд .Оригинална задължително



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта