Здравейте колеги,
Отново се включвам с моят проблем.
Vwagen passat 2.0tdi, 140 к.с. 2008 г. , десен волан.
При каране 80-100 км. температурата е 90 гр. при 120 -130,40 км. достига до 110 градуса.
Не надува маркучи, няма парно, не смесва маслото с водата. Какво може да бъде - въздух в системата, запушен маркуч, термостат или водна помпа?
Passat B6 2.0 BKP 2006 Няколко въпроса
-
- Мнения: 953
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Passat B6 2.0 BKP 2006 Няколко въпроса
Като вдигне 110 пипни долния маркуч ако е що годе хладък и можеш да го пипнеш е термостат,провери с Ваг Ком температурата му реално колко е за да се увериш че не е грешно показание от температурния датчик тоест да ти сочи 110 а реално да е 90.Ако обаче всичко пари на умиране вече се ориентирай към водна помпа или ако сутрин след поне 15 часа престой като отвориш капачката на антифриза изсъска като безалкохолно отиваш към гарнитура.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B6 2.0 BKP 2006 Няколко въпроса
Може и да е затлачен радиатора или системата да има нужда от промивка .На първо време да промие и нова охладителна течност,смяна на капачката на разширителния съд .Оригинална задължително
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: mironski и 61 госта