Имам абсолютно същия проблем на AHF обаче, свещите са наред, стартера върти и сякаш е задавена както колегата казва.
Проблема според мен е в маркучетата за нафта защото при мен има въздух в прозрачното, а в другото не ми се мисли.
Някаква идея от къде мога да намеря такива маркучета или как мога да ги заместя с нещо?
Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалване
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван
За Много Години Колеги Живи и здрави и много успехи през новата 2015 година !
Значи тествах свещите с тест лампа ,но всичките не бачкаха ще проверя колегата което написа дали въобще стига ток до тях възможно е да е реле нещо или самия кабел тай като тръгнах да вадя обувките от свещите направо се разпадна кабела нищо чудно ,ако не са сменяни откакто е станало кола,Най-вероятно белия пушек е било като конденз от замръзналите тръби защото вече го няма и говорих с хора ,които казаха ,че било нормално като е - градуси и не си я карал като я запалиш да пуши малко бяло и после щом спира и няма никакъв дим дори било ОК,ще ги сменя понеделник вторник свещите и ще пиша на къде е работата!
Значи тествах свещите с тест лампа ,но всичките не бачкаха ще проверя колегата което написа дали въобще стига ток до тях възможно е да е реле нещо или самия кабел тай като тръгнах да вадя обувките от свещите направо се разпадна кабела нищо чудно ,ако не са сменяни откакто е станало кола,Най-вероятно белия пушек е било като конденз от замръзналите тръби защото вече го няма и говорих с хора ,които казаха ,че било нормално като е - градуси и не си я карал като я запалиш да пуши малко бяло и после щом спира и няма никакъв дим дори било ОК,ще ги сменя понеделник вторник свещите и ще пиша на къде е работата!
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван
Ако дима е лютив и гъст проблема е в свещите.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван
Белия лютив пушек е от свещите само ако няма и други проблеми и при температури от минус 5 надолу.
- stoianov71
- Мнения: 17
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 9:28
- Автомобил: Passat B 6 Variant
- Двигател: BMP 2007
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван
Колега смени си свещите
. Имах подобен проблем, трудно палене и като запали мотора се разтриса яко, както казваш чуди се как да ги нареди и хубавичко изпушваше. Смених четирите свещи сложих Бош те такива си и бяха. Тази сутрин на минус 9 градуса само й посочих ключа и ревна на четвърт. Успех!
P.S Сега прочетох първия ти пост, казваш че капе нафта и ако е от помпата, губи налягане което също оказва влияние при студен старт. Аз минах по тоя път точно преди застудяването но вече всичко е ОК.

P.S Сега прочетох първия ти пост, казваш че капе нафта и ако е от помпата, губи налягане което също оказва влияние при студен старт. Аз минах по тоя път точно преди застудяването но вече всичко е ОК.
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван
Здравейте както бях писал по-горе мерих свещите с работна лампа като с единия край клемата на + на акумулатора а с пипката по свещите оказа се ,че и четирите не работят и на четирите не светна когато днес ги изкарах за смяна всичките бяха черни нагорели Бош от незнам си кое време смених ги с Беру и утре ще кажа какъв е резултата като я оставя цяла вечер да нощува и утре първия старт ще покаже всичко и ще споделя има ли резултат или не.
- georgebonev
- Мнения: 3111
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p=4257313#p4257313
Друг колега с мк3 е решил проблема със смяна на бушон... И при него не са работили и четирите свещи...
Провери дали имаш захранване на кабелите към свещите първо.
Друг колега с мк3 е решил проблема със смяна на бушон... И при него не са работили и четирите свещи...
Провери дали имаш захранване на кабелите към свещите първо.
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван
Ако някой знае кой точно е бушона и сподели още утре ще го проверя дали е в ред евентуално кое реле играе също роля за подгрева и къде се намира,Благодаря предварително!
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван
Мисля, че е 109, намира се в бушониерата под волана.
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван
109 не е ли за доста други неща ,но не и за подгрева и въобще за подгревните свещи ?
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван
За подгрева отговаря със сигурност, за други неща незнам.
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван
А къде точно се намира това реле колега ? никой ли не знае къде е бушона за тоя подгревни свещи ?
- georgebonev
- Мнения: 3111
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван
Предполагам, че бушона е поз.32:


Както и S163 (при акумулатора?):


Както и S163 (при акумулатора?):
Fuse arangements in fuse bracket/battery:
S162. Glow plugs (coolant) (50A).
S163. Fuel pump (FP) relay/glow plug relay (50A).
S164. Coolant fan control (FC) control module/coolant fan (40A).
S176. Relays panel interior (110A).
S177. Generator (GEN) (90 Amp.) (110A).
Generator (GEN) (120 Amp.) (150A).
S178. ABS (hydraulic pump) (30A).
S179. ABS (30A).
S180. Coolant fan (30A).
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван
Релето го чувам да цъка ,но не мисля ,че е позиция 32 сега ще го видя дали е добре или въобще е там !
А някой има ли идея бушониерата която е отгоре на акумулатора за какво са точно предпазителите и пластините със сеченията ?
А някой има ли идея бушониерата която е отгоре на акумулатора за какво са точно предпазителите и пластините със сеченията ?
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван
Под самия волан, трябав да махнеш двете кори, които са ти в коленете когато си седнал или по скоро лявата кора и другата бушониера ще ти се открие:


А по другия ти въпрос, знам че единия от трите зелени бушонa е за ABS-а, но другите по-добре потай търсачката или някой друг да каже, защото по скоро ще те объркам от колкото да ти помогна.


А по другия ти въпрос, знам че единия от трите зелени бушонa е за ABS-а, но другите по-добре потай търсачката или някой друг да каже, защото по скоро ще те объркам от колкото да ти помогна.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта