Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалване

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
BobyM
Мнения: 403
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1.9 TDI
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван

Мнениеот BobyM » Пет 02 яну 2015 16:37


Имам абсолютно същия проблем на AHF обаче, свещите са наред, стартера върти и сякаш е задавена както колегата казва.
Проблема според мен е в маркучетата за нафта защото при мен има въздух в прозрачното, а в другото не ми се мисли.
Някаква идея от къде мога да намеря такива маркучета или как мога да ги заместя с нещо?




caleb85
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 11:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван

Мнениеот caleb85 » Съб 03 яну 2015 16:20


За Много Години Колеги Живи и здрави и много успехи през новата 2015 година !
Значи тествах свещите с тест лампа ,но всичките не бачкаха ще проверя колегата което написа дали въобще стига ток до тях възможно е да е реле нещо или самия кабел тай като тръгнах да вадя обувките от свещите направо се разпадна кабела нищо чудно ,ако не са сменяни откакто е станало кола,Най-вероятно белия пушек е било като конденз от замръзналите тръби защото вече го няма и говорих с хора ,които казаха ,че било нормално като е - градуси и не си я карал като я запалиш да пуши малко бяло и после щом спира и няма никакъв дим дори било ОК,ще ги сменя понеделник вторник свещите и ще пиша на къде е работата!


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван

Мнениеот w_smith » Пон 05 яну 2015 15:53


Ако дима е лютив и гъст проблема е в свещите.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван

Мнениеот Zinoto » Пон 05 яну 2015 16:31


Белия лютив пушек е от свещите само ако няма и други проблеми и при температури от минус 5 надолу.


Потребителски аватар
stoianov71
Мнения: 17
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 9:28
Автомобил: Passat B 6 Variant
Двигател: BMP 2007
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван

Мнениеот stoianov71 » Сря 07 яну 2015 10:41


Колега смени си свещите :smile . Имах подобен проблем, трудно палене и като запали мотора се разтриса яко, както казваш чуди се как да ги нареди и хубавичко изпушваше. Смених четирите свещи сложих Бош те такива си и бяха. Тази сутрин на минус 9 градуса само й посочих ключа и ревна на четвърт. Успех!
P.S Сега прочетох първия ти пост, казваш че капе нафта и ако е от помпата, губи налягане което също оказва влияние при студен старт. Аз минах по тоя път точно преди застудяването но вече всичко е ОК.


caleb85
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 11:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван

Мнениеот caleb85 » Сря 07 яну 2015 18:53


Здравейте както бях писал по-горе мерих свещите с работна лампа като с единия край клемата на + на акумулатора а с пипката по свещите оказа се ,че и четирите не работят и на четирите не светна когато днес ги изкарах за смяна всичките бяха черни нагорели Бош от незнам си кое време смених ги с Беру и утре ще кажа какъв е резултата като я оставя цяла вечер да нощува и утре първия старт ще покаже всичко и ще споделя има ли резултат или не.


Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3111
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван

Мнениеот georgebonev » Сря 07 яну 2015 20:46


http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p=4257313#p4257313
Друг колега с мк3 е решил проблема със смяна на бушон... И при него не са работили и четирите свещи...
Провери дали имаш захранване на кабелите към свещите първо.


caleb85
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 11:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван

Мнениеот caleb85 » Сря 07 яну 2015 22:19


Ако някой знае кой точно е бушона и сподели още утре ще го проверя дали е в ред евентуално кое реле играе също роля за подгрева и къде се намира,Благодаря предварително!


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван

Мнениеот tih » Чет 08 яну 2015 0:55


Мисля, че е 109, намира се в бушониерата под волана.


caleb85
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 11:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван

Мнениеот caleb85 » Чет 08 яну 2015 8:06


109 не е ли за доста други неща ,но не и за подгрева и въобще за подгревните свещи ?


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван

Мнениеот tih » Чет 08 яну 2015 14:10


За подгрева отговаря със сигурност, за други неща незнам.


caleb85
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 11:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван

Мнениеот caleb85 » Чет 08 яну 2015 16:44


А къде точно се намира това реле колега ? никой ли не знае къде е бушона за тоя подгревни свещи ?


Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3111
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван

Мнениеот georgebonev » Чет 08 яну 2015 20:12


Предполагам, че бушона е поз.32:
Изображение

Изображение

Както и S163 (при акумулатора?):
Fuse arangements in fuse bracket/battery:
S162. Glow plugs (coolant) (50A).
S163. Fuel pump (FP) relay/glow plug relay (50A).
S164. Coolant fan control (FC) control module/coolant fan (40A).
S176. Relays panel interior (110A).
S177. Generator (GEN) (90 Amp.) (110A).
Generator (GEN) (120 Amp.) (150A).
S178. ABS (hydraulic pump) (30A).
S179. ABS (30A).
S180. Coolant fan (30A).


caleb85
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 11:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван

Мнениеот caleb85 » Чет 08 яну 2015 21:07


Релето го чувам да цъка ,но не мисля ,че е позиция 32 сега ще го видя дали е добре или въобще е там !
А някой има ли идея бушониерата която е отгоре на акумулатора за какво са точно предпазителите и пластините със сеченията ?


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван

Мнениеот tih » Чет 08 яну 2015 22:42


Под самия волан, трябав да махнеш двете кори, които са ти в коленете когато си седнал или по скоро лявата кора и другата бушониера ще ти се открие:

Изображение
Изображение

А по другия ти въпрос, знам че единия от трите зелени бушонa е за ABS-а, но другите по-добре потай търсачката или някой друг да каже, защото по скоро ще те объркам от колкото да ти помогна.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: chifut, musi98, Даскала™ и 79 госта