Дебитомер за помпа-дюза 101 коня
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
Kalin72
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Лошото е че единствения ситурен начин да разбереш дали Н75 функционира на 100% е да го замениш с друг и да прегледаш маркучите
Не е така. Какво ще стане, ако ДВА или повече елемента не функционират в нормите? Със замяната на единия няма да се променят показанията, или поне дотолкова, че да се хванат с VAG-COM. Затова първо винаги правилна диагностика, и след това замяната на частите. Особено на новите дизели, а и бензинки...с толкова електроника по тях няма друг начин.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Kalin72 написа:Лошото е че единствения ситурен начин да разбереш дали Н75 функционира на 100% е да го замениш с друг и да прегледаш маркучите
Не е така. Какво ще стане, ако ДВА или повече елемента не функционират в нормите? Със замяната на единия няма да се променят показанията, или поне дотолкова, че да се хванат с VAG-COM. Затова първо винаги правилна диагностика, и след това замяната на частите. Особено на новите дизели, а и бензинки...с толкова електроника по тях няма друг начин.
Напълно съм сагласен с теб.Нямам предвид хамалска замяна на елементите.Винаги първо тест с компа за да се установи кое не е в ред.В повечето случей обаче диагностиката казва кой параметър не е в ред,а той самия може да е такъв заради много компоненти.Типичен случей е Н75-него компа може да го хване доколко магнита не е свършил и не повдига отвора ,обаче неправилно закрепени маркучи понего,колебания в работата на клапана,механични замърсявания и неплътно отваряне не може да хване.Не случайно питам дали моя Н75 става за да пробваме/стига и колегата да е съгласен де/и с двата сменени елемента/Н75 и дебитомер/за да се установи причината в кой от двата е или в двата.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Колеги след смяна на дебитомера колата върви като откачена в сравнение с преди смяната, значи от Супер Дизел са познали за дебитомера. Проблема е че върви като откачена отново само до 120км. и се случва пак стария проблем
. Така, че съм склонен да им повярвам на Супер Дизел, че трябва да се ремонтира и турбото така, че искам да ме насочите откаде да си взема нова турбина или каде да си ремонтирам старата-ако е удачен вариант.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Има логика във вашите разсъждения. Кажете ми тогава кой ще ми каже със сигурност какъв е проблема и то да е в София, защото трябва да патувам до морето а не мога да разчитам на колата.
Rabbit_TDI, oбадих се на Rumen, но той замина за провинцията. Може да я види най-рано в средата на другата седмица.
Rabbit_TDI, oбадих се на Rumen, но той замина за провинцията. Може да я види най-рано в средата на другата седмица.
Искам да ви питам ако сложа турбина от 131 коньовия двигател или от AUDI A4 p.d дигател и дали от стария двигател на Пасат ще стане. Идеята ми е че намерих една морга и ми казаха, че чакат да им докарат ударен Пасат за разфасоване и могат да ми дадат турбината да пробвам дали ще се оправи, но незная още какъв ще е пасата. Също ми предложиха и нова турбина за А4 на добра цена.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Твоя двигател какво буквено означение е ? Защото на Бора двигател AGR турбото е самостоятелен детайл; ако е AHF, ALH, AJM, AUY е заедно с колектора ! На Пасат Б5 (предполагам и на Ауди А4) турбината си е самостоятелен детайл винаги, номера е един и същ за всичките 1,9 дизелови двигатели, разликата е в последната буква на края. Информацията ми е от ETOS.
Според мен много бързаш с тази смяна на турбо - според мен то си е наред, ами това дето го управлява не е съвсем (вакууми, маркучи, клапани, ... )
Според мен много бързаш с тази смяна на турбо - според мен то си е наред, ами това дето го управлява не е съвсем (вакууми, маркучи, клапани, ... )
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: djdaka и 71 госта
