

Лошото е че единствения ситурен начин да разбереш дали Н75 функционира на 100% е да го замениш с друг и да прегледаш маркучите
Kalin72 написа:Лошото е че единствения ситурен начин да разбереш дали Н75 функционира на 100% е да го замениш с друг и да прегледаш маркучите
Не е така. Какво ще стане, ако ДВА или повече елемента не функционират в нормите? Със замяната на единия няма да се променят показанията, или поне дотолкова, че да се хванат с VAG-COM. Затова първо винаги правилна диагностика, и след това замяната на частите. Особено на новите дизели, а и бензинки...с толкова електроника по тях няма друг начин.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта