Дебитомер за помпа-дюза 101 коня

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 26 апр 2007 20:26


Не съм обеден че не стават.Принципно самото управление идва от компа и чиповете на двете не са заменяеми,но Н75 просто пуска по малко въздух :? -може и да греша.Лошото е че единствения ситурен начин да разбереш дали Н75 функционира на 100% е да го замениш с друг и да прегледаш маркучите :cry:




Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Чет 26 апр 2007 20:41


Лошото е че единствения ситурен начин да разбереш дали Н75 функционира на 100% е да го замениш с друг и да прегледаш маркучите

Не е така. Какво ще стане, ако ДВА или повече елемента не функционират в нормите? Със замяната на единия няма да се променят показанията, или поне дотолкова, че да се хванат с VAG-COM. Затова първо винаги правилна диагностика, и след това замяната на частите. Особено на новите дизели, а и бензинки...с толкова електроника по тях няма друг начин.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 26 апр 2007 21:03


Kalin72 написа:
Лошото е че единствения ситурен начин да разбереш дали Н75 функционира на 100% е да го замениш с друг и да прегледаш маркучите

Не е така. Какво ще стане, ако ДВА или повече елемента не функционират в нормите? Със замяната на единия няма да се променят показанията, или поне дотолкова, че да се хванат с VAG-COM. Затова първо винаги правилна диагностика, и след това замяната на частите. Особено на новите дизели, а и бензинки...с толкова електроника по тях няма друг начин.

Напълно съм сагласен с теб.Нямам предвид хамалска замяна на елементите.Винаги първо тест с компа за да се установи кое не е в ред.В повечето случей обаче диагностиката казва кой параметър не е в ред,а той самия може да е такъв заради много компоненти.Типичен случей е Н75-него компа може да го хване доколко магнита не е свършил и не повдига отвора ,обаче неправилно закрепени маркучи понего,колебания в работата на клапана,механични замърсявания и неплътно отваряне не може да хване.Не случайно питам дали моя Н75 става за да пробваме/стига и колегата да е съгласен де/и с двата сменени елемента/Н75 и дебитомер/за да се установи причината в кой от двата е или в двата.


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Чет 26 апр 2007 21:09


Така е. Анализ на показанията на VAG-COM-a му е майката. И това е тънкостта :)
Заменете и двата елемента, пък после пиши какво е станало. Дано колегата да се размине по-тънко като пари, и по-лесно като работа :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 26 апр 2007 21:11


И най-важното да не му се отваря турбината ,а само да се смени нещо отвън.


nikm
Мнения: 111
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikm » Пон 07 май 2007 7:52


Колеги след смяна на дебитомера колата върви като откачена в сравнение с преди смяната, значи от Супер Дизел са познали за дебитомера. Проблема е че върви като откачена отново само до 120км. и се случва пак стария проблем :) . Така, че съм склонен да им повярвам на Супер Дизел, че трябва да се ремонтира и турбото така, че искам да ме насочите откаде да си взема нова турбина или каде да си ремонтирам старата-ако е удачен вариант.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 07 май 2007 8:33


Реал Турбо на Околомръсното...


poko75
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 18:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот poko75 » Пон 07 май 2007 8:36


колега кажи поне кои номер грешка ти набива;клапана на турбината не се продава като отделна 4аст никъде по европата!и наи вероятно е Н75 за смяна(от г3 не става )по4исти си и egr клапана


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 07 май 2007 9:17


Защо си мисля че турбината не е за смяна, нито за ремонт (имаше много теми по въпроса - проблема е от управленето й) ? :roll:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пон 07 май 2007 10:10


nikm написа:Проблема е че върви като откачена отново само до 120км. и се случва пак стария проблем :)


Да ама не ! Как така тая турбина те изстрелва до 120 и после умира ?? Ако проблема е в самата турбина мисля че няма как изобщо да докараш сериозно ускорение дори и до 90км/ч !


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 07 май 2007 11:08


Stivi написа:
nikm написа:Проблема е че върви като откачена отново само до 120км. и се случва пак стария проблем :)


Да ама не ! Как така тая турбина те изстрелва до 120 и после умира ?? Ако проблема е в самата турбина мисля че няма как изобщо да докараш сериозно ускорение дори и до 90км/ч !

:да:


nikm
Мнения: 111
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikm » Пон 07 май 2007 11:50


Има логика във вашите разсъждения. Кажете ми тогава кой ще ми каже със сигурност какъв е проблема и то да е в София, защото трябва да патувам до морето а не мога да разчитам на колата.
Rabbit_TDI, oбадих се на Rumen, но той замина за провинцията. Може да я види най-рано в средата на другата седмица.


nikm
Мнения: 111
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikm » Пон 07 май 2007 12:00


Искам да ви питам ако сложа турбина от 131 коньовия двигател или от AUDI A4 p.d дигател и дали от стария двигател на Пасат ще стане. Идеята ми е че намерих една морга и ми казаха, че чакат да им докарат ударен Пасат за разфасоване и могат да ми дадат турбината да пробвам дали ще се оправи, но незная още какъв ще е пасата. Също ми предложиха и нова турбина за А4 на добра цена.


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Пон 07 май 2007 14:51


Въпроса е какъв е двигателя на аудито по принцип ако е 130к.с турбината е по различна но мисля че ще стане но не съм много сигурен, иначе ако е от ABV(100p.s.) , AJM (115p.s.) турбината е същата като твоята.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 07 май 2007 15:10


Твоя двигател какво буквено означение е ? Защото на Бора двигател AGR турбото е самостоятелен детайл; ако е AHF, ALH, AJM, AUY е заедно с колектора ! На Пасат Б5 (предполагам и на Ауди А4) турбината си е самостоятелен детайл винаги, номера е един и същ за всичките 1,9 дизелови двигатели, разликата е в последната буква на края. Информацията ми е от ETOS.
Според мен много бързаш с тази смяна на турбо - според мен то си е наред, ами това дето го управлява не е съвсем (вакууми, маркучи, клапани, ... )



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта