Passat B5 1.9 AFN 98г. - Въпрос около един теч на антифриз

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
dmarkov
Мнения: 124
Регистриран на: Чет 11 юни 2015 23:17
Автомобил: VW Polo 6n2
Двигател: AKK - 2000

Re: Passat B5 1.9 AFN 98г. - Въпрос около един теч на антифр

Мнениеот dmarkov » Пет 20 ное 2015 18:34


Минах 200км. Като гледам е сухо. Мисля да сменя целия антифриз в системата с качествен g12 и тогава може да пристъпя към цялостна смяна на фланеца. А преди месец сменях датчика и уплътнението му е сменено.
Без силикон съм сложил само о-пръстена.
И като остане време ще кача снимки.




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Passat B5 1.9 AFN 98г. - Въпрос около един теч на антифр

Мнениеот muns61 » Пет 20 ное 2015 18:58


Първо смени фланеца, после сменяй антифриза. Пластмасата е деформирана и е въпрос на време да протече с новото уплърнение. Като се улегне О-пръстена и стане с квадратно сечение като онзи, дето си свалил. Обикновено пластмасата има и пукнатини, които не винаго се виждат.
И запомни от патилите - когато се опитваш да е*еш дявола, обикновено си подлагаш задните части.


Потребителски аватар
sonaris
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 19:56
Автомобил: VW Passat B4 Syncro
Двигател: ADY
Местоположение: Пловдив / България
Контакти:

Re: Passat B5 1.9 AFN 98г. - Въпрос около един теч на антифриз

Мнениеот sonaris » Чет 21 дек 2017 23:02


Уф тия фланци как ги пукам все в най подходящия момент. Отивам лятото до майстора ми и му викам огледай колата че ще ходя на почивка.
Гледа я той и обичайно 100-200 лв все има човек за какво да даде :) Та нямах пари да му платя като вземах колата и на другия ден сутринта отивам да нося парите.
Вечерта тръгваме за морето. Та отивам за парите на сутринта и точно спирам пред сервиза му и пуфф всичко в пара излизам и си викам баси колата се запали.
След малко излиза и майстора и вика ебаси и познай точно тоя фланец се пукнал и ми изтекоха водите на пасатчето.

Това са оригиналните номера на фланците: Или код по Феби: FB 12406
SEAT 037 121 132 E, 037 121 133 E, 037 121 133 F, 37 121 132 E, 37 121 133 E, 37 121 133 F
VOLKSWAGEN 037 121 132 E, 037 121 133 E, 037 121 133 F, 37 121 132 E, 37 121 133 E, 37 121 133 F, 37121133E, 37121133F

Абе незнам дали тук му е мястото да го споделям това но от година приблизително тормозя един много труден стругар да ми направи фланец и за това място.
Той за своя пасат направи и аз го снимах. Заплаших го че ако до една година не ми направи фланеца ще го пусна в форума и ще му публикувам телефонния номер :)
Тъй като една година мина че и повече ... Тъй като и аз имам теч на антифриза отново. Да речем че ще получи още един шанс....

Проблема е при мен е че единия датчик ми се намира на самия маркуч от който ми е теча.
Иначе фланците и двата ги сменях редовно, защото я уплътнение я самия фланец се пукне и цял комплект направо заменях без да го мисля въобще. Въпроса е че няма качество
Та Единия фланец вече е алуминиев този който е от страни. А другия е от неръждавейка. Който не мога да накарам майстора да ми направи толкова време.
Ако се чудите защо е от неръждавейка майстора казва че не когато заварява цоклите за датчиците на мястото им нещо от алуминий се кривели и не ставало та за това неръждавейка.

Самоче аз съм с Passat Б4 syncro ADY 115коня

Та искам да кажа че проблема с фланците така му намерих цаката.
2017-06-07 18.55.09.jpg

2017-06-07 18.55.30.jpg

2017-06-07 18.55.20.jpg

2017-06-07 18.55.43.jpg
Прикачени файлове
2017-06-07 18.55.15.jpg



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 73 госта