проблем при смяна на горивен филтър

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
HeadshooteR
Мнения: 139
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем при смяна на горивен филтър

Мнениеот HeadshooteR » Пет 22 яну 2010 10:04


Колега преди да сменяш каквото и да е ръгни 2-та мъркуча на идващата нафта и вращащата се от помпата в едно шишенце и палиш колата
Ако няма мехурчета значи слагаш такъв филтър без клапана или смени клапана ,ако продължава да дъпра въздух значи не е в това проблема .




stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: проблем при смяна на горивен филтър

Мнениеот stivenj » Нед 24 яну 2010 12:22


emo-gar написа:Това пластмасовото се води термо-клапан.При студена нафта обратката се връща във филтъра(предполагам помпата сгрява нафтата)-целта е подгряване на филтъра.И филтър с такъв клапан се води "с подгряване".Може да се замести с прост(2 щуцера)и обратната нафта директно към резервоара(с някаква тънка тръбичка се замества клапана).При смяна ,аз засмуквам от към изходния щуцер(отива в помпата)-с прозрачно маркуче,за да видя нафтата-иначе е лоша на вкус.След това мушкам истинския маркуч.Прегледай отново уплътнителния пръстен в гнездото на клапана-ако смуче от там- ядове само.Също и тапата за дренаж отдолу

Благодаря за съвета Емо,и аз ще го махна този клапан на следващата смяна,ама сега напълних баката с 30 литра,парафинирана нафта и в тези студове не пали без да залея с гореща вода филтъра,ама докато я свърша ще е така,днес малко газ ще сипя,имам едно дълго пътуване да я свърша и ОМВ да видя какъв ще е резултата.


Потребителски аватар
Nicks
Мнения: 52
Регистриран на: Пон 18 май 2009 8:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: проблем при смяна на горивен филтър

Мнениеот Nicks » Пон 25 яну 2010 20:47


Здравеите колеги и мен ме чака смяна дизел-филтър някои може ли да предлойи марка аз лично съм се насочил към MANN като колегата (пасат Б5.5 131к 2003)явно ще е с такъв клапан за подгряване
междодругото и аз имам проблеми сега с паленето ,паля от втория пут на -13 С с натискане на гаста.


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Re: проблем при смяна на горивен филтър

Мнениеот Kalin72 » Пон 25 яну 2010 20:52


Нищо не правиш, като натискаш газта :) Опитай със два цикъла на подгревателните свещи :)


Потребителски аватар
Nicks
Мнения: 52
Регистриран на: Пон 18 май 2009 8:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: проблем при смяна на горивен филтър

Мнениеот Nicks » Пон 25 яну 2010 21:05


точно с 2 цикала подгрявам и на второто въртене вече давам газ - малко се позадавя ама пали и смукача си вдига обороти нормално вече
а нали и на този модел си показва на таблото ако има изгоряла свещ ; другото слаб акумолатор от тоя студдддддддддддд :banghead:


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: проблем при смяна на горивен филтър

Мнениеот dmode101 » Пон 25 яну 2010 21:09


Nicks написа:точно с 2 цикала подгрявам и на второто въртене вече давам газ - малко се позадавя ама пали и смукача си вдига обороти нормално вече
а нали и на този модел си показва на таблото ако има изгоряла свещ ; другото слаб акумолатор от тоя студдддддддддддд :banghead:

Колега, нито можеш да я задавиш, нито има смукач...


Потребителски аватар
Nicks
Мнения: 52
Регистриран на: Пон 18 май 2009 8:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: проблем при смяна на горивен филтър

Мнениеот Nicks » Пон 25 яну 2010 21:17


добре колега кои кара стрелката да отиде на 1100 оборота и после като загрее да спадне дда 900 rpm - само компютара с помпа-дюзата ли


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: проблем при смяна на горивен филтър

Мнениеот dmode101 » Пон 25 яну 2010 21:19


Nicks написа:добре колега кои кара стрелката да отиде на 1100 оборота и после като загрее да спадне дда 900 rpm - само компютара с помпа-дюзата ли

Да


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: проблем при смяна на горивен филтър

Мнениеот fox_vt » Пон 25 яну 2010 21:56


Не само с помпа дюзата mhihi всяка кола дет има такова животно наречено Компиутер прави така mhihi


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Re: проблем при смяна на горивен филтър

Мнениеот Kalin72 » Пон 25 яну 2010 21:59


fox_vt написа:Не само с помпа дюзата mhihi всяка кола дет има такова животно наречено Компиутер прави така mhihi

Кажи му и за педала, що нема смисъл да се натиска кат на Москвич, че не мога да спра да се въргалям от смях :Mr Green Fun :Mr Green Fun :mrgreen:
Колега, сори, без лоши чюфстфа, наистина :lol:


Потребителски аватар
Nicks
Мнения: 52
Регистриран на: Пон 18 май 2009 8:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: проблем при смяна на горивен филтър

Мнениеот Nicks » Вто 26 яну 2010 10:59


ама съм забелязал, че всички тука сте много компетентни ама никои няма точно решение , само едни научкванки (като повечето маистори)- да има да пълним тука форума


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Re: проблем при смяна на горивен филтър

Мнениеот Kalin72 » Вто 26 яну 2010 11:12


Nicks написа:ама съм забелязал, че всички тука сте много компетентни ама никои няма точно решение , само едни научкванки (като повечето маистори)- да има да пълним тука форума

Някои сме компетентни, да. Практиката го е доказала. Четем и чужди форуми, за допълване на практичните ни познания.
Какво друго решение ти трябва, в твоя случай?


Потребителски аватар
Nicks
Мнения: 52
Регистриран на: Пон 18 май 2009 8:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: проблем при смяна на горивен филтър

Мнениеот Nicks » Вто 26 яну 2010 13:37


ами по принцип темата е :"проблем при смяна на горивен филтър", и питах каква марка ми трябва MANN или.......; обаче понеже видях че се разбози темата и просто споделих че не паля.

И аз съм чел някой форуми колега и английски и руски просто не ми се е налагало oще да стигам до борд компютара, което не е нищо по различно от едно PLC
Благодаря за помоща все пак :beer


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: проблем при смяна на горивен филтър

Мнениеот stivenj » Пет 29 яну 2010 15:57


passatfan2780 написа:когато си взех ПАСАТА оригинално си беше с филтар с клапан и парвата ми работа беше да го премахна.не дава никаква разлика по колата махането му,освен че появата на ваздух от самия клапан изчезва. 8) 8) 8) 8)

Колега ,днес и аз смених с такъв филтър,но все още забелязвам много малки мехурчета и то много малко ,това да ли ще се оправи с времето,че предния филтър с клапана ме влуди,оставал празен с гориво почти на дъното и сутрин въртя като побъркан и няма палене .Сега да видим този как ще се справи .


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: проблем при смяна на горивен филтър

Мнениеот mladeja » Пет 29 яну 2010 18:51


И аз сменях горивен филтър но не го напълних с нафта щото го правих в обедната почивка и нямах на разположение шише на 4- 5 въртене си запали и обезвъздуши.Може би пък съм късметлия.Помня че към новия филтър имаше нови пръсети и ги смених.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта