Колега преди да сменяш каквото и да е ръгни 2-та мъркуча на идващата нафта и вращащата се от помпата в едно шишенце и палиш колата
Ако няма мехурчета значи слагаш такъв филтър без клапана или смени клапана ,ако продължава да дъпра въздух значи не е в това проблема .



проблем при смяна на горивен филтър
- HeadshooteR
- Мнения: 139
- Регистриран на: Съб 15 ное 2008 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: проблем при смяна на горивен филтър
emo-gar написа:Това пластмасовото се води термо-клапан.При студена нафта обратката се връща във филтъра(предполагам помпата сгрява нафтата)-целта е подгряване на филтъра.И филтър с такъв клапан се води "с подгряване".Може да се замести с прост(2 щуцера)и обратната нафта директно към резервоара(с някаква тънка тръбичка се замества клапана).При смяна ,аз засмуквам от към изходния щуцер(отива в помпата)-с прозрачно маркуче,за да видя нафтата-иначе е лоша на вкус.След това мушкам истинския маркуч.Прегледай отново уплътнителния пръстен в гнездото на клапана-ако смуче от там- ядове само.Също и тапата за дренаж отдолу
Благодаря за съвета Емо,и аз ще го махна този клапан на следващата смяна,ама сега напълних баката с 30 литра,парафинирана нафта и в тези студове не пали без да залея с гореща вода филтъра,ама докато я свърша ще е така,днес малко газ ще сипя,имам едно дълго пътуване да я свърша и ОМВ да видя какъв ще е резултата.
Re: проблем при смяна на горивен филтър
Здравеите колеги и мен ме чака смяна дизел-филтър някои може ли да предлойи марка аз лично съм се насочил към MANN като колегата (пасат Б5.5 131к 2003)явно ще е с такъв клапан за подгряване
междодругото и аз имам проблеми сега с паленето ,паля от втория пут на -13 С с натискане на гаста.
междодругото и аз имам проблеми сега с паленето ,паля от втория пут на -13 С с натискане на гаста.
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: проблем при смяна на горивен филтър
Нищо не правиш, като натискаш газта
Опитай със два цикъла на подгревателните свещи 


Re: проблем при смяна на горивен филтър
точно с 2 цикала подгрявам и на второто въртене вече давам газ - малко се позадавя ама пали и смукача си вдига обороти нормално вече
а нали и на този модел си показва на таблото ако има изгоряла свещ ; другото слаб акумолатор от тоя студдддддддддддд
а нали и на този модел си показва на таблото ако има изгоряла свещ ; другото слаб акумолатор от тоя студдддддддддддд

-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: проблем при смяна на горивен филтър
Nicks написа:точно с 2 цикала подгрявам и на второто въртене вече давам газ - малко се позадавя ама пали и смукача си вдига обороти нормално вече
а нали и на този модел си показва на таблото ако има изгоряла свещ ; другото слаб акумолатор от тоя студдддддддддддд
Колега, нито можеш да я задавиш, нито има смукач...
Re: проблем при смяна на горивен филтър
добре колега кои кара стрелката да отиде на 1100 оборота и после като загрее да спадне дда 900 rpm - само компютара с помпа-дюзата ли
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: проблем при смяна на горивен филтър
Nicks написа:добре колега кои кара стрелката да отиде на 1100 оборота и после като загрее да спадне дда 900 rpm - само компютара с помпа-дюзата ли
Да
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: проблем при смяна на горивен филтър
Не само с помпа дюзата
всяка кола дет има такова животно наречено Компиутер прави така 


-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: проблем при смяна на горивен филтър
fox_vt написа:Не само с помпа дюзатавсяка кола дет има такова животно наречено Компиутер прави така
Кажи му и за педала, що нема смисъл да се натиска кат на Москвич, че не мога да спра да се въргалям от смях



Колега, сори, без лоши чюфстфа, наистина

Re: проблем при смяна на горивен филтър
ама съм забелязал, че всички тука сте много компетентни ама никои няма точно решение , само едни научкванки (като повечето маистори)- да има да пълним тука форума
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: проблем при смяна на горивен филтър
Nicks написа:ама съм забелязал, че всички тука сте много компетентни ама никои няма точно решение , само едни научкванки (като повечето маистори)- да има да пълним тука форума
Някои сме компетентни, да. Практиката го е доказала. Четем и чужди форуми, за допълване на практичните ни познания.
Какво друго решение ти трябва, в твоя случай?
Re: проблем при смяна на горивен филтър
ами по принцип темата е :"проблем при смяна на горивен филтър", и питах каква марка ми трябва MANN или.......; обаче понеже видях че се разбози темата и просто споделих че не паля.
И аз съм чел някой форуми колега и английски и руски просто не ми се е налагало oще да стигам до борд компютара, което не е нищо по различно от едно PLC
Благодаря за помоща все пак
И аз съм чел някой форуми колега и английски и руски просто не ми се е налагало oще да стигам до борд компютара, което не е нищо по различно от едно PLC
Благодаря за помоща все пак

-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: проблем при смяна на горивен филтър
passatfan2780 написа:когато си взех ПАСАТА оригинално си беше с филтар с клапан и парвата ми работа беше да го премахна.не дава никаква разлика по колата махането му,освен че появата на ваздух от самия клапан изчезва.![]()
![]()
![]()
Колега ,днес и аз смених с такъв филтър,но все още забелязвам много малки мехурчета и то много малко ,това да ли ще се оправи с времето,че предния филтър с клапана ме влуди,оставал празен с гориво почти на дъното и сутрин въртя като побъркан и няма палене .Сега да видим този как ще се справи .
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем при смяна на горивен филтър
И аз сменях горивен филтър но не го напълних с нафта щото го правих в обедната почивка и нямах на разположение шише на 4- 5 въртене си запали и обезвъздуши.Може би пък съм късметлия.Помня че към новия филтър имаше нови пръсети и ги смених.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта