пасат б5 1.9 tdi 110коня афн - странен звук като превключва на 2100 оборота
Re: пасат б5 1.9 tdi 110коня афн - странен звук като превключва на 2100 оборота
Клапан егр имах предвид
- samo_pechka
- Мнения: 9020
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: пасат б5 1.9 tdi 110коня афн - странен звук като превключва на 2100 оборота
Ако самия ЕГР има проблем, не затваря плътно, дори и със затапен маркуч - все тая . Иска си пълно затапване.
-
- VW експерт
- Мнения: 2011
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: пасат б5 1.9 tdi 110коня афн - странен звук като превключва на 2100 оборота
Малко късно се включвам, но все пак... Има голяма вероятност проблема да ти е по изпускателната система.
Имах подобен проблем при бившия ми Пасат 5.5. Моят беше 4х4, та гърнетата малко се различават, но проблемът беше в една наставка още преди средното гърне, след което вече се разклоняват тръбите. Тая наставка при мен се явяваше някъде горе долу под скоростния лост или малко по-назад по дължината на колата, и редовно закачаше леко в пътя точно при влизане/излизане от двора, където ми е гаража, а още повече закачаше при влизане в гаража на майстора, който ми прави колата. Та от нея беше започнало леко да изпуска, и се чува характерен шум, и виене. И аз се стреснах отначало, а бях и на дълъг път, но после видях за какво става въпрос, и даже си я карах малко така, докато не започна да ме дразни(пък и се притесних, че не е много редно и в немско може да ме глобят). Всъщност при затворени прозорци почти не се чува, но отвън не е баш така. Освен това има голяма разлика от проба на място и в движение, просто като се товари мотора шума е доста по-силен. Най-яко се чуваше при отворени прозорци и движение покрай някоя стена или ограда, и естествено при даване и връщане на газ.
При мен наставката беше някакви джобни пари, смених я и звука изчезна. В конкретния случай, може да е на друго място.
Имах подобен проблем при бившия ми Пасат 5.5. Моят беше 4х4, та гърнетата малко се различават, но проблемът беше в една наставка още преди средното гърне, след което вече се разклоняват тръбите. Тая наставка при мен се явяваше някъде горе долу под скоростния лост или малко по-назад по дължината на колата, и редовно закачаше леко в пътя точно при влизане/излизане от двора, където ми е гаража, а още повече закачаше при влизане в гаража на майстора, който ми прави колата. Та от нея беше започнало леко да изпуска, и се чува характерен шум, и виене. И аз се стреснах отначало, а бях и на дълъг път, но после видях за какво става въпрос, и даже си я карах малко така, докато не започна да ме дразни(пък и се притесних, че не е много редно и в немско може да ме глобят). Всъщност при затворени прозорци почти не се чува, но отвън не е баш така. Освен това има голяма разлика от проба на място и в движение, просто като се товари мотора шума е доста по-силен. Най-яко се чуваше при отворени прозорци и движение покрай някоя стена или ограда, и естествено при даване и връщане на газ.
При мен наставката беше някакви джобни пари, смених я и звука изчезна. В конкретния случай, може да е на друго място.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: djdaka и 52 госта