Passat B7 2.0TDI 2013 г. 140 коня - тресе при първо палене
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B7 2.0TDI 2013 г. 140 коня - тресе при първо палене
Играещите обороти се получават и от лош акумулатор вярвай ми. В момента в който запалиш, свещите палят и консумацията им при палене е огромна и ако пада напрежението бърка работата на компютъра/дюзите.
Ял съм го тоя на един Опел.
Ял съм го тоя на един Опел.
- papa franku
- Мнения: 161
- Регистриран на: Чет 06 авг 2020 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 2.0TDI 2013 г. 140 коня - тресе при първо палене
Аз имам проблеми с кофти клеми и връзки, резултата е че понякога двигателя държи 1000 оборота за да увеличи волтажа. Ако имаш наблизо добри ремапери с необходимата техника може да отидеш да ти направят диагностика. Ако са наистина добри би трябвало да забележат проблеми по горивната система ако има такива.
- vasko_bulgaria
- Мнения: 239
- Регистриран на: Нед 25 апр 2010 9:10
- Автомобил: VW Passat B8 Variant_Polo 6R
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 2.0TDI 2013 г. 140 коня - тресе при първо палене
Здравейте!
След подмяна на подгревните свещи проблема се разреши. Другарите в оторизираните сервизи в Германия и България досега не са сметнали, че трябва да се сменят щом колата незаписва грешка, а вече сме на 257000 км :)
След подмяна на подгревните свещи проблема се разреши. Другарите в оторизираните сервизи в Германия и България досега не са сметнали, че трябва да се сменят щом колата незаписва грешка, а вече сме на 257000 км :)
- Sonny_89
- Мнения: 866
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 2.0TDI 2013 г. 140 коня - тресе при първо палене
Ще си позволя да използвам темата на колегата, за да не дублираме.
Накратко...наложи ми се по празниците да пътувам и колата да нощува навън (обикновено се съхранява в подземен гараж с температури над 8-10 гр).
Днес сутринта при температура 3 градуса запали от раз, но с леко притрисане за 1-2 сек. и кълбо дим от ауспуха
Преди месец при случайно сканиране ми излезе грешка за изгоряла подгревна свещ на 2-ри цилиндър, като проблеми с палене не съм имал (колата не е нощувала извън гаража). Разбрахме се с майстора да я погледне и евентуално да замени. След преглед при него се оказа, че са изгорели 3 бр. свещи и логично сложихме 4 бр. нови. Към момента не записва никакви грешки.
Колата е на 279 хил. км като гориво зареждам обикновено на Ромпетрол и от време на време по-скъпото на Шел. От месец юни е с нов к-т съединител и стартер. ДПФ е премахнат + ремап, при предния собственик (ако има значение за проблема).
Това са стойности на дюзи при студен и топъл мотор.
Майсторът ми почива до втората седмица на януари и реших да чуя и вашето мнение.
Весели празници на всички!
Накратко...наложи ми се по празниците да пътувам и колата да нощува навън (обикновено се съхранява в подземен гараж с температури над 8-10 гр).
Днес сутринта при температура 3 градуса запали от раз, но с леко притрисане за 1-2 сек. и кълбо дим от ауспуха

Преди месец при случайно сканиране ми излезе грешка за изгоряла подгревна свещ на 2-ри цилиндър, като проблеми с палене не съм имал (колата не е нощувала извън гаража). Разбрахме се с майстора да я погледне и евентуално да замени. След преглед при него се оказа, че са изгорели 3 бр. свещи и логично сложихме 4 бр. нови. Към момента не записва никакви грешки.
Колата е на 279 хил. км като гориво зареждам обикновено на Ромпетрол и от време на време по-скъпото на Шел. От месец юни е с нов к-т съединител и стартер. ДПФ е премахнат + ремап, при предния собственик (ако има значение за проблема).
Това са стойности на дюзи при студен и топъл мотор.
Майсторът ми почива до втората седмица на януари и реших да чуя и вашето мнение.
Весели празници на всички!

-
- Мнения: 127
- Регистриран на: Пон 02 яну 2023 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 2.0TDI 2013 г. 140 коня - тресе при първо палене
От скорошен опит с друга марка 2.0 дизел 2016г.,140кс. само споделям същия проблем. Всичко се реши само с дозареждане на акумулатора, който е оригинален. Ще видим колко ще издържи .
Редно е да се отбележи,че колата е на 96хил.км. реални, купена от първи собственик у нас.
Редно е да се отбележи,че колата е на 96хил.км. реални, купена от първи собственик у нас.
- Sonny_89
- Мнения: 866
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 2.0TDI 2013 г. 140 коня - тресе при първо палене
И аз стигам до този извод. Вчера бях забравил да изключа старт-стоп (правя го по навик) и на първото спиране на светофар ми светна индикатора, че не работи. Просто си натиснах бутона за изключване и не обърнах внимание, защото децата ми се бяха "качили" на главата и чак като си легнах се замислих.
Намерих гаран. карта на акуто, но никъде няма бележка/фактура и съответно дата на закупуване. Само някакви серийни номера, въведени с химикал.
Намерих гаран. карта на акуто, но никъде няма бележка/фактура и съответно дата на закупуване. Само някакви серийни номера, въведени с химикал.
- Sonny_89
- Мнения: 866
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 2.0TDI 2013 г. 140 коня - тресе при първо палене
Днес закачих на VCDS и положението е такова...
Ако може започнатите да разяснят за какво иде реч
Ако може започнатите да разяснят за какво иде реч

Re: Passat B7 2.0TDI 2013 г. 140 коня - тресе при първо палене
При мен след смяна на акумулатора пали перфектно, преди палеще все едно има проблем с дюза или свещи.
+1 за акумулатор
+1 за акумулатор
-
- Мнения: 954
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Passat B7 2.0TDI 2013 г. 140 коня - тресе при първо палене
Изпробвай акумулатора сложи мултицета на 20 волта и на двете пъпки на акумулатора и единия върти и пали другия гледа пада на напрежението ако падне под 9.8 най ниската си стойност го пиши бегал ако е между 9.8-10.5 го зареди ако е над 10.5 е перфектен и не е виновен,пак казвам по време на въртенето на стартер гледай най ниската показана стойност.
- Sonny_89
- Мнения: 866
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 2.0TDI 2013 г. 140 коня - тресе при първо палене
Нямам мултицет, но в събота мисля да ходя да го замерят и евентуално да започна подобаващо новата година 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19705
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 2.0TDI 2013 г. 140 коня - тресе при първо палене
Sonny_89 написа:Нямам мултицет,
Съни, доста хора в Пловдив имаме мултицети

Ако ти се разкарва утре до ресторант Хитър Петър, заповяда да я пробваме тая работа.
Единствения недостатък е, че ще е загряла колата и измерването няма да е съвсем меродавно, ама пък не пречи да ти го дам и да пробваш, като е студена.
Звънни или пиши на вайбър на 0898/796 386
Само, моля, нека не е преди обяд

Ай Честита Нова Година на всички!
Късмет и палещи и вървящи коли!
- Sonny_89
- Мнения: 866
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 2.0TDI 2013 г. 140 коня - тресе при първо палене
Честита Нова Година. Не съм те виждал от 10 г. Не знам дали ще те позная
, че и Шарана не си го спомням (ако е още в семейството).
И някои съседи имат мултицет, но предпочитам да го замерят в магазина.
Благодаря!

И някои съседи имат мултицет, но предпочитам да го замерят в магазина.
Благодаря!

- Vasseto
- Мнения: 2703
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 2.0TDI 2013 г. 140 коня - тресе при първо палене
Намери си пак VCDS. В секция 61-Battery regul и смени номера на акумулатора. Така колата ще работи с нов акумулатор и ще оправи този за няколко дни. Аз си сменям номерата на акумулаторите 2 пъти в годината затова че колата ги убива состуерно. При мен номера на акумулатора е вече 068 VAO 1111111129.
https://www.youtube.com/watch?v=IJAScg6JrYI
https://www.youtube.com/watch?v=IJAScg6JrYI
- Sonny_89
- Мнения: 866
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 2.0TDI 2013 г. 140 коня - тресе при първо палене
Не бях се замислял за това, но още днес ще пробвам. 

Re: Passat B7 2.0TDI 2013 г. 140 коня - тресе при първо палене
Това дали може да се свърши с OBDeleven?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта