духа ли ви от щеката на ТДИ мотор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 16 юли 2007 18:25


didodi написа:незнам дали духа, но штеката ми винаги е извадена като отворя капака :?:
сори колега ама сегментите са си потръгнали :lol: при тебе прекалено много духа вятъра :wink:




Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Пон 16 юли 2007 18:46


мн гадно :shock


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Мнениеот H2O » Пон 16 юли 2007 20:11


batkotivalio написа:
dobrinb написа:
niks76 написа:аз само ще кажа 4е по4ти не съм видял помпа дюза да не духа :lol: а масло пак не гори и върви като самолет
не говоря за едини4Ени слу4аи а са достаааа :wink:

Абсолютно съм на същото мнение, при мен също е така...

Да и аз съм така на мойта си духа по яко от на старата ми печка Кадет 89г ;) ... не знам дано да е нормално. Ина4е как вика колегата "като самолет";) !!!
Ами как няма да като самолет като уплътнява с масло.Колата има най добра мощност когато почва да уплътнява компресията с масло,ама колко ще изкара така само тя си знае.В крайна сметка всичко е една купчина ламарина и плътно желязо :!:


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Пон 16 юли 2007 21:52


niks76 написа:сори колега ама сегментите са си потръгнали :lol: при тебе прекалено много духа вятъра :wink:

Малии не с лошото де :lol: не че я няма щеката е просто е по нагоре....или то е се тая :?:


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Мнениеот H2O » Пон 16 юли 2007 22:25


didodi написа:
niks76 написа:сори колега ама сегментите са си потръгнали :lol: при тебе прекалено много духа вятъра :wink:

Малии не с лошото де :lol: не че я няма щеката е просто е по нагоре....или то е се тая :?:
Това ч духа не значи че мотора е скапан.Скапан мотор е тоя който спре да пали и пуши мнооого отзад.С това духане може да изкара много.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 16 юли 2007 23:07


На мене ми подухва и си изкарва масло/тва го разбрах Ventoman като ми чисти колекторите/ през картера.Щеката не излиза ама е маслено по нея/може да е и от проверката на маслото :? /.От клапаните духа ,но като оставя капачката не я бута.Най-странното е че Вентоман като замери компресияте беше 29-29.5 и на четирите.Неговата беше 30.5-31 и грам повей нямаше.Възможно ли е нещо друго да доосилва духането-запушване в системата за циркулация на картерните ,или зацепването на клапаните :?:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 16 юли 2007 23:09


Rabbit_TDI написа:На мене ми подухва и си изкарва масло/тва го разбрах Ventoman като ми чисти колекторите/ през картера.Щеката не излиза ама е маслено по нея/може да е и от проверката на маслото :? /.От клапаните духа ,но като оставя капачката не я бута.Най-странното е че Вентоман като замери компресияте беше 29-29.5 и на четирите.Неговата беше 30.5-31 и грам повей нямаше.Възможно ли е нещо друго да доосилва духането-запушване в системата за циркулация на картерните ,или зацепването на клапаните :?:
НЕ е възможно


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 16 юли 2007 23:13


H2O написа:
didodi написа:
niks76 написа:сори колега ама сегментите са си потръгнали :lol: при тебе прекалено много духа вятъра :wink:

Малии не с лошото де :lol: не че я няма щеката е просто е по нагоре....или то е се тая :?:
Това ч духа не значи че мотора е скапан.Скапан мотор е тоя който спре да пали и пуши мнооого отзад.С това духане може да изкара много.
леко уто4нение-има разлика между безкамерен и предкамерен дизел;при предкамерния пада компресията ,а при безкамерния пак си духа но не губи компресия дори и след 400000км-проверено на над 200мотора на ТДИ(без зна4ение от мощността)
така 4е за ТД е малко катастрофално положението когато щеката хвър4и нагоре
а разликата идва просто от самата конструкция на разли4ните типове мотори


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 16 юли 2007 23:19


Я дай малко повече разяснения че тука стана интересно.Винаги съм мислил че духащо ТДИ няма проблеми с паленето просто щото пали и от ниска компресия заради гдиректното впръскване ,ама с другите показатели като мощност и разход надли е така :? Отделно ако не губи компресия/в сравнение с предкамерен дизел/ откъде идва духането.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 16 юли 2007 23:29


колега ,така или ина4е износването си го има и при тди,но просто нямла голям анзис при цилиндъра(клю4а на сигментите си остава сравнително малък и при много километри)и затова и тди пушещо като локомотив не гори и много масло ,а е в пове4ето слу4аи в допустимите норми.при тди няма голямо колебание в температурната рабта на мотора ,докато при предкамерния дизел това е слабост.вземи под внимание и самия процес на изгаряне и ще 4атнеш за какво става въпрос и къде е разликата


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 17 юли 2007 6:33


Rabbit_TDI написа:На мене ми подухва и си изкарва масло/тва го разбрах Ventoman като ми чисти колекторите/ през картера.Щеката не излиза ама е маслено по нея/може да е и от проверката на маслото :? /.От клапаните духа ,но като оставя капачката не я бута.Най-странното е че Вентоман като замери компресияте беше 29-29.5 и на четирите.Неговата беше 30.5-31 и грам повей нямаше.Възможно ли е нещо друго да доосилва духането-запушване в системата за циркулация на картерните ,или зацепването на клапаните :?:


Лелееее , какво ме направи :lol: Компресията на Вентото беше 30 за 1,2,4'ти цилиндър и 29,5 за 3'ти .


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Вто 17 юли 2007 20:02


niks76 написа:....при тди няма голямо колебание в температурната рабта на мотора ,докато при предкамерния дизел това е слабост....
При моя щеката е винаги по-нагоре от нормалното , но няма масло по нея (смъсъл да хвърля масло от нея :lol: не на мин/макса ) мотора пали почти от раз , и не бара маслото , вярно че 92 и е на кой знаи колко хиляди км. но никога не се е базикала със температурата , даже е "студена" според таблото (а то е сравнявано със лазарен термометър) работи нормално на 80-82 градуса в задръствания вдига едва 90 , при зверската магистрала пада даже на 70 :shock Това ли имаш в предвид ?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 17 юли 2007 20:23


Още един тъп ама недоуточнен въпрос:За духането влияят ли гумичките на клапаните ,или играят само клапаните с водачите ,а гумичките водят само до загуба на масло?При ГМТ/където се мери компресия/ си мисля че гумичките нямат никво значение ,но при изтласкването при нагнетяване и изхвърляне на отработили газове дали не водят до пропускане :?
P.S.Иначе щеката май си зависи и колко е отваряна и съответно хлабава.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Вто 17 юли 2007 22:00


ЗА ДУХАНЕТО маи вьрви кьм 5-10 лв или на пазарльк (магистрални данни)


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 18 юли 2007 0:03


duhaneto e следствие на бутално-сигментната група



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], MamaMy и 46 госта