сори колега ама сегментите са си потръгналиdidodi написа:незнам дали духа, но штеката ми винаги е извадена като отворя капака
духа ли ви от щеката на ТДИ мотор
- H2O
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Field of Dreams
Ами как няма да като самолет като уплътнява с масло.Колата има най добра мощност когато почва да уплътнява компресията с масло,ама колко ще изкара така само тя си знае.В крайна сметка всичко е една купчина ламарина и плътно желязоbatkotivalio написа:dobrinb написа:niks76 написа:аз само ще кажа 4е по4ти не съм видял помпа дюза да не духаа масло пак не гори и върви като самолет
не говоря за едини4Ени слу4аи а са достаааа
Абсолютно съм на същото мнение, при мен също е така...
Да и аз съм така на мойта си духа по яко от на старата ми печка Кадет 89г... не знам дано да е нормално. Ина4е как вика колегата "като самолет";) !!!
- H2O
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Field of Dreams
Това ч духа не значи че мотора е скапан.Скапан мотор е тоя който спре да пали и пуши мнооого отзад.С това духане може да изкара много.didodi написа:niks76 написа:сори колега ама сегментите са си потръгналипри тебе прекалено много духа вятъра
Малии не с лошото дене че я няма щеката е просто е по нагоре....или то е се тая
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
На мене ми подухва и си изкарва масло/тва го разбрах Ventoman като ми чисти колекторите/ през картера.Щеката не излиза ама е маслено по нея/може да е и от проверката на маслото
/.От клапаните духа ,но като оставя капачката не я бута.Най-странното е че Вентоман като замери компресияте беше 29-29.5 и на четирите.Неговата беше 30.5-31 и грам повей нямаше.Възможно ли е нещо друго да доосилва духането-запушване в системата за циркулация на картерните ,или зацепването на клапаните 
- niks76
- VW експерт

- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
НЕ е възможноRabbit_TDI написа:На мене ми подухва и си изкарва масло/тва го разбрах Ventoman като ми чисти колекторите/ през картера.Щеката не излиза ама е маслено по нея/може да е и от проверката на маслото/.От клапаните духа ,но като оставя капачката не я бута.Най-странното е че Вентоман като замери компресияте беше 29-29.5 и на четирите.Неговата беше 30.5-31 и грам повей нямаше.Възможно ли е нещо друго да доосилва духането-запушване в системата за циркулация на картерните ,или зацепването на клапаните
- niks76
- VW експерт

- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
леко уто4нение-има разлика между безкамерен и предкамерен дизел;при предкамерния пада компресията ,а при безкамерния пак си духа но не губи компресия дори и след 400000км-проверено на над 200мотора на ТДИ(без зна4ение от мощността)H2O написа:Това ч духа не значи че мотора е скапан.Скапан мотор е тоя който спре да пали и пуши мнооого отзад.С това духане може да изкара много.didodi написа:niks76 написа:сори колега ама сегментите са си потръгналипри тебе прекалено много духа вятъра
Малии не с лошото дене че я няма щеката е просто е по нагоре....или то е се тая
така 4е за ТД е малко катастрофално положението когато щеката хвър4и нагоре
а разликата идва просто от самата конструкция на разли4ните типове мотори
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Я дай малко повече разяснения че тука стана интересно.Винаги съм мислил че духащо ТДИ няма проблеми с паленето просто щото пали и от ниска компресия заради гдиректното впръскване ,ама с другите показатели като мощност и разход надли е така
Отделно ако не губи компресия/в сравнение с предкамерен дизел/ откъде идва духането.
- niks76
- VW експерт

- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
колега ,така или ина4е износването си го има и при тди,но просто нямла голям анзис при цилиндъра(клю4а на сигментите си остава сравнително малък и при много километри)и затова и тди пушещо като локомотив не гори и много масло ,а е в пове4ето слу4аи в допустимите норми.при тди няма голямо колебание в температурната рабта на мотора ,докато при предкамерния дизел това е слабост.вземи под внимание и самия процес на изгаряне и ще 4атнеш за какво става въпрос и къде е разликата
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:На мене ми подухва и си изкарва масло/тва го разбрах Ventoman като ми чисти колекторите/ през картера.Щеката не излиза ама е маслено по нея/може да е и от проверката на маслото/.От клапаните духа ,но като оставя капачката не я бута.Най-странното е че Вентоман като замери компресияте беше 29-29.5 и на четирите.Неговата беше 30.5-31 и грам повей нямаше.Възможно ли е нещо друго да доосилва духането-запушване в системата за циркулация на картерните ,или зацепването на клапаните
Лелееее , какво ме направи
- didodi
- Мнения: 1133
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
- Автомобил: Amarok DOUBLE cab
- Двигател: CSHA 2014
- Местоположение: PB
- Контакти:
При моя щеката е винаги по-нагоре от нормалното , но няма масло по нея (смъсъл да хвърля масло от неяniks76 написа:....при тди няма голямо колебание в температурната рабта на мотора ,докато при предкамерния дизел това е слабост....
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Още един тъп ама недоуточнен въпрос:За духането влияят ли гумичките на клапаните ,или играят само клапаните с водачите ,а гумичките водят само до загуба на масло?При ГМТ/където се мери компресия/ си мисля че гумичките нямат никво значение ,но при изтласкването при нагнетяване и изхвърляне на отработили газове дали не водят до пропускане
P.S.Иначе щеката май си зависи и колко е отваряна и съответно хлабава.
P.S.Иначе щеката май си зависи и колко е отваряна и съответно хлабава.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта