.. ама не го знам оригинален ли е- не е ли...
Клапан N75 - как да разбера дали работи - Решено!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
niks76 написа:Rabbit_TDI написа:niks76 и Rumen колегата пита за 1З -не го плашете със цени-това е цената за мотор с променлива геометрия.Моя е Пиербург и е 70 лв. БОШ е 100.
колега Рабит -цената която съм казал е за 1Z-ама ОРИГИНАЛ
-
Vertriebler
- Мнения: 81
- Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Ето как бачка N75 и как може да се провери дали бачка.
Бих го превел, но нямам никакво време, за съжаление
Иначе линка е много добър.
http://www.msi-motor-service.de/ximages/4051.pdf
Бих го превел, но нямам никакво време, за съжаление
http://www.msi-motor-service.de/ximages/4051.pdf
- niks76
- VW експерт

- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
говоря за пиербург ,ама оригинал бе колега-закупен от ФВ франсRabbit_TDI написа:niks76 написа:Rabbit_TDI написа:niks76 и Rumen колегата пита за 1З -не го плашете със цени-това е цената за мотор с променлива геометрия.Моя е Пиербург и е 70 лв. БОШ е 100.
колега Рабит -цената която съм казал е за 1Z-ама ОРИГИНАЛ
- каква марка е оригиналния щото Пиербург хич не ми звучи като ментак даже напротив
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
Vertriebler
- Мнения: 81
- Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
klenbuterol
- Мнения: 73
- Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- niks76
- VW експерт

- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
да ви таковам и вносителитеklenbuterol написа:Нормалната цена за Н75 е 66лева, германски 100 % гарантиран произход. Иначе може и да се намери на по-ниска цена, но тя е за вътрешни хора.
аи стига с тия смешки за "оригинал" на тая цена.и за да е в пъти по евтино следва да е
не казвам 4е няма и хубави заместители(ментета) но не и да се натъртва на оригинална 4аст,защото НЕ Е
-
Vertriebler
- Мнения: 81
- Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Качих нов N75 и за съжаление резултата е същия, а именно до 2000 оборота никакво ускорение, а след това е супер ускорение. Ще проверя и маркучите идващи до клапана може и да се е скъсал някой, но на пръв поглед са в отлично състояние. Някакви идеи какво може да спъва колата в началото? Кажете някой добър сервиз за диагностика + ремонт, щото не искам някой да ми каже този или онзи параметър не е в граници, а да не знае къде е проблема.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- sharan4e
- Мнения: 85
- Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
А преди как беше колата, т.е. какво те накара да се съмняваш, че нещо не и е наред? Той клапана Н75 при теб служи за управление на турбокомпресора, чрез байпас клапана на самото турбо. Щом ускорява, значи не изпуска налягане през байпаса, което значи че затваря, а оттам, че ти е добре управлението на турбокомпресора(пък и нали сте проверили надува на турбото с ваг?!) Може нещо да греша, ако е така някой да ме поправи, но логически щом тръгва на 2000 об да ускорява, значи всичко с турбото ти е наред
Но ако при друга кола със същия мотор турбо-дупката е по-малка, тогава трябва да се ровиш и мислиш по въпроса 
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: cecko gt и 67 госта