Клапан N75 - как да разбера дали работи - Решено!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Nadya_
Мнения: 1676
Регистриран на: Сря 17 май 2006 13:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Nadya_ » Пон 25 юни 2007 10:20


моят Pierburg e на цена 60 лв. - леко преференциална... :lol: :wink:
.. ама не го знам оригинален ли е- не е ли... :roll: Pierburg си е Pierburg...




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 25 юни 2007 12:25


niks76 написа:
Rabbit_TDI написа:niks76 и Rumen колегата пита за 1З -не го плашете със цени-това е цената за мотор с променлива геометрия.Моя е Пиербург и е 70 лв. БОШ е 100.

колега Рабит -цената която съм казал е за 1Z-ама ОРИГИНАЛ :wink:

:shock - каква марка е оригиналния щото Пиербург хич не ми звучи като ментак даже напротив :cry:


Vertriebler
Мнения: 81
Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот Vertriebler » Чет 28 юни 2007 13:31


Ето как бачка N75 и как може да се провери дали бачка.
Бих го превел, но нямам никакво време, за съжаление :) Иначе линка е много добър.

http://www.msi-motor-service.de/ximages/4051.pdf


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 28 юни 2007 18:38


Rabbit_TDI написа:
niks76 написа:
Rabbit_TDI написа:niks76 и Rumen колегата пита за 1З -не го плашете със цени-това е цената за мотор с променлива геометрия.Моя е Пиербург и е 70 лв. БОШ е 100.

колега Рабит -цената която съм казал е за 1Z-ама ОРИГИНАЛ :wink:

:shock - каква марка е оригиналния щото Пиербург хич не ми звучи като ментак даже напротив :cry:
говоря за пиербург ,ама оригинал бе колега-закупен от ФВ франс :wink: поне се знае 4е наистина нема менте :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 28 юни 2007 23:16


Баси до тука ли стигнаха тея изроди да правят клапанчета менте :( За по продаваеми части по ходова част и т.н. разбирам ,ма да копираш цял каталог :cry:


Vertriebler
Мнения: 81
Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот Vertriebler » Пет 29 юни 2007 16:50


Хора кажете каде сте го намерили за 60/70 лева, защота аз звънях по магазините и викат 100 лв и отгоре


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 29 юни 2007 17:00


Пиши ЛС на klenbuterol от форума.


Потребителски аватар
Nadya_
Мнения: 1676
Регистриран на: Сря 17 май 2006 13:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Nadya_ » Нед 01 юли 2007 19:15


Rabbit_TDI написа:Пиши ЛС на klenbuterol от форума.

или пък на мен :wink:
.. ще го имаш директно от вносителите- ОРИГИНАЛЕН :lol: Pierburg :wink:


klenbuterol
Мнения: 73
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот klenbuterol » Нед 01 юли 2007 21:20


Нормалната цена за Н75 е 66лева, германски 100 % гарантиран произход. Иначе може и да се намери на по-ниска цена, но тя е за вътрешни хора.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 01 юли 2007 22:38


klenbuterol написа:Нормалната цена за Н75 е 66лева, германски 100 % гарантиран произход. Иначе може и да се намери на по-ниска цена, но тя е за вътрешни хора.
да ви таковам и вносителите :lol: :lol: абе не разбрахте ли 4е навсякъде при ваг дилърите цената е по4ти една и съща-без зна4ение от държавата
аи стига с тия смешки за "оригинал" на тая цена.и за да е в пъти по евтино следва да е :?: извода е за вас.....
не казвам 4е няма и хубави заместители(ментета) но не и да се натъртва на оригинална 4аст,защото НЕ Е :!:


Потребителски аватар
pako67
Мнения: 56
Регистриран на: Сря 10 май 2006 17:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pako67 » Пон 02 юли 2007 18:05


klenbuterol и Nadya от къде ги извадихте тия цени.Аз съм бил наи големия карък от целия форум.Моя го взех за 180 верно че на него пише VW и Ауди ама каква марка е не обърнах внимание.Другия път ще го взема от Вас ако може.Чао


Vertriebler
Мнения: 81
Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот Vertriebler » Вто 10 юли 2007 7:45


Качих нов N75 и за съжаление резултата е същия, а именно до 2000 оборота никакво ускорение, а след това е супер ускорение. Ще проверя и маркучите идващи до клапана може и да се е скъсал някой, но на пръв поглед са в отлично състояние. Някакви идеи какво може да спъва колата в началото? Кажете някой добър сервиз за диагностика + ремонт, щото не искам някой да ми каже този или онзи параметър не е в граници, а да не знае къде е проблема.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 10 юли 2007 8:05


Иди при някой колега от форума дето има ВАГ-Ком.Проблема ти е за диагностика и последваща настройка или смяна на малка част ,а не за ремонт :wink:


Потребителски аватар
pike
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 12 дек 2006 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот pike » Вто 10 юли 2007 9:05


Клапан N75 "ХААС"-Пловдив-264лв-изкара точно 2 месеца.Същия/абсолютно/ в сервиз БОШ-Пловдив-175лв-още кара!!! Просто поредното мнение-нищо повече!!!


Потребителски аватар
sharan4e
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот sharan4e » Сря 11 юли 2007 21:03


А преди как беше колата, т.е. какво те накара да се съмняваш, че нещо не и е наред? Той клапана Н75 при теб служи за управление на турбокомпресора, чрез байпас клапана на самото турбо. Щом ускорява, значи не изпуска налягане през байпаса, което значи че затваря, а оттам, че ти е добре управлението на турбокомпресора(пък и нали сте проверили надува на турбото с ваг?!) Може нещо да греша, ако е така някой да ме поправи, но логически щом тръгва на 2000 об да ускорява, значи всичко с турбото ти е наред :? Но ако при друга кола със същия мотор турбо-дупката е по-малка, тогава трябва да се ровиш и мислиш по въпроса :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Danny boy и 63 госта