Колко горе доло ще ми струва ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
VW_ABT
Мнения: 24
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 0:33
Автомобил: VW Bora
Двигател: AKL
Местоположение: София

Мнениеот VW_ABT » Нед 17 юни 2007 22:35


Lov4o, на мен за ремонт на прегрят бензинов мотор 1.6 на Голф 3 в София ми взеха 350 лв. Това включва шлайфане на глава, смяна на гарнитура, гумички на клапани, сегменти и притягане на глава и смяна на масло след 1000 км. Дадох и още 70 лв. за маслото след рези 1000 км, но защото сложих пълна синтетика. Не разбирам от дизелови мотори, но смятам че в Добрич може и под тази цена да минеш. Но моят мотор като цяло беше в много добро състояние и затова избрах вариянта с ремонта му. При теб не знам как стоят нещата. Успех и пиши за резулатата! :)




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Нед 17 юни 2007 22:37


Много погрешно - за дизел, пък дори и в Добрич, ако изобщо е по-евтино, цената на ремонта ще е по 2 ...


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот ShoGo_GTI » Нед 17 юни 2007 22:45


честно да си призная април месец ми се наложи да сменям водна помпа и си я смених сам но после неуспях да направя центровката(бях оставил помпата на закъснение) и я издърпахме с баща ми до сервиз за дизели и казах на майстора да провери самата помпа как е и дюзите и да ми измери компресията и се разбрахме на другия ден на обяд да я взема и когато отидох онзи ме пита как върви тази кола и аз го питах защо и той ми каза че когато е мерил компресията била на 1- 30, 2 3 и 4 по 10 атмосфери (несъм сигурен за мерната единица) незнам дали манометъра му е верен но така ми каза той. може да е смешно за някой но това си е истината...


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Нед 17 юни 2007 22:49


Ами при такава компресия едва ли ще можеш да запалиш, дори и при + 50 градуса навън, така че тоз човек нещо май е посбъркал...


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот ShoGo_GTI » Нед 17 юни 2007 22:50


аз в последствие разбрах че този майстор бил един от "най-добрите" но тогава нямах мн голям избор къде да отида


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Нед 17 юни 2007 22:53


При това положение, с тази компресия нема палене брат.Май му е би прецакан уреда на майстора,а за главата-напълни я с вода,отвори разширителното казанче и запали.Ако излизат мехурчета във водата нзачи си е тръгнала,ако не излизат-карай и не му мисли!


Потребителски аватар
marianchev
Мнения: 2296
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
Автомобил: Passat B5 + B6
Двигател: AFN + BKP
Местоположение: Вкъщи

Мнениеот marianchev » Нед 17 юни 2007 23:49


по-миналата година, когато ходих на изпит за С категория спуках водно съединение на вътрешния кръг-късият маркуч. Двигателят ми е същият като твоят, системата за отрицателно време остана без вода, загря, лампата светна, а ако трябваше да спирам-пропусках изпита.
Та така близо 17 км без вода септември 2005г. Да чукна на дърво още нищо му няма на двигателя. Сменям масло и доливам около 400-500 грама до следваща смяна. Е тва е грижата, ама почти всеки ден преди да запаля, гледам щеката че да няма изненади. Знае ли се, 22 годишна кола е. Ама е ЧУК


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот ShoGo_GTI » Пон 18 юни 2007 8:05


Преди малко я завъртях из града и всичко си е наред вървежа си е същия надявам се да няма и други проблеми. За сега привидно се разминах само с 10 лева за съединението което далеч не ме успокоява.


Много ви благодаря за мненията които изказахте и за споделения опит.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта