Имам проблем с турбото,пълни ми интерколера с масло,защо?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 25 юни 2007 0:02


Мне пълни се от това че развърта много и изпуска ,или от това че просто изпуска масло.




strahotniaaa
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 22 юни 2007 1:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Мнениеот strahotniaaa » Вто 26 юни 2007 12:33


ясно мерси за отговорите. А ако сложа по гъсто масло да ре4ем 15 40 дали ще намалее (сега е с 10 40 а е на 200 000км.)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 26 юни 2007 15:41


На турбиниран мотор 15В40 не е препоръчително въпреки че не е невъзможно /турбото си иска по свясно масло/.Това че ти гори толкова е показател че има проблем ,а не е проблема.Като смениш с 15В40 ще гори малко по-малко ,но проблема си остава.Ако гореше по 2л. на 10к километра си струва да опиташ с 15В40 дали ще спре ,но при 1-2л. на 1к километри тва няма как да се случи-най-много да допрецакаш турбото.

Последна промяна от Rabbit_TDI на Сря 27 юни 2007 8:26, променено общо 1 път.


strahotniaaa
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 22 юни 2007 1:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Мнениеот strahotniaaa » Вто 26 юни 2007 18:13


Мисла да пробвам маслото и без това е за смяна пак 6е видим какво 6е стане. А що се однася за Н75 нормално ли е да има видрации от типа на вибрацията на телефон горедол едно идва.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 26 юни 2007 21:45


Каде ги има тия вибраций :shock


strahotniaaa
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 22 юни 2007 1:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Мнениеот strahotniaaa » Сря 27 юни 2007 17:28


На самия клапан и по топката. В4ера ис4истих целия кулер и мисла 4е трагна по добре сега миска да из4иста и всмук траби но този клапан трябва да го смена в блискита дни 4е взвх да се изнервям а и сега с тоя клим. направо няма ду6а.


Потребителски аватар
kolgo
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 18:15
Автомобил: Skoda Roomster 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kolgo » Чет 28 юни 2007 9:43


Rabbit_TDI написа:Щом дава високо налягане значи почти сигурно е управляващия клапан Н75.Можеш да я караш ама не я ръчкай над 2500 оборота.Нормалното горене на масло е 1-1,5 на 10к километри или там на колкото ти е смяната :!:

e на мен като ми гори 400-500 грама на 10к да не би да не е нормално?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 28 юни 2007 10:23


kolgo написа:
Rabbit_TDI написа:Щом дава високо налягане значи почти сигурно е управляващия клапан Н75.Можеш да я караш ама не я ръчкай над 2500 оборота.Нормалното горене на масло е 1-1,5 на 10к километри или там на колкото ти е смяната :!:

e на мен като ми гори 400-500 грама на 10к да не би да не е нормално?

Точно в нормите ти е.Даже е по добре от нормално.Мойта също горе долу толкова гори.По принцип е най-хубаво хич да не гори ама трябва да я земеш от магазина :wink:


strahotniaaa
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 22 юни 2007 1:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Мнениеот strahotniaaa » Пет 13 юли 2007 19:27


сложих му 15в40 и не го бара нито грам. Но просто 6е го сменям по 4есто вместо на 10 000 на 6000-7000.


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Съб 14 юли 2007 8:04


kolgo написа:
Rabbit_TDI написа:Щом дава високо налягане значи почти сигурно е управляващия клапан Н75.Можеш да я караш ама не я ръчкай над 2500 оборота.Нормалното горене на масло е 1-1,5 на 10к километри или там на колкото ти е смяната :!:

e на мен като ми гори 400-500 грама на 10к да не би да не е нормално?


не е нормално колега :? за основен ремонт си :? :lol:


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Съб 14 юли 2007 19:43


Rabbit_TDI написа:...По принцип е най-хубаво хич да не гори ама трябва да я земеш от магазина :wink:

Мойта не го бара , освен ако не и взема акъла със високи скорости :!: Карам я само със Лики Моли от както я имам :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 152 госта