Имам проблем с турбото,пълни ми интерколера с масло,защо?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 22 юни 2007 1:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сандански
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
На турбиниран мотор 15В40 не е препоръчително въпреки че не е невъзможно /турбото си иска по свясно масло/.Това че ти гори толкова е показател че има проблем ,а не е проблема.Като смениш с 15В40 ще гори малко по-малко ,но проблема си остава.Ако гореше по 2л. на 10к километра си струва да опиташ с 15В40 дали ще спре ,но при 1-2л. на 1к километри тва няма как да се случи-най-много да допрецакаш турбото.
Последна промяна от Rabbit_TDI на Сря 27 юни 2007 8:26, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 22 юни 2007 1:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сандански
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 22 юни 2007 1:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сандански
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
kolgo написа:Rabbit_TDI написа:Щом дава високо налягане значи почти сигурно е управляващия клапан Н75.Можеш да я караш ама не я ръчкай над 2500 оборота.Нормалното горене на масло е 1-1,5 на 10к километри или там на колкото ти е смяната
e на мен като ми гори 400-500 грама на 10к да не би да не е нормално?
Точно в нормите ти е.Даже е по добре от нормално.Мойта също горе долу толкова гори.По принцип е най-хубаво хич да не гори ама трябва да я земеш от магазина

-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 22 юни 2007 1:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сандански
- shenko
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
kolgo написа:Rabbit_TDI написа:Щом дава високо налягане значи почти сигурно е управляващия клапан Н75.Можеш да я караш ама не я ръчкай над 2500 оборота.Нормалното горене на масло е 1-1,5 на 10к километри или там на колкото ти е смяната
e на мен като ми гори 400-500 грама на 10к да не би да не е нормално?
не е нормално колега



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 121 госта