Загуба на мощност при пасат В5 АФН 1,9 - Решено за сега

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
sasho_mf
Мнения: 622
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот sasho_mf » Сря 27 юни 2007 12:15


Колеги сега се прибирам от Карлово и бързам да споделя за моя проблем.Първо да кажа че човекът при когото бях изпратен от RABBIT_TDI според мен е доста рутиниран и както се казва си разбира от работата.Подложихме машина на всякакви тестове на място и в движение и като цяло показанията и са чудесни.Турбото надува нормално,колата работи според него доста стегнато и е доста пъргава и като цяло насочи вниманието си към турбото или по скоро към един клапан който управлява засмукването.Дебитомера ми е изряден а и клапана за управление на турвото също.Самото маркуче което влиза в този клапан също сменихме защото според него при загряване на автомобила когато се подаде газ то се сплесква образно казано и не може да окаже необходимия вакум на турбото .Плюс това той изкара маркучето долу от сферата и буквално засмука с уста за да направи налягане.При това мембраната се повдигна нагоре и при и при отпускане трябваше буквално да хлопне долу .Но уви при мен не е така.Просто бавно отпуска а не изведнъж.Той я раздвижи механично но каза че засега решава така проблема и е почти сигурен че от там идват грижите.Неговата препоръка е засега да не пипам нищо тъй като колата ми е изрядна но 1-2 на ден да я пришпорвам за кратко за да могат гадните отлагания които пречат на нормалното връщане да се издухват.Ако започне да го прави пак и то често се налага сваляне на турбината махането на този клапан и почистването му с ултразвук.Тази операция се извършва от човек с който той работи във Варна имам предвид само за почистването.Сглобява се и колата е шест.Сега колата ми ускорява като луда и на връщане от Карлово успях да постигна без никакви грижи 140-150 км/ч при около 3000 об.мин.Не ми създаде проблеми и се надявам за сега да съм решил проблема.Съжалявам че пиша така разхвърляно и може би не обяснявам точно някой неща както трябва но все пак аз не съм майстор а и бързам че ще трябва да ходя но работа.По късно ще кача снимки на това което пипа и раздвижи този човек.Благодарности и на Rabit че ме изпрати при точния човек според мен,Като подробност колата беше закачена на подвижен компютър Бош и тествана на наклон при максимални обороти и късна смяна на предавки.А наклони в Карлово не липсват :lol:




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 27 юни 2007 12:43


Ама той ползва наклона на околвръстното и тоя до неговата лаборатория/ама там е малко късо/ :lol: Радвам се че ти е свършил работа и колата е ОК.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 27 юни 2007 16:13


ясно ,лопатките на турбото са затла4ени със сажди :lol:
клапана които ги движи не подлежи на ремонт :wink: а и за турбо с променлива геометрия не се продава като резервна 4аст :!:


Потребителски аватар
sasho_mf
Мнения: 622
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот sasho_mf » Сря 27 юни 2007 19:24


niks76 написа:ясно ,лопатките на турбото са затла4ени със сажди :lol:
клапана които ги движи не подлежи на ремонт :wink: а и за турбо с променлива геометрия не се продава като резервна 4аст :!:

Да думите му бяха че се почиства механизма за управление на турбото.


Потребителски аватар
sasho_mf
Мнения: 622
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот sasho_mf » Сря 27 юни 2007 19:30


И тъй като за сега въпроса е решен,моля някой да заключи темата. :да:


pa4iko
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 26 апр 2009 20:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: nessebar

Re: Загуба на мощност при пасат В5 АФН 1,9 - Решено за сега

Мнениеот pa4iko » Сря 23 сеп 2009 12:42


Колега снимките си забравил :) да видим


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Загуба на мощност при пасат В5 АФН 1,9 - Решено за сега

Мнениеот mili 75 » Сря 23 сеп 2009 19:55


Колега и аз тъкмо си мислех да ти пиша ,че ти е зацапана геометрията на турбото, за да не се случва това пак си махни катализатора и я продухвай поне веднъж на 1-2 месеца на извънградско каране над 3500 оборота по-продължително време най-добре на магистрала.С тези кратки разстояния от 20-25 км.,които изминаваш всеки ден предполагам и не вдигаш много високи обороти,променливата геометрия се зацапва.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Загуба на мощност при пасат В5 АФН 1,9 - Решено за сега

Мнениеот niks76 » Чет 24 сеп 2009 9:59


2007 до 2009г -добре е .............



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта