



Загуба на мощност при пасат В5 АФН 1,9 - Решено за сега
- sasho_mf
- Мнения: 622
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
- Автомобил: Toyota Corolla Verso
- Двигател:
- Местоположение: BG
Колеги сега се прибирам от Карлово и бързам да споделя за моя проблем.Първо да кажа че човекът при когото бях изпратен от RABBIT_TDI според мен е доста рутиниран и както се казва си разбира от работата.Подложихме машина на всякакви тестове на място и в движение и като цяло показанията и са чудесни.Турбото надува нормално,колата работи според него доста стегнато и е доста пъргава и като цяло насочи вниманието си към турбото или по скоро към един клапан който управлява засмукването.Дебитомера ми е изряден а и клапана за управление на турвото също.Самото маркуче което влиза в този клапан също сменихме защото според него при загряване на автомобила когато се подаде газ то се сплесква образно казано и не може да окаже необходимия вакум на турбото .Плюс това той изкара маркучето долу от сферата и буквално засмука с уста за да направи налягане.При това мембраната се повдигна нагоре и при и при отпускане трябваше буквално да хлопне долу .Но уви при мен не е така.Просто бавно отпуска а не изведнъж.Той я раздвижи механично но каза че засега решава така проблема и е почти сигурен че от там идват грижите.Неговата препоръка е засега да не пипам нищо тъй като колата ми е изрядна но 1-2 на ден да я пришпорвам за кратко за да могат гадните отлагания които пречат на нормалното връщане да се издухват.Ако започне да го прави пак и то често се налага сваляне на турбината махането на този клапан и почистването му с ултразвук.Тази операция се извършва от човек с който той работи във Варна имам предвид само за почистването.Сглобява се и колата е шест.Сега колата ми ускорява като луда и на връщане от Карлово успях да постигна без никакви грижи 140-150 км/ч при около 3000 об.мин.Не ми създаде проблеми и се надявам за сега да съм решил проблема.Съжалявам че пиша така разхвърляно и може би не обяснявам точно някой неща както трябва но все пак аз не съм майстор а и бързам че ще трябва да ходя но работа.По късно ще кача снимки на това което пипа и раздвижи този човек.Благодарности и на Rabit че ме изпрати при точния човек според мен,Като подробност колата беше закачена на подвижен компютър Бош и тествана на наклон при максимални обороти и късна смяна на предавки.А наклони в Карлово не липсват 

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Нед 26 апр 2009 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: nessebar
Re: Загуба на мощност при пасат В5 АФН 1,9 - Решено за сега
Колега снимките си забравил
да видим

-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Загуба на мощност при пасат В5 АФН 1,9 - Решено за сега
Колега и аз тъкмо си мислех да ти пиша ,че ти е зацапана геометрията на турбото, за да не се случва това пак си махни катализатора и я продухвай поне веднъж на 1-2 месеца на извънградско каране над 3500 оборота по-продължително време най-добре на магистрала.С тези кратки разстояния от 20-25 км.,които изминаваш всеки ден предполагам и не вдигаш много високи обороти,променливата геометрия се зацапва.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Загуба на мощност при пасат В5 АФН 1,9 - Решено за сега
2007 до 2009г -добре е .............
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта