



Passat TDI 131hp-на дълго над 180 не може-причини-изяснени
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
По спецификация и номера са различни ама разменяхме 3 различни на 3 различни двигателя и единственият ефект който забелязахме е , че ако на TDI мотор се сложи дебитомер за PD , върви осезаемо повече без да изпушва ! Същото потвърди и klenbuterol. Показанията на VAG-COM са еднакви, от каде идва разликата...убиий ме ако знам ! 

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Dobromirski написа:По спецификация и номера са различни ама разменяхме 3 различни на 3 различни двигателя и единственият ефект който забелязахме е , че ако на TDI мотор се сложи дебитомер за PD , върви осезаемо повече без да изпушва ! Същото потвърди и klenbuterol. Показанията на VAG-COM са еднакви, от каде идва разликата...убиий ме ако знам !
Върви повече щото го лъже ,че подава повече гориво и съответно пуска повече нафта

P.S. longora няма кво да се чудиш ,а звънни на klenbuterol от обявата пича е много точен ,има дебитомери и VAG-Com направо да пробвате.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
dobrinb написа:niks76 написа:за ПД дебитомера е 110евро тук и в Юнитреид е 230 лева ;за разли4ините мотори са разли4ни дебитомери
Значи аз съм в грешка с тия 800 лева, може да е бил златенили информацията ми е стара...
Тва е слух дето се носи при продавачиге по магазините.Ако отидеш в магазин за части/аз си правих експермиенти докато търсих моя/ ми искаха от 380 нагоре ,а в официалния вносител "имахижу" /само като чуеш името и си ситш колко е официален/420-440.Накрая си го взех за 240 през ибей.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
твоя струва 140 евро-миналата седмица купувах такъвRabbit_TDI написа:dobrinb написа:niks76 написа:за ПД дебитомера е 110евро тук и в Юнитреид е 230 лева ;за разли4ините мотори са разли4ни дебитомери
Значи аз съм в грешка с тия 800 лева, може да е бил златенили информацията ми е стара...
Тва е слух дето се носи при продавачиге по магазините.Ако отидеш в магазин за части/аз си правих експермиенти докато търсих моя/ ми искаха от 380 нагоре ,а в официалния вносител "имахижу" /само като чуеш името и си ситш колко е официален/420-440.Накрая си го взех за 240 през ибей.

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колеги ... изчистихме дебитомера и останах изумен. На борда за пръв път от както съм взел тази кола падна под 10 и стигна до 8.7л. на 100км
Много съм ви благодарен за помощта и съветите които ми дадохте
Явно си е бил дебитомера и ще говоря с майстора дали да не взема нов за по-голям ефект
Rabbit_TDI не знам какво е това Н75, че нещо ми е непознато. А за рециклацията на турбината ми се иска да я направя защото има доста масълце по нея. Преди няколко дни долях масло и утре други ден ще проверя дали харчи ... и ако харчи ще се наложи да я оправя ... иначе и на мен не ми е много зор да дам 300-350лв .... ама няма как 




- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Проблема е не в 350те лева/те май са и повече/,а че ако турбината ти е ОК и ти я разручкат няма да държи още много.Увери се първо че проблема е от нея.Н75 е клапана който управлява турбината -ако той я кара да надува повече от необходимото маслото може да е от това-ако отстраниш този проблем и досега не е направил поражения после можеш да караш още доста.Дебитомер питай klenbuterol мисля ,че цената е 150 лв. и ще останеш очарован 

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Рециклирането на турбото не мога да ти кажа точно какво е ,но представлява смяна на комплектен кит/мисля че е лагера на оста и няколко уплътнения/.Можеш да провериш много лесно как ти е оста -отваряш тръбата от турбото към кулера и гледаш с ръката/или някой разбиращ/дали има луфт.Не ти препоръчвам да ти я проверява турбинаджия щото той в 80% в случейте ще каже че е за ремонт
.Другото лошо нещо е че турбото се върти с 100к-150к оборота и като се разглоби и не се сглоби правилно познай кво се случва
-отделно ако твоята турбина е гледана както трябва/редовна смяна на масло и не гасене на мотора след ръчкане/става коксуване//твойта турбина се е сработила и е с оригинални части и макар и с минимален луфт може да издържи мноого повече от рециклирана.Иначе въпросния Н75 управлява турбината -в повечето случей той дефектира и прави проблеми.Той обаче не е основен ремонт/въпреки че май като си закараш колата за ремент на турбото ти го сменят срещу някоя скромна сума
/.Иначе с клапана много лесно можеш да се оправиш -или искаш на някой колега от форума за проба или напрво си копуваш.Отделно като ходиш при klenbuterol за дебитомера закачете колата на ВАГ-Ком и запишете една графика на работат на турбото и Н75 и там горе-долу се вижда за ккаво става въпрос/дали има свръхналягане ,падове и т.н./



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 81 госта