Passat TDI 131hp-на дълго над 180 не може-причини-изяснени

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 23 юни 2007 0:36


за ПД дебитомера е 110евро тук и в Юнитреид е 230 лева ;за разли4ините мотори са разли4ни дебитомери :wink:




Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Съб 23 юни 2007 10:05


По спецификация и номера са различни ама разменяхме 3 различни на 3 различни двигателя и единственият ефект който забелязахме е , че ако на TDI мотор се сложи дебитомер за PD , върви осезаемо повече без да изпушва ! Същото потвърди и klenbuterol. Показанията на VAG-COM са еднакви, от каде идва разликата...убиий ме ако знам ! :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 23 юни 2007 10:16


Dobromirski написа:По спецификация и номера са различни ама разменяхме 3 различни на 3 различни двигателя и единственият ефект който забелязахме е , че ако на TDI мотор се сложи дебитомер за PD , върви осезаемо повече без да изпушва ! Същото потвърди и klenbuterol. Показанията на VAG-COM са еднакви, от каде идва разликата...убиий ме ако знам ! :wink:

Върви повече щото го лъже ,че подава повече гориво и съответно пуска повече нафта :wink:
P.S. longora няма кво да се чудиш ,а звънни на klenbuterol от обявата пича е много точен ,има дебитомери и VAG-Com направо да пробвате.


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Съб 23 юни 2007 12:09


Следобяд отивам до майстора да видим дали може да се чисти дебитомера или направо нов .... и ако трябва нов и не може да ми намери по тънкана ще звънна на момчето .. благодаря ви много !


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Съб 23 юни 2007 12:36


niks76 написа:за ПД дебитомера е 110евро тук и в Юнитреид е 230 лева ;за разли4ините мотори са разли4ни дебитомери :wink:

Значи аз съм в грешка с тия 800 лева, може да е бил златен :oops: или информацията ми е стара...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 23 юни 2007 14:23


dobrinb написа:
niks76 написа:за ПД дебитомера е 110евро тук и в Юнитреид е 230 лева ;за разли4ините мотори са разли4ни дебитомери :wink:

Значи аз съм в грешка с тия 800 лева, може да е бил златен :oops: или информацията ми е стара...

Тва е слух дето се носи при продавачиге по магазините.Ако отидеш в магазин за части/аз си правих експермиенти докато търсих моя/ ми искаха от 380 нагоре ,а в официалния вносител "имахижу" /само като чуеш името и си ситш колко е официален/420-440.Накрая си го взех за 240 през ибей.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 23 юни 2007 18:14


Rabbit_TDI написа:
dobrinb написа:
niks76 написа:за ПД дебитомера е 110евро тук и в Юнитреид е 230 лева ;за разли4ините мотори са разли4ни дебитомери :wink:

Значи аз съм в грешка с тия 800 лева, може да е бил златен :oops: или информацията ми е стара...

Тва е слух дето се носи при продавачиге по магазините.Ако отидеш в магазин за части/аз си правих експермиенти докато търсих моя/ ми искаха от 380 нагоре ,а в официалния вносител "имахижу" /само като чуеш името и си ситш колко е официален/420-440.Накрая си го взех за 240 през ибей.
твоя струва 140 евро-миналата седмица купувах такъв :wink:


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Съб 23 юни 2007 20:12


Тези колички ще ни разорят :) Аз и турбина трябва да рециклирам освен дебитомера :(


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 25 юни 2007 0:05


longora написа:Тези колички ще ни разорят :) Аз и турбина трябва да рециклирам освен дебитомера :(

По-скоро трябва си земеш дебитомер или Н75 ,а турбината да я рециклираш след примерно 200-300 к километри ,ама ти си знаеш.


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Пон 25 юни 2007 14:13


Колеги ... изчистихме дебитомера и останах изумен. На борда за пръв път от както съм взел тази кола падна под 10 и стигна до 8.7л. на 100км :shock Много съм ви благодарен за помощта и съветите които ми дадохте :bowdown Явно си е бил дебитомера и ще говоря с майстора дали да не взема нов за по-голям ефект :) Rabbit_TDI не знам какво е това Н75, че нещо ми е непознато. А за рециклацията на турбината ми се иска да я направя защото има доста масълце по нея. Преди няколко дни долях масло и утре други ден ще проверя дали харчи ... и ако харчи ще се наложи да я оправя ... иначе и на мен не ми е много зор да дам 300-350лв .... ама няма как :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 25 юни 2007 14:55


Проблема е не в 350те лева/те май са и повече/,а че ако турбината ти е ОК и ти я разручкат няма да държи още много.Увери се първо че проблема е от нея.Н75 е клапана който управлява турбината -ако той я кара да надува повече от необходимото маслото може да е от това-ако отстраниш този проблем и досега не е направил поражения после можеш да караш още доста.Дебитомер питай klenbuterol мисля ,че цената е 150 лв. и ще останеш очарован :wink:


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Пон 25 юни 2007 15:32


Да ние с klenbuterol се разбрахме .... А друго да те питам. Някой ми беше казал че самата рециклацията на турбината е бил някакъв клапан ... явно това е този клапан ... Да го сменя него само без да рециклирам турбото .. така ли ... Чувствам се като индианец с тая кола :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 25 юни 2007 15:42


Рециклирането на турбото не мога да ти кажа точно какво е ,но представлява смяна на комплектен кит/мисля че е лагера на оста и няколко уплътнения/.Можеш да провериш много лесно как ти е оста -отваряш тръбата от турбото към кулера и гледаш с ръката/или някой разбиращ/дали има луфт.Не ти препоръчвам да ти я проверява турбинаджия щото той в 80% в случейте ще каже че е за ремонт :lol: .Другото лошо нещо е че турбото се върти с 100к-150к оборота и като се разглоби и не се сглоби правилно познай кво се случва :cry: -отделно ако твоята турбина е гледана както трябва/редовна смяна на масло и не гасене на мотора след ръчкане/става коксуване//твойта турбина се е сработила и е с оригинални части и макар и с минимален луфт може да издържи мноого повече от рециклирана.Иначе въпросния Н75 управлява турбината -в повечето случей той дефектира и прави проблеми.Той обаче не е основен ремонт/въпреки че май като си закараш колата за ремент на турбото ти го сменят срещу някоя скромна сума :lol: /.Иначе с клапана много лесно можеш да се оправиш -или искаш на някой колега от форума за проба или напрво си копуваш.Отделно като ходиш при klenbuterol за дебитомера закачете колата на ВАГ-Ком и запишете една графика на работат на турбото и Н75 и там горе-долу се вижда за ккаво става въпрос/дали има свръхналягане ,падове и т.н./


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Пон 25 юни 2007 17:16


Малии ти си цяла енциклопедия :) Мерси много !


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Вто 26 юни 2007 8:09


не ми е ясно защо не я покажеш на човек, който разбира, има си начин чрез комп да разбереш стойностите и на дебитомера и на турбината и на педала на газта, това да не ти дига повече скорост също може и от педала да е, нали и той е електроника :roll:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта