Относно Турбината На Голф 3 GTD

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
RS-Racing
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 11 май 2007 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бяла (Русенска област)

a

Мнениеот RS-Racing » Вто 31 юли 2007 12:05


Да е обаче аз се замислих друго,едното саидинение беше скасано и от там дърпаше ваздух.Може и проблема данесе окаже в турбината обаче като мине 3000обр. и започва някакво свирене,при моя голф няма такова свирене.




Потребителски аватар
sharan4e
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот sharan4e » Сря 01 авг 2007 7:24


F.A.Q>>Проблеми Сряда, 01 Август, 2007.г

Никога не продължавайте да карате двигател с шум на турбината, тъй като това може да доведе до цялостна повреда в двигателя

Цитирам от сайта на Реал турбо - София. :?


Потребителски аватар
RS-Racing
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 11 май 2007 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бяла (Русенска област)

ьь

Мнениеот RS-Racing » Сря 01 авг 2007 10:00


Ами то хубаво ама като се налага,апък защо тоя голф гореше 3000км 1л масло.Единственото обеснение беше турбината,защото недухаше през щеката за масло.Освен да има запушен колектор аз друго обеснение немога да стигна.


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Чет 02 авг 2007 17:57


Сещате ли се какви проблеми могат да станат ако турбото се счупи? На един мой приятел с Ауди А3 110 коня АФН мотор след като го карал около 20 км. по магистралата на пълна гас, компресорното колело на турбото се чупи, маслото от двигателя го изхвърля през ауспуха и мотора от декомпресията се форсирва до край. За малко да му замине мотора. Отделно от това и цялата генерация беше пълна с масло.


Потребителски аватар
sharan4e
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот sharan4e » Чет 02 авг 2007 20:45


RS-Racing написа:Ами то хубаво ама като се налага,апък защо тоя голф гореше 3000км 1л масло.Единственото обеснение беше турбината,защото недухаше през щеката за масло.Освен да има запушен колектор аз друго обеснение немога да стигна.


Именно. Свиренето се получава когато се увеличи луфта на оста на лопатките и понеже хлабината между лопатките и т.н. охлюв(корпуса) е много малка започват да опират в него лекичко и от там се чува нещо кати виене :!: Голям луфт - голям разхода на масло :idea:


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Пет 03 авг 2007 1:55


sharan4e написа:
RS-Racing написа:Ами то хубаво ама като се налага,апък защо тоя голф гореше 3000км 1л масло.Единственото обеснение беше турбината,защото недухаше през щеката за масло.Освен да има запушен колектор аз друго обеснение немога да стигна.


Именно. Свиренето се получава когато се увеличи луфта на оста на лопатките и понеже хлабината между лопатките и т.н. охлюв(корпуса) е много малка започват да опират в него лекичко и от там се чува нещо кати виене :!: Голям луфт - голям разхода на масло :idea:
Най-интересното е, че ако ти се счупи турбото, мотора се развърта до максимални обороти (около 5200) и остава без масло. Единствения начин да го спреш е, да му издърпаш някой от маркучите на турбо пътищата, иначе ще гледаш как някое бутало излиза през капака. :lol:


Потребителски аватар
sharan4e
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот sharan4e » Пет 03 авг 2007 6:21


Абе моята ос направо се скъса ама не са ми се увеличавали оборотите, сигурно щот след 200 м спрях и я изгасих, но въпреки това имаше доста масло в ауспусите :shock


Потребителски аватар
RS-Racing
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 11 май 2007 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бяла (Русенска област)

мм

Мнениеот RS-Racing » Нед 09 сеп 2007 23:58


Значи стигнахме до извод,че треа го фарля краи другите буклуци.Пък и колко кинта мога даму зема на това турбо?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 146 госта