Относно Турбината На Голф 3 GTD
- RS-Racing
- Мнения: 60
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 17:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бяла (Русенска област)
a
Да е обаче аз се замислих друго,едното саидинение беше скасано и от там дърпаше ваздух.Може и проблема данесе окаже в турбината обаче като мине 3000обр. и започва някакво свирене,при моя голф няма такова свирене.
- RS-Racing
- Мнения: 60
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 17:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бяла (Русенска област)
ьь
Ами то хубаво ама като се налага,апък защо тоя голф гореше 3000км 1л масло.Единственото обеснение беше турбината,защото недухаше през щеката за масло.Освен да има запушен колектор аз друго обеснение немога да стигна.
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Сещате ли се какви проблеми могат да станат ако турбото се счупи? На един мой приятел с Ауди А3 110 коня АФН мотор след като го карал около 20 км. по магистралата на пълна гас, компресорното колело на турбото се чупи, маслото от двигателя го изхвърля през ауспуха и мотора от декомпресията се форсирва до край. За малко да му замине мотора. Отделно от това и цялата генерация беше пълна с масло.
- sharan4e
- Мнения: 85
- Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
RS-Racing написа:Ами то хубаво ама като се налага,апък защо тоя голф гореше 3000км 1л масло.Единственото обеснение беше турбината,защото недухаше през щеката за масло.Освен да има запушен колектор аз друго обеснение немога да стигна.
Именно. Свиренето се получава когато се увеличи луфта на оста на лопатките и понеже хлабината между лопатките и т.н. охлюв(корпуса) е много малка започват да опират в него лекичко и от там се чува нещо кати виене


- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Най-интересното е, че ако ти се счупи турбото, мотора се развърта до максимални обороти (около 5200) и остава без масло. Единствения начин да го спреш е, да му издърпаш някой от маркучите на турбо пътищата, иначе ще гледаш как някое бутало излиза през капака.sharan4e написа:RS-Racing написа:Ами то хубаво ама като се налага,апък защо тоя голф гореше 3000км 1л масло.Единственото обеснение беше турбината,защото недухаше през щеката за масло.Освен да има запушен колектор аз друго обеснение немога да стигна.
Именно. Свиренето се получава когато се увеличи луфта на оста на лопатките и понеже хлабината между лопатките и т.н. охлюв(корпуса) е много малка започват да опират в него лекичко и от там се чува нещо кати виенеГолям луфт - голям разхода на масло

- RS-Racing
- Мнения: 60
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 17:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бяла (Русенска област)
мм
Значи стигнахме до извод,че треа го фарля краи другите буклуци.Пък и колко кинта мога даму зема на това турбо?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 146 госта