ПРОБЛЕМ-тресене при работа на място W-pasat3-1.9tdi

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
deskoskorpiona
Мнения: 116
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 8:40
Автомобил: Ford Galaxy
Двигател: AFN-99
Местоположение: Плевен

Мнениеот deskoskorpiona » Пет 07 сеп 2007 17:00


газта на педала е реостатна,чета тук във форумите за демпфърната шайба и т,н вазможно ли е това друсане да е от нея.мисля да отида във сервиза на W в плевен на диагностика дано да хванат проблема какво ще кажете




Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Пет 07 сеп 2007 17:24


Тези вибраций са ти от Г-образният болт на самооптягащият механизъм на ремъка на алтернатора и евентуално ако имаш и климатик и него задвижва този ремък. Проблемът е там че тази лапа в която лагерува този болт е от алуминий и този алуминий се е поизтъркал и е поизтъркал и болта. Сега на теб ти жули железният болт в алуминиевата лапа и при ниски обороти болта започва да трепере и от там чуваш вибрацийте, а при високи обороти той няма време да трепере и не се получават вибрацийте...

Капиш...

Отивам да пийна една ракийка, а ти поумувай още малко и след половин-един час съм тук за да ти дообясня какво трябва да направиш... Разбира се ако се интересуваш де :lol:

Последна промяна от dani_94 на Пет 07 сеп 2007 17:26, променено общо 1 път.


deskoskorpiona
Мнения: 116
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 8:40
Автомобил: Ford Galaxy
Двигател: AFN-99
Местоположение: Плевен

Мнениеот deskoskorpiona » Пет 07 сеп 2007 17:26


ок пийй една и за мен и ще чакам инструкцийй


deskoskorpiona
Мнения: 116
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 8:40
Автомобил: Ford Galaxy
Двигател: AFN-99
Местоположение: Плевен

Мнениеот deskoskorpiona » Пет 07 сеп 2007 17:54


по какво мога да разбера на място при работещ двигател дали е от обтегача


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Пет 07 сеп 2007 19:31


Абе аз бях решил да пийна 1-2 но тази твойта, третата май ми дойде... , но все пак ще се опитам да ти обясня, ако не се получи питай утре на лично да не се излагаме повече :oops:

Първата работа ти е да вземеш един много светъл лак или маркер, коректор, и както ти е загасен двигателя да поставиш по 1 точка на шайбата на хидравликата и друга точка на демпферната шайба. На шайбите не на ремъците да ги поставиш. След това запалваш двигателя, повозваш се малко и пак гледаш къде са белезите.
Ако са се разминали/точките, не са една срещу друга значи си и за демпферна шайба.
Ако не са се разминали се повозваш още няколко дни и постоянно следиш, когато угасиш двигателя точките дали са една сещу друга.
Дизеловият двигател се гаси и запалва винаги на едно и също място. Това го обяснявам за да няма после въпроси, защо пък тези точки винаги трябва да са една срещу друга...
Ако и след няколко дни си е все едно и също избираш си сервиз в който да ти свалът тази лапа на земята, да ти свалът пружината от нея, тя се държи на 2 шестограма от задната страна, а на средата на 1 шестограм се държи Г-образният болт.... Свалят ролката от болта и на теб ти трябва някой, който да ти направи бронзови фтулки в лапата и да ти навари болта и престърже, или да си купиш нов за 70 кинта и след това да ти го зглобят. Може и пружинният механизъм да си е отишъл, но това майсторът ти да погледне до къде е стигнала пружината. То се вижда къде и е края и дали е опряла до край...

Дано съм бил полезен на всички...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 07 сеп 2007 19:54


Абе само да вметна щото от многото теми все още не ми е абсолютно ясно 100% за прочутите проблеми с шайбата.Та един познат има 1.9 чист дизел и на него яко му подскачал ,отишъл той при майстора който му сменил само колелото на ангренажния което било чогунено и поразбито и загубил центровка-ремонта бил 45 за шайба и 15 за труд.Сега мотора мърка без грижи :? Питах го дали е сменял шайбата каза че не и успокойтеля не е /тва Г-образното/


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пет 07 сеп 2007 20:02


ако отидеш в сервиз цената ще е кьм 350-750лв

като идеш пиши цената .за сверка де :lol:
дано да греша :? :dontknow:


deskoskorpiona
Мнения: 116
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 8:40
Автомобил: Ford Galaxy
Двигател: AFN-99
Местоположение: Плевен

Мнениеот deskoskorpiona » Пет 07 сеп 2007 20:14


ок благодаря ти ще го направя утре и ако стане ще ви кажа и между другото пак може да пием по една ракия....няколко пати дори и лично


deskoskorpiona
Мнения: 116
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 8:40
Автомобил: Ford Galaxy
Двигател: AFN-99
Местоположение: Плевен

Мнениеот deskoskorpiona » Пет 07 сеп 2007 20:16


ще ви информирам момчета няма проблем надявам се да стане работата


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 07 сеп 2007 20:25


за тресенето и хълцането не е при4ина демпферната шаиба,а е едно от тези неща:трета дюза,зъб4атка на коляновия вал и електронния блок на помпата
успех колега


deskoskorpiona
Мнения: 116
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 8:40
Автомобил: Ford Galaxy
Двигател: AFN-99
Местоположение: Плевен

Мнениеот deskoskorpiona » Съб 08 сеп 2007 10:56


МОМЧЕТА ХОДИХ ДО СЕРВИЗА АМА ДНЕС НЕ РАБОТИ ЩЕ ОТИДА В ПОНЕДЕЛНИК И ВЕЧЕРТА ЩИ ВИ ПИША


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 08 сеп 2007 11:20


niks76 написа:за тресенето и хълцането не е при4ина демпферната шаиба,а е едно от тези неща:трета дюза,зъб4атка на коляновия вал и електронния блок на помпата
успех колега

Зъбчатка на коляновия вал бяха сменили на моя човек :)


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mladeja » Съб 08 сеп 2007 11:26


Препоръчвам, е зависи до колко е разхлопан механизма за опъване на ремъка да се сменя и Г образния болт с пружинното тяло - комплект.Сега видях на моето пружинно тяло че има луфт от блъскането.Болта е добре но там където се зацепва в пружинното тяло има луфт поне 1 мм и така сглобката е изнесена от центъра.Разбира се и втулките.


deskoskorpiona
Мнения: 116
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 8:40
Автомобил: Ford Galaxy
Двигател: AFN-99
Местоположение: Плевен

Мнениеот deskoskorpiona » Съб 08 сеп 2007 12:20


СЕГА СЕ ЗАЧЕТОХ В ОПИСАНИЕТО НО СИСТЕМАТА ВЪЗМОЖНО ЛИ ТОВА ТРЕСЕНЕ И ВИБРАЦИЯ ВСЕ ЕДНО ЧЕ РАБОТИ НА 3 ЦИЛИНДАРА ДА Е ОТ ДАТЧИК G28 ЗА ОБОРОТИТЕ ИНТЕРЕСНО Е ЧЕ НЕМОГА ДА ГО ВИДЯ ТОЧНО КЪДЕ СЕ НАМИРА НА СХЕМАТА ПЪК ДАЖЕ И НА КОЛАТА


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Съб 08 сеп 2007 12:46


Пиши с малки букви...
Когато пишеш с главни букви това значи че ни крещиш...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта