ПРОБЛЕМ-тресене при работа на място W-pasat3-1.9tdi
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Съб 17 фев 2007 8:40
- Автомобил: Ford Galaxy
- Двигател: AFN-99
- Местоположение: Плевен
- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Тези вибраций са ти от Г-образният болт на самооптягащият механизъм на ремъка на алтернатора и евентуално ако имаш и климатик и него задвижва този ремък. Проблемът е там че тази лапа в която лагерува този болт е от алуминий и този алуминий се е поизтъркал и е поизтъркал и болта. Сега на теб ти жули железният болт в алуминиевата лапа и при ниски обороти болта започва да трепере и от там чуваш вибрацийте, а при високи обороти той няма време да трепере и не се получават вибрацийте...
Капиш...
Отивам да пийна една ракийка, а ти поумувай още малко и след половин-един час съм тук за да ти дообясня какво трябва да направиш... Разбира се ако се интересуваш де
Капиш...
Отивам да пийна една ракийка, а ти поумувай още малко и след половин-един час съм тук за да ти дообясня какво трябва да направиш... Разбира се ако се интересуваш де

Последна промяна от dani_94 на Пет 07 сеп 2007 17:26, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Съб 17 фев 2007 8:40
- Автомобил: Ford Galaxy
- Двигател: AFN-99
- Местоположение: Плевен
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Съб 17 фев 2007 8:40
- Автомобил: Ford Galaxy
- Двигател: AFN-99
- Местоположение: Плевен
- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Абе аз бях решил да пийна 1-2 но тази твойта, третата май ми дойде... , но все пак ще се опитам да ти обясня, ако не се получи питай утре на лично да не се излагаме повече
Първата работа ти е да вземеш един много светъл лак или маркер, коректор, и както ти е загасен двигателя да поставиш по 1 точка на шайбата на хидравликата и друга точка на демпферната шайба. На шайбите не на ремъците да ги поставиш. След това запалваш двигателя, повозваш се малко и пак гледаш къде са белезите.
Ако са се разминали/точките, не са една срещу друга значи си и за демпферна шайба.
Ако не са се разминали се повозваш още няколко дни и постоянно следиш, когато угасиш двигателя точките дали са една сещу друга.
Дизеловият двигател се гаси и запалва винаги на едно и също място. Това го обяснявам за да няма после въпроси, защо пък тези точки винаги трябва да са една срещу друга...
Ако и след няколко дни си е все едно и също избираш си сервиз в който да ти свалът тази лапа на земята, да ти свалът пружината от нея, тя се държи на 2 шестограма от задната страна, а на средата на 1 шестограм се държи Г-образният болт.... Свалят ролката от болта и на теб ти трябва някой, който да ти направи бронзови фтулки в лапата и да ти навари болта и престърже, или да си купиш нов за 70 кинта и след това да ти го зглобят. Може и пружинният механизъм да си е отишъл, но това майсторът ти да погледне до къде е стигнала пружината. То се вижда къде и е края и дали е опряла до край...
Дано съм бил полезен на всички...

Първата работа ти е да вземеш един много светъл лак или маркер, коректор, и както ти е загасен двигателя да поставиш по 1 точка на шайбата на хидравликата и друга точка на демпферната шайба. На шайбите не на ремъците да ги поставиш. След това запалваш двигателя, повозваш се малко и пак гледаш къде са белезите.
Ако са се разминали/точките, не са една срещу друга значи си и за демпферна шайба.
Ако не са се разминали се повозваш още няколко дни и постоянно следиш, когато угасиш двигателя точките дали са една сещу друга.
Дизеловият двигател се гаси и запалва винаги на едно и също място. Това го обяснявам за да няма после въпроси, защо пък тези точки винаги трябва да са една срещу друга...
Ако и след няколко дни си е все едно и също избираш си сервиз в който да ти свалът тази лапа на земята, да ти свалът пружината от нея, тя се държи на 2 шестограма от задната страна, а на средата на 1 шестограм се държи Г-образният болт.... Свалят ролката от болта и на теб ти трябва някой, който да ти направи бронзови фтулки в лапата и да ти навари болта и престърже, или да си купиш нов за 70 кинта и след това да ти го зглобят. Може и пружинният механизъм да си е отишъл, но това майсторът ти да погледне до къде е стигнала пружината. То се вижда къде и е края и дали е опряла до край...
Дано съм бил полезен на всички...
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Абе само да вметна щото от многото теми все още не ми е абсолютно ясно 100% за прочутите проблеми с шайбата.Та един познат има 1.9 чист дизел и на него яко му подскачал ,отишъл той при майстора който му сменил само колелото на ангренажния което било чогунено и поразбито и загубил центровка-ремонта бил 45 за шайба и 15 за труд.Сега мотора мърка без грижи
Питах го дали е сменял шайбата каза че не и успокойтеля не е /тва Г-образното/

- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Съб 17 фев 2007 8:40
- Автомобил: Ford Galaxy
- Двигател: AFN-99
- Местоположение: Плевен
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Съб 17 фев 2007 8:40
- Автомобил: Ford Galaxy
- Двигател: AFN-99
- Местоположение: Плевен
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Съб 17 фев 2007 8:40
- Автомобил: Ford Galaxy
- Двигател: AFN-99
- Местоположение: Плевен
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Препоръчвам, е зависи до колко е разхлопан механизма за опъване на ремъка да се сменя и Г образния болт с пружинното тяло - комплект.Сега видях на моето пружинно тяло че има луфт от блъскането.Болта е добре но там където се зацепва в пружинното тяло има луфт поне 1 мм и така сглобката е изнесена от центъра.Разбира се и втулките.
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Съб 17 фев 2007 8:40
- Автомобил: Ford Galaxy
- Двигател: AFN-99
- Местоположение: Плевен
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Angel_ и 70 госта