markonis написа:Кога спира греенето,че не разбрах?След като се чуе релето ли?
Аха...
dobrinb написа:markonis написа:Аз пък когато падне под нулата чакам и едно реленце да се чуе.
Това не е съвсем правилно, защото при угасването спира греенето, а пък по-добрия вариант е в момента на паленето да си греят свещите, те и затова така са направени - греят и след гасене на лампата.
Major написа:мда температурата беше под 5 градуса, твоя голф гледам че е като моя двигател (има ли подгреващи свещи)![]()
бате и моиа е така 1з гасни за ниама и секунда като е мноо студ се забавиа малко това е за6тото е с барзо подгриава6ти све6ти но пали без проблемMajor написа:колеги точно това ви казвам че лампата гасне веднага като на акумулатора дори и преди нея (няма и 0.5 сек да свети) 96-та година 1Z двигател.
Major написа:... сега вече като стана по студено почна да грее по 1-2 секунди и пали без проблем, дори някои път давам 2пати контакт. А това изречение не го разбрах:icee написа: така може да прецака6 све6тите 6тот горивото ги охлажда и не им позволиава да прегреят
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986, Google [Bot], TheEx0rcist и 175 госта