Трябва ли да се чака да подгрее 1.9 тди

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 22 окт 2007 19:47


markonis написа:Кога спира греенето,че не разбрах?След като се чуе релето ли?

Аха...




Потребителски аватар
markonis
Мнения: 145
Регистриран на: Нед 07 окт 2007 0:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот markonis » Пон 22 окт 2007 20:00


За това го обичам тоя форум,всеки ден научавам нови неща :bowdown


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Мнениеот H2O » Пон 22 окт 2007 20:25


dobrinb написа:
markonis написа:Аз пък когато падне под нулата чакам и едно реленце да се чуе.

Това не е съвсем правилно, защото при угасването спира греенето, а пък по-добрия вариант е в момента на паленето да си греят свещите, те и затова така са направени - греят и след гасене на лампата. :wink:
:да: Много правилно! Много хора не го знаят.Подгряването е за горивото където се впръсква ,а не за подгряване на цилиндъра!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 23 окт 2007 7:23


Major написа:мда температурата беше под 5 градуса, твоя голф гледам че е като моя двигател (има ли подгреващи свещи) :?: :?:

За свещи че има е ясно ,ама вероятно те интересува свети ли лампата.При мене свети-и при всички други де :) Верятно термодатчика на охладителната течност който пуска свещите ти си е отишъл.


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Вто 23 окт 2007 7:58


Колкото е по-студено мисля толково по-дълго греят.
При мен тези дни около 0-2-4 градуса лампата светва за около 2 сек.
Но съм я виждал и повече време да свети.


Major
Мнения: 104
Регистриран на: Нед 17 юни 2007 0:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот Major » Вто 23 окт 2007 9:24


Тая сутрин колата запали от раз без да сгрева нищо. А лампата огасна веднага като вчера.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 23 окт 2007 13:12


Запилила е защото ТДИ няма такава крещяща нужда от подгряване като предкамерните дизели/затова и бачкат само под 5 градуса/.Ако караш без свещи си тормозиш мотора при студен старт,а и като се смръзне истински ще тормозиш акомулатора.


Потребителски аватар
produxan
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот produxan » Нед 04 ное 2007 1:54


Гасне лампата и палиш :drive


Потребителски аватар
icee
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот icee » Нед 04 ное 2007 23:57


Major написа:колеги точно това ви казвам че лампата гасне веднага като на акумулатора дори и преди нея (няма и 0.5 сек да свети) 96-та година 1Z двигател.
бате и моиа е така 1з гасни за ниама и секунда като е мноо студ се забавиа малко това е за6тото е с барзо подгриава6ти све6ти но пали без проблем


Потребителски аватар
icee
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот icee » Пон 05 ное 2007 0:00


markonis написа:Аз пък когато падне под нулата чакам и едно реленце да се чуе.
така може да прецака6 све6тите 6тот горивото ги охлажда и не им позволиава да прегреят


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 05 ное 2007 1:07


Честито !
Нови попълнения в бисерите !


Потребителски аватар
markonis
Мнения: 145
Регистриран на: Нед 07 окт 2007 0:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот markonis » Вто 06 ное 2007 1:22


icee написа:
markonis написа:Аз пък когато падне под нулата чакам и едно реленце да се чуе.
така може да прецака6 све6тите 6тот горивото ги охлажда и не им позволиава да прегреят

Някой може ли да го преведе :shock


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 06 ное 2007 10:52


markonis написа:
icee написа:
markonis написа:Аз пък когато падне под нулата чакам и едно реленце да се чуе.
така може да прецака6 све6тите 6тот горивото ги охлажда и не им позволиава да прегреят

Някой може ли да го преведе :shock

Нищо няма да прецакаш - просто ще запалиш по трудно.


Major
Мнения: 104
Регистриран на: Нед 17 юни 2007 0:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот Major » Чет 08 ное 2007 20:44


Здравейте колеги, така стана както вие казахте, сега вече като стана по студено почна да грее по 1-2 секунди и пали без проблем, дори някои път давам 2пати контакт. А това изречение не го разбрах:

icee написа: така може да прецака6 све6тите 6тот горивото ги охлажда и не им позволиава да прегреят


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 08 ное 2007 23:16


Major написа:... сега вече като стана по студено почна да грее по 1-2 секунди и пали без проблем, дори някои път давам 2пати контакт. А това изречение не го разбрах:

icee написа: така може да прецака6 све6тите 6тот горивото ги охлажда и не им позволиава да прегреят

Това с червеното дето е пък защо ? Иначе изречението, дето си го цитирал, едва ли някой може да го разбере (включително и този, дето го е писал).



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986, Google [Bot], TheEx0rcist и 175 госта