Като загрее не ми пали голфа!!ПОМОГНЕТЕ!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Нед 04 ное 2007 13:54


тел. 0898640815




Потребителски аватар
passatfan2780
Мнения: 210
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 16:34
Автомобил:
Двигател: aaz 1992
Местоположение: Плевен

Мнениеот passatfan2780 » Нед 04 ное 2007 18:35


позната работа.на мен ми казаха 4е е от помпата свалят я и ми казват 4е е износен елемента т.е. 1000 лежа и се оправя.оба4е един познат доста по вазрастен от мен ме 4ул как паля и ми каза да не слушам "маистори" ами да си оправя стартера .оправям го и сега пали като трябва.след като смених и акумулатора още по добре.при теб не знам но да знаеш 4е много се страда от "готини майстори" :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 05 ное 2007 11:46


B O B I написа:отиваш в супер дизел взимат ти малко повече пари
и ти свършват работа :да:

Отидох преди доста време ,взеха ми 50 лева за диагностика.След час обикаляне по симеоновските дупки/паднаха ми сички пломби да карам в Симеоново с 100-120 по траповете/ момчето ми каза всичко и е в норма ,ама може да е от компресия,може да е от помпа,може да е дебитомер........ - абе не знам то стара кола нормално е да не върви много.След тва влезнах в тоя форум и Ventoman ми изчисти колекторите и колата си тръгна :idea: Повече в Супердизел няма да стъпа.


ionkom
Мнения: 27
Регистриран на: Съб 10 ное 2007 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тетевен

Мнениеот ionkom » Съб 10 ное 2007 19:12


Това с паленето го има при почти всички Голфове и Пасати, датчика за подгряване е вързан за водата-когато е загрял двигателя и водата е топла,датчика-релето ,се лъже и не дава на подгряващите свещи да подгреят и за това не пали,при моят пасат го имаше този проблем. Откачиха буксата на релето на подгряването и сега нмам грижи,просто не се чака да угасне лампата когато е топъл,а на петата -шестата секунда въртиш и палиш,трябва обаче да се внимава да не се оставят свещите да подгряват дълго когато е топъл защото има опактност да изгорят !


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 10 ное 2007 19:30


ionkom написа:Това с паленето го има при почти всички Голфове и Пасати, датчика за подгряване е вързан за водата-когато е загрял двигателя и водата е топла,датчика-релето ,се лъже и не дава на подгряващите свещи да подгреят и за това не пали,при моят пасат го имаше този проблем. Откачиха буксата на релето на подгряването и сега нмам грижи,просто не се чака да угасне лампата когато е топъл,а на петата -шестата секунда въртиш и палиш,трябва обаче да се внимава да не се оставят свещите да подгряват дълго когато е топъл защото има опактност да изгорят !


Колега,меко казано пишеш пълни глупости ама като гледам си нов та ти е простено :wink: Но за да не се излагаш първо попрочети малко теми из форума и тогава пиши :idea:

Последна промяна от Stivi на Нед 11 ное 2007 16:36, променено общо 1 път.


IVDIM
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот IVDIM » Съб 10 ное 2007 19:33


Като си купих голфа беше отрязана жицата на термодатчика запоих е и се появи този проблем трудно палене не се бях за мислил догато не видях форума утре пак ще я отрежа и ще пробвам


Потребителски аватар
naktbg
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 28 окт 2007 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот naktbg » Съб 10 ное 2007 20:43


Аз пак ще пиша по тази тема, понеже още не съм се оправил с моето палене. Искам да попитам каква е приликата/разликата м/у топлото и студеното палене защото си мисля че от това и ще следва да разбера къде ми е проблема на моята IVka AHF.

Когато се смени режима на автоматик - топлото палене е ОК, но студеното го няма. Ако е нормален режим - студеното е ОК, топлото го няма. Провериха ми подгр.свещи, акумулатор, стартер, ток до свещите - и проблеми по тях няма. Днес бях в един БОШ сервиз - казаха ми следното 1) Трябвало да се оправи ъгъла на помпата и ако не станело 2) Ще се мери налягането в двигателя защото палело на 2 цилиндъра и незнам си кво :shock

Между другото не съм си сменил горивния филтър още, ама това едва ли е причината.

Ако някой има идея моля пишете нещо


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Съб 10 ное 2007 21:27


ГНП


Потребителски аватар
naktbg
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 28 окт 2007 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот naktbg » Съб 10 ное 2007 22:06


ГНП :( кофти работа ако е, дотук с разни смени и диагностики поне 700 лв, сега ако и една помпа и си е....... :roll:


ionkom
Мнения: 27
Регистриран на: Съб 10 ное 2007 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тетевен

Мнениеот ionkom » Нед 11 ное 2007 16:44


Че съм нов,нов съм,но,че при мен сработи-това е факт,а като гледам си от Правец,прескочи до Ябланица и ще се убедиш сам,просто откачи буксата на релето и ще видиш,че става !


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Нед 11 ное 2007 16:49


ionkom написа:Че съм нов,нов съм,но,че при мен сработи-това е факт,а като гледам си от Правец,прескочи до Ябланица и ще се убедиш сам,просто откачи буксата на релето и ще видиш,че става !


Ами това е проблем на толкова много колеги ,които са обиколили доста места за да го решат включително и клубните специалисти така че ако ставаше толкова просто отдавна щеше да е написано с големи червени букви в раздела Дизелови агрегати :wink: Но поне е лесно за проба така че момчета споделяйте резултати !


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 12 ное 2007 9:24


naktbg написа:ГНП :( кофти работа ако е, дотук с разни смени и диагностики поне 700 лв, сега ако и една помпа и си е....... :roll:

За диагностика 700 :shock .Най-лесното е да центроваш предварението и да мернеш компресията като за начало.
P.S.Доста хора си го оправиха тоя проблем.


Потребителски аватар
naktbg
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 28 окт 2007 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот naktbg » Пон 12 ное 2007 10:15


Rabbit_TDI написа:
naktbg написа:ГНП :( кофти работа ако е, дотук с разни смени и диагностики поне 700 лв, сега ако и една помпа и си е....... :roll:

За диагностика 700 :shock .Най-лесното е да центроваш предварението и да мернеш компресията като за начало.
P.S.Доста хора си го оправиха тоя проблем.


Не диагностика включително в Супер Дизел и още един BOSCH,
Иначе в 700 влизат кам 600 смянята на ремъци и ролки , масла , филтри .
Да сега на това ще я карам - центровка и ако се наложи компресия.
Тествах с един познат с нов акумулатор за 2.2 дизел СААБ - пак нещеше. Както и да е - тази седмица ще ми я "центрират" да видим кво ш стане


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пон 12 ное 2007 13:53


Като изключиш температурния далчик , свещите подгрявят и ня топъл двигател , и ако нямаш центровка ще и е по-лесно да запали .

Почнете да отсранявяте проблемите по вашите автомобили , а не да режете кабели предвидени и поставени от инжинерите . Една компетентна диагностика при читав майстор не би струвала повече от 10лв. , убеден съм че в автомобила ти има нещо неизправно и е редно да се отсрани защото няма да е пряко свързано само с паленето .

През монитора хората могат само да гадаят , а други просто си чешат езиците и трупат мнения , но в последно време това става доста дразнещо !


danisavov
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Своге

Мнениеот danisavov » Вто 27 ное 2007 20:48


Stivi написа:
ionkom написа:Това с паленето го има при почти всички Голфове и Пасати, датчика за подгряване е вързан за водата-когато е загрял двигателя и водата е топла,датчика-релето ,се лъже и не дава на подгряващите свещи да подгреят и за това не пали,при моят пасат го имаше този проблем. Откачиха буксата на релето на подгряването и сега нмам грижи,просто не се чака да угасне лампата когато е топъл,а на петата -шестата секунда въртиш и палиш,трябва обаче да се внимава да не се оставят свещите да подгряват дълго когато е топъл защото има опактност да изгорят !


Колега,меко казано пишеш пълни глупости ама като гледам си нов та ти е простено :wink: Но за да не се излагаш първо попрочети малко теми из форума и тогава пиши :idea:


и аз го направиш по същият начин и има ефект



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], niki1Y и 53 госта