Като загрее не ми пали голфа!!ПОМОГНЕТЕ!
- passatfan2780
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 16:34
- Автомобил:
- Двигател: aaz 1992
- Местоположение: Плевен
позната работа.на мен ми казаха 4е е от помпата свалят я и ми казват 4е е износен елемента т.е. 1000 лежа и се оправя.оба4е един познат доста по вазрастен от мен ме 4ул как паля и ми каза да не слушам "маистори" ами да си оправя стартера .оправям го и сега пали като трябва.след като смених и акумулатора още по добре.при теб не знам но да знаеш 4е много се страда от "готини майстори" 

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
B O B I написа:отиваш в супер дизел взимат ти малко повече пари
и ти свършват работа
Отидох преди доста време ,взеха ми 50 лева за диагностика.След час обикаляне по симеоновските дупки/паднаха ми сички пломби да карам в Симеоново с 100-120 по траповете/ момчето ми каза всичко и е в норма ,ама може да е от компресия,може да е от помпа,може да е дебитомер........ - абе не знам то стара кола нормално е да не върви много.След тва влезнах в тоя форум и Ventoman ми изчисти колекторите и колата си тръгна

-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Съб 10 ное 2007 18:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тетевен
Това с паленето го има при почти всички Голфове и Пасати, датчика за подгряване е вързан за водата-когато е загрял двигателя и водата е топла,датчика-релето ,се лъже и не дава на подгряващите свещи да подгреят и за това не пали,при моят пасат го имаше този проблем. Откачиха буксата на релето на подгряването и сега нмам грижи,просто не се чака да угасне лампата когато е топъл,а на петата -шестата секунда въртиш и палиш,трябва обаче да се внимава да не се оставят свещите да подгряват дълго когато е топъл защото има опактност да изгорят !
- Stivi
- Мнения: 8369
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
ionkom написа:Това с паленето го има при почти всички Голфове и Пасати, датчика за подгряване е вързан за водата-когато е загрял двигателя и водата е топла,датчика-релето ,се лъже и не дава на подгряващите свещи да подгреят и за това не пали,при моят пасат го имаше този проблем. Откачиха буксата на релето на подгряването и сега нмам грижи,просто не се чака да угасне лампата когато е топъл,а на петата -шестата секунда въртиш и палиш,трябва обаче да се внимава да не се оставят свещите да подгряват дълго когато е топъл защото има опактност да изгорят !
Колега,меко казано пишеш пълни глупости ама като гледам си нов та ти е простено


Последна промяна от Stivi на Нед 11 ное 2007 16:36, променено общо 1 път.
Аз пак ще пиша по тази тема, понеже още не съм се оправил с моето палене. Искам да попитам каква е приликата/разликата м/у топлото и студеното палене защото си мисля че от това и ще следва да разбера къде ми е проблема на моята IVka AHF.
Когато се смени режима на автоматик - топлото палене е ОК, но студеното го няма. Ако е нормален режим - студеното е ОК, топлото го няма. Провериха ми подгр.свещи, акумулатор, стартер, ток до свещите - и проблеми по тях няма. Днес бях в един БОШ сервиз - казаха ми следното 1) Трябвало да се оправи ъгъла на помпата и ако не станело 2) Ще се мери налягането в двигателя защото палело на 2 цилиндъра и незнам си кво
Между другото не съм си сменил горивния филтър още, ама това едва ли е причината.
Ако някой има идея моля пишете нещо
Когато се смени режима на автоматик - топлото палене е ОК, но студеното го няма. Ако е нормален режим - студеното е ОК, топлото го няма. Провериха ми подгр.свещи, акумулатор, стартер, ток до свещите - и проблеми по тях няма. Днес бях в един БОШ сервиз - казаха ми следното 1) Трябвало да се оправи ъгъла на помпата и ако не станело 2) Ще се мери налягането в двигателя защото палело на 2 цилиндъра и незнам си кво

Между другото не съм си сменил горивния филтър още, ама това едва ли е причината.
Ако някой има идея моля пишете нещо
- Stivi
- Мнения: 8369
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
ionkom написа:Че съм нов,нов съм,но,че при мен сработи-това е факт,а като гледам си от Правец,прескочи до Ябланица и ще се убедиш сам,просто откачи буксата на релето и ще видиш,че става !
Ами това е проблем на толкова много колеги ,които са обиколили доста места за да го решат включително и клубните специалисти така че ако ставаше толкова просто отдавна щеше да е написано с големи червени букви в раздела Дизелови агрегати

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:naktbg написа:ГНПкофти работа ако е, дотук с разни смени и диагностики поне 700 лв, сега ако и една помпа и си е.......
За диагностика 700.Най-лесното е да центроваш предварението и да мернеш компресията като за начало.
P.S.Доста хора си го оправиха тоя проблем.
Не диагностика включително в Супер Дизел и още един BOSCH,
Иначе в 700 влизат кам 600 смянята на ремъци и ролки , масла , филтри .
Да сега на това ще я карам - центровка и ако се наложи компресия.
Тествах с един познат с нов акумулатор за 2.2 дизел СААБ - пак нещеше. Както и да е - тази седмица ще ми я "центрират" да видим кво ш стане
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Като изключиш температурния далчик , свещите подгрявят и ня топъл двигател , и ако нямаш центровка ще и е по-лесно да запали .
Почнете да отсранявяте проблемите по вашите автомобили , а не да режете кабели предвидени и поставени от инжинерите . Една компетентна диагностика при читав майстор не би струвала повече от 10лв. , убеден съм че в автомобила ти има нещо неизправно и е редно да се отсрани защото няма да е пряко свързано само с паленето .
През монитора хората могат само да гадаят , а други просто си чешат езиците и трупат мнения , но в последно време това става доста дразнещо !
Почнете да отсранявяте проблемите по вашите автомобили , а не да режете кабели предвидени и поставени от инжинерите . Една компетентна диагностика при читав майстор не би струвала повече от 10лв. , убеден съм че в автомобила ти има нещо неизправно и е редно да се отсрани защото няма да е пряко свързано само с паленето .
През монитора хората могат само да гадаят , а други просто си чешат езиците и трупат мнения , но в последно време това става доста дразнещо !
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 18:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Своге
Stivi написа:ionkom написа:Това с паленето го има при почти всички Голфове и Пасати, датчика за подгряване е вързан за водата-когато е загрял двигателя и водата е топла,датчика-релето ,се лъже и не дава на подгряващите свещи да подгреят и за това не пали,при моят пасат го имаше този проблем. Откачиха буксата на релето на подгряването и сега нмам грижи,просто не се чака да угасне лампата когато е топъл,а на петата -шестата секунда въртиш и палиш,трябва обаче да се внимава да не се оставят свещите да подгряват дълго когато е топъл защото има опактност да изгорят !
Колега,меко казано пишеш пълни глупости ама като гледам си нов та ти е простеноНо за да не се излагаш първо попрочети малко теми из форума и тогава пиши
и аз го направиш по същият начин и има ефект
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта