Обороти на 1,9TDI -1Z
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
kam_tod написа:Това, което искаше да каже колегата е, че проблема не е в паленето, та да гледаш подгревни свещи.

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- la_vesko
- Мнения: 50
- Регистриран на: Пет 20 апр 2007 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Здравейте, вчера закарах колата на сервиз, замериха ми свещите и 4 те са ок, но в сервиза имаха доста работа и оставиха за днес останалото, аз днес реших да си направя експеримент настроих си дигиталния оборотомер и сутринта при температура около -5 градуса я запалих, запали си веднага без никакви проблеми , а оборотите бяха действително по ниски започнаха от 940 и паднаха до 900 това в поряъка на 10 секунди, но днес след по обстоен преглед се надявам да ми кажат нещо по конкретно.Ще пиша веднага като имам резултат ,но по първи впечатления май нищо няма да открият , поне така ми се стори вчера по думите на майстора смотолеви нещо от сорта ,че в двигателя в началото се подавало по голямо количество гориво защото не бил темпериран и това било нормално.
- bybeep
- Мнения: 25
- Регистриран на: Чет 17 авг 2006 9:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Здравейте и за много години на всички колеги!
Аз съм с 1Z и при мен го има този проблем.Като е студена колата при минусови температури при първо палене за деня оборотите са около 950 и за около 30-40 сек. постепенно се нормализират. После всичко си е ок.Гася, паля и оборотите заспиват на около 860-70- някъде там.Еку-то дали нарочно го прави тоя номер при много студен двигател, нямам си на идея?

Аз съм с 1Z и при мен го има този проблем.Като е студена колата при минусови температури при първо палене за деня оборотите са около 950 и за около 30-40 сек. постепенно се нормализират. После всичко си е ок.Гася, паля и оборотите заспиват на около 860-70- някъде там.Еку-то дали нарочно го прави тоя номер при много студен двигател, нямам си на идея?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
bybeep написа:Здравейте и за много години на всички колеги!
Аз съм с 1Z и при мен го има този проблем.Като е студена колата при минусови температури при първо палене за деня оборотите са около 950 и за около 30-40 сек. постепенно се нормализират. После всичко си е ок.Гася, паля и оборотите заспиват на около 860-70- някъде там.Еку-то дали нарочно го прави тоя номер при много студен двигател, нямам си на идея?
И при мен го прави тва когато е под -5 - тогава и пали по-зор.
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:bybeep написа:Здравейте и за много години на всички колеги!
Аз съм с 1Z и при мен го има този проблем.Като е студена колата при минусови температури при първо палене за деня оборотите са около 950 и за около 30-40 сек. постепенно се нормализират. После всичко си е ок.Гася, паля и оборотите заспиват на около 860-70- някъде там.Еку-то дали нарочно го прави тоя номер при много студен двигател, нямам си на идея?
И при мен го прави тва когато е под -5 - тогава и пали по-зор.
И при мене е същия филм при студовете. Отначало докато поработи малко даже си работи на 1100 оборота някъде за около минута максимум. И сутринта пали мудно ( по трудно от обикновеното ).
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 198 госта