Обороти на 1,9TDI -1Z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
la_vesko
Мнения: 50
Регистриран на: Пет 20 апр 2007 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Мнениеот la_vesko » Вто 06 ное 2007 11:47


И каква е раликата дали са 5 секунди или 10.Проблема си го има независимо от продължителността.




Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Вто 06 ное 2007 11:53


Това, което искаше да каже колегата е, че проблема не е в паленето, та да гледаш подгревни свещи.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 06 ное 2007 13:46


kam_tod написа:Това, което искаше да каже колегата е, че проблема не е в паленето, та да гледаш подгревни свещи.

:да: -Ако проблема е първите 5 секунди е най-вероятно да е следствие от трудно/лошо палене.Ако е повече обаче е свързан със работат на празен ход на студен мотор.И в двата случея проблема е малък и няма какво да се косиш - просто трябва да го погледне дизелзжия.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Сря 07 ное 2007 9:09


На 1Z мотора , оборотите трябва да варират 882 -903 об. мин.

Може чрез тях и други настроики да се се опитали да прикрият друг дефект в работата на мотора (често срещано).

Иска малко настроики през ваг-ком , и (или) на помпата и всичко ще е на ред !


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Сря 07 ное 2007 9:09


тия 5 сек. ако е запалила на 2 свещи,са достатъчни да го уплашат.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 07 ное 2007 9:50


ifidik написа:тия 5 сек. ако е запалила на 2 свещи,са достатъчни да го уплашат.

Да де ама човека казва че са повече :idea:


Потребителски аватар
la_vesko
Мнения: 50
Регистриран на: Пет 20 апр 2007 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Мнениеот la_vesko » Сря 07 ное 2007 10:00


Здравейте, вчера закарах колата на сервиз, замериха ми свещите и 4 те са ок, но в сервиза имаха доста работа и оставиха за днес останалото, аз днес реших да си направя експеримент настроих си дигиталния оборотомер и сутринта при температура около -5 градуса я запалих, запали си веднага без никакви проблеми , а оборотите бяха действително по ниски започнаха от 940 и паднаха до 900 това в поряъка на 10 секунди, но днес след по обстоен преглед се надявам да ми кажат нещо по конкретно.Ще пиша веднага като имам резултат ,но по първи впечатления май нищо няма да открият , поне така ми се стори вчера по думите на майстора смотолеви нещо от сорта ,че в двигателя в началото се подавало по голямо количество гориво защото не бил темпериран и това било нормално.


bic
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 0:06
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот bic » Съб 10 ное 2007 15:58


Според мен проблема идва от въздушния филтър, сменял ли си го?


Потребителски аватар
ДАНЧО
Мнения: 794
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
Автомобил: Audi A4 B6
Двигател: AVB 2003
Местоположение: Ст.Загора

Мнениеот ДАНЧО » Нед 13 яну 2008 12:07


Казваш оборотите са 920 980 при мен е същата работа но незнам вече да имам ли одверие на показателите на оборотомера.Включвам електронния и виждам съвсем друго число.ЗАЩО? :banghead: Оборотите се сменят от 855 до 870 а на оборотомера от дясно малко по ниски от 1000


Потребителски аватар
bybeep
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 17 авг 2006 9:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот bybeep » Нед 13 яну 2008 21:31


Здравейте и за много години на всички колеги! :lol:
Аз съм с 1Z и при мен го има този проблем.Като е студена колата при минусови температури при първо палене за деня оборотите са около 950 и за около 30-40 сек. постепенно се нормализират. После всичко си е ок.Гася, паля и оборотите заспиват на около 860-70- някъде там.Еку-то дали нарочно го прави тоя номер при много студен двигател, нямам си на идея?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 14 яну 2008 11:38


bybeep написа:Здравейте и за много години на всички колеги! :lol:
Аз съм с 1Z и при мен го има този проблем.Като е студена колата при минусови температури при първо палене за деня оборотите са около 950 и за около 30-40 сек. постепенно се нормализират. После всичко си е ок.Гася, паля и оборотите заспиват на около 860-70- някъде там.Еку-то дали нарочно го прави тоя номер при много студен двигател, нямам си на идея?

И при мен го прави тва когато е под -5 - тогава и пали по-зор.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пон 14 яну 2008 12:16


Rabbit_TDI написа:
bybeep написа:Здравейте и за много години на всички колеги! :lol:
Аз съм с 1Z и при мен го има този проблем.Като е студена колата при минусови температури при първо палене за деня оборотите са около 950 и за около 30-40 сек. постепенно се нормализират. После всичко си е ок.Гася, паля и оборотите заспиват на около 860-70- някъде там.Еку-то дали нарочно го прави тоя номер при много студен двигател, нямам си на идея?

И при мен го прави тва когато е под -5 - тогава и пали по-зор.


И при мене е същия филм при студовете. Отначало докато поработи малко даже си работи на 1100 оборота някъде за около минута максимум. И сутринта пали мудно ( по трудно от обикновеното ).



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: PzKpfW и 122 госта