трудно палене на Б5 ATJ-МОЛБА

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
eeedddeee
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот eeedddeee » Нед 02 дек 2007 23:02


kam_tod написа:Помпа.


Не съм спец, но ATJ е Помпа Дюза, логикате ти не е добра, зареди си хубава нафта и добавки , както казаха колегите закачи я на диагностика.




Потребителски аватар
akisada
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 22:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот akisada » Пон 03 дек 2007 0:16


в колата винаги съм сипвал хубава нафта надявам се.тази седмица сме на диагностика


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 03 дек 2007 14:25


Акомулатора как е?Провери и въпросния въздух.Компресия и дюзи също може да са ама едва ли-засега не ги мисли :) Иначе най-добре диагностика ,ама незнам как ще накараш да дойде някой сутрин преди да тръгваш на работа в -5 градуса да ти я диагностицира :cry:


Потребителски аватар
akisada
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 22:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот akisada » Вто 04 дек 2007 22:54


благодаря на всички отзовали се.
диагностиката ще я отложим за малко.а след нея ще коментирам пак


Потребителски аватар
akisada
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 22:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот akisada » Чет 21 фев 2008 22:40


ташак ми е че винаги колите които съм карал по някаква причина са ми гаснели.а VW-то не пали :lol:


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Пет 22 фев 2008 10:09


Още ли не си я оправил???


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 22 фев 2008 10:28


Пробвал ли си през ВАГ-Ком да повишиш количеството впръсквано гориво при старт.Аз така закрепих временно положението с кофти паленето.


Потребителски аватар
akisada
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 22:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот akisada » Пет 22 фев 2008 21:56


ангажименти.проблеми и други гадости........хванах чалъм-сутрин я подкачвам 2 пъти и в момента на завъртането й подавам малко газ с педала и става.за сега-докато се диагностицираме :wink:


Потребителски аватар
binata55
Мнения: 49
Регистриран на: Чет 15 ное 2007 0:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот binata55 » Сря 27 фев 2008 16:26


а има ли инжектор за ръчно подкачване и къде е..."помогнете на неукия :( Имах подобен проблем ама като смених филтъра и се оправи,поне за сега.Благодаря


Потребителски аватар
akisada
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 22:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот akisada » Сря 21 май 2008 21:10


проблема си остава. след диагностиката установихме две неща- прекьснат неработещ датчик на температура на горивото и нещо за налягането на горивото(изтрихме я). датчика за темп. на гор. беше с прекъснати жици въстановихме ги и нищо не се промени. искам някой да поеме тая............. и да я оправи. дайте идея кой МОЛЯ!!!!


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 21 май 2008 21:48


ако можеш да ангажираш Ваското ,ми звъннете и после е лесно :wink:


Потребителски аватар
akisada
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 22:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот akisada » Сря 28 май 2008 21:56


мерси на всички отзовали се.проблема беше във разхерметизирана вакум помпа и загуба на налягане на нафтата.всичко друго си е наред.отне ми "само" 8 месеца да го оправя :lol: (помпа-дюзата е страхотен двигател)


hq
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот hq » Вто 09 сеп 2008 16:57


Малко късно се вклю4вам в тази тема, ама сега я видях дано още някой я следи, колега аз имам абсолютно същия проблем с паленето с абсолютно същия двигател само 4е на vw bora, къде се намира тая вакуум помпа и къде ти я оправиха и колко излезе ремонта, мойта съм я ка4вал на Vag com имам си мой ама абсолютно нокакава грешка не дава и затова си мисля 4е е въздух в системата моля за помощ.


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Вто 09 сеп 2008 19:11


hq написа:Малко късно се вклю4вам в тази тема, ама сега я видях дано още някой я следи, колега аз имам абсолютно същия проблем с паленето с абсолютно същия двигател само 4е на vw bora, къде се намира тая вакуум помпа и къде ти я оправиха и колко излезе ремонта, мойта съм я ка4вал на Vag com имам си мой ама абсолютно нокакава грешка не дава и затова си мисля 4е е въздух в системата моля за помощ.
Вакуум (тандем) помпата е закачена за блока на двигателя, от дясната страна се пада, като отвориш капака. Съветвам те да направиш байпас на филтъра първо, т.е. да тегли нафта направо от резервоара, без филтър, също и за излишната. Така ще си сигурен, че проблема не е в тройника на филтъра. Обикновенно той е първия "заподозрян" при такъв проблем - не изолира добре и смуче въздух през него.


hq
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот hq » Сря 10 сеп 2008 7:38


Това с байпаса на филтъра не е ли малко рисковано заради попадане на мърсотия в дюзите, а за тройника нали от там връща нафтата обратно защо да смуче въздух от него.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 29 госта