А тебе що те няма в Скайп?Ventoman написа:Rabbit_TDI написа:все пак мотора у трябва малко ръчка за да се напасне найстина хубаво.
![]()
Бог си на изказванията
Разработка след основен ремонт на 1Z мотор
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
На 224000 го отворихме и мотора беше перфектен, никакъв ръб нямаше по стените на блока, буталата бяха 6, хонинга си седеше по тях, никога не беше отварян до сега, просто след като свалихме главата, беше срамота да не сменим сегментите и лагерите. Колата ми е на реални километри, защото е произведена 1996, а е купена 1997 от Австрия на около 30000 км. От 1997 година до 2000-та е била в един наш много близък роднина, жена му я е карала през по-голямата част от времето, а 2000-та година я купуваме от него на 87000 км. Тогава колата вървеше като бясна, с 5 човека и багаж на климатик правеше 190.lupibal написа:Ако не е тайна на колко хиляди е преди да правиш ремонта?
Passat_bs написа:На 224000 го отворихме и мотора беше перфектен, никакъв ръб нямаше по стените на блока, буталата бяха 6, хонинга си седеше по тях, никога не беше отварян до сега, просто след като свалихме главата, беше срамота да не сменим сегментите и лагерите. Колата ми е на реални километри, защото е произведена 1996, а е купена 1997 от Австрия на около 30000 км. От 1997 година до 2000-та е била в един наш много близък роднина, жена му я е карала през по-голямата част от времето, а 2000-та година я купуваме от него на 87000 км. Тогава колата вървеше като бясна, с 5 човека и багаж на климатик правеше 190.lupibal написа:Ако не е тайна на колко хиляди е преди да правиш ремонта?
Само за инфо. На зет ми колата е на 8 месеца на 71 000 км не вярвай на приказки "реални колометри" дизел се купува за да сде кара, а не да седи в гаража и тук данъците са много по-високи от на бензина. Никой не върти по-малко от 30 000 км на година или баби и дядовци както обикновенно. То всички коли в България са карани преди това от пенсоинери де според джамбазите.
И хонинга е на цилиндрите, а не на буталата, казвам да знаеш.
- flash
- Мнения: 751
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
- Автомобил: Golf III GT TDI
- Двигател: 1z 1994
- Местоположение: София/Плевен
GOLF@ написа:Passat_bs написа:На 224000 го отворихме и мотора беше перфектен, никакъв ръб нямаше по стените на блока, буталата бяха 6, хонинга си седеше по тях, никога не беше отварян до сега, просто след като свалихме главата, беше срамота да не сменим сегментите и лагерите. Колата ми е на реални километри, защото е произведена 1996, а е купена 1997 от Австрия на около 30000 км. От 1997 година до 2000-та е била в един наш много близък роднина, жена му я е карала през по-голямата част от времето, а 2000-та година я купуваме от него на 87000 км. Тогава колата вървеше като бясна, с 5 човека и багаж на климатик правеше 190.lupibal написа:Ако не е тайна на колко хиляди е преди да правиш ремонта?
Само за инфо. На зет ми колата е на 8 месеца на 71 000 км не вярвай на приказки "реални колометри" дизел се купува за да сде кара, а не да седи в гаража и тук данъците са много по-високи от на бензина. Никой не върти по-малко от 30 000 км на година или баби и дядовци както обикновенно. То всички коли в България са карани преди това от пенсоинери де според джамбазите.
И хонинга е на цилиндрите, а не на буталата, казвам да знаеш.
300 км всеки ден в продължение на 8 месеца , добре покарва момчето
ПС:това служебна кола ли е или ...
Сори за спама ама не се сдържах
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Колата е била на 1 година и на около 30000, когато е внесена в България. Кое ти се струва нереално? А за хонинга, грешка в правописа, случва се.GOLF@ написа:Passat_bs написа:На 224000 го отворихме и мотора беше перфектен, никакъв ръб нямаше по стените на блока, буталата бяха 6, хонинга си седеше по тях, никога не беше отварян до сега, просто след като свалихме главата, беше срамота да не сменим сегментите и лагерите. Колата ми е на реални километри, защото е произведена 1996, а е купена 1997 от Австрия на около 30000 км. От 1997 година до 2000-та е била в един наш много близък роднина, жена му я е карала през по-голямата част от времето, а 2000-та година я купуваме от него на 87000 км. Тогава колата вървеше като бясна, с 5 човека и багаж на климатик правеше 190.lupibal написа:Ако не е тайна на колко хиляди е преди да правиш ремонта?
Само за инфо. На зет ми колата е на 8 месеца на 71 000 км не вярвай на приказки "реални колометри" дизел се купува за да сде кара, а не да седи в гаража и тук данъците са много по-високи от на бензина. Никой не върти по-малко от 30 000 км на година или баби и дядовци както обикновенно. То всички коли в България са карани преди това от пенсоинери де според джамбазите.
И хонинга е на цилиндрите, а не на буталата, казвам да знаеш.
- Spas
- Модератор

- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Разработка след основен ремонт на 1Z мотор
Passat_bs написа:Колеги, някой може ли да ми каже колко км. е разработката на ТДИ мотор след основен ремонт. По мотора са сменяни сегменти, основни, биелни лагери, всичките гарнитури, комплект клапани и водачи на клапани, главата е шлайфана и т.н.
Аз да ти кажа, когато четох заводската документация за VW Diesel пишеше, че е забранено шлайфането на главата! .. а за разработка е хубаво да караш умерено първите 1000км и евентуално да смениш маслото след тях, но това е наложително когато сменяш и буталата! Успех
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Разработка след основен ремонт на 1Z мотор
Гарнитурата на главата е по-дебела от оригиналната.idiotchooo написа:Passat_bs написа:Колеги, някой може ли да ми каже колко км. е разработката на ТДИ мотор след основен ремонт. По мотора са сменяни сегменти, основни, биелни лагери, всичките гарнитури, комплект клапани и водачи на клапани, главата е шлайфана и т.н.
Аз да ти кажа, когато четох заводската документация за VW Diesel пишеше, че е забранено шлайфането на главата! .. а за разработка е хубаво да караш умерено първите 1000км и евентуално да смениш маслото след тях, но това е наложително когато сменяш и буталата! Успех
- Spas
- Модератор

- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Разработка след основен ремонт на 1Z мотор
Passat_bs написа:Гарнитурата на главата е по-дебела от оригиналната.idiotchooo написа:Passat_bs написа:Колеги, някой може ли да ми каже колко км. е разработката на ТДИ мотор след основен ремонт. По мотора са сменяни сегменти, основни, биелни лагери, всичките гарнитури, комплект клапани и водачи на клапани, главата е шлайфана и т.н.
Аз да ти кажа, когато четох заводската документация за VW Diesel пишеше, че е забранено шлайфането на главата! .. а за разработка е хубаво да караш умерено първите 1000км и евентуално да смениш маслото след тях, но това е наложително когато сменяш и буталата! Успех
С 3 белега най-вероятно. Искам да ти кажа, че по-принцип пише, че е недопустимо, и аз съм го правил и после по-дебела гарнитура, но ако някой го е направил преди теб може да се окаже фатално! Дано да ти работи дълго колицата, мотора е Номер 1 !!
Пич извинявай не се хваля но колко блока съм хонинговал и шлайфал не е истина но този занаят замря и малко хора го правят ,но ако някой ти каже че на 200 хил .няма износване на цилиндрите явно те лъже .И друго какъв размер (ремонтен)бутала сложихте?Нещо доста работи са мимътни при ремонта.(А иначе съм виждал да се прави ремонт на двигател с 2 размера бутала така че нищо няма да ме учуди)..
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Бутала не сме сменяли, писал съм го по-горе. Блока имаше минимален ръб, буталата си бяха добре. Времето ще покаже кое как и колко.lupibal написа:Пич извинявай не се хваля но колко блока съм хонинговал и шлайфал не е истина но този занаят замря и малко хора го правят ,но ако някой ти каже че на 200 хил .няма износване на цилиндрите явно те лъже .И друго какъв размер (ремонтен)бутала сложихте?Нещо доста работи са мимътни при ремонта.(А иначе съм виждал да се прави ремонт на двигател с 2 размера бутала така че нищо няма да ме учуди)..
Нещо май аз не зацепвам"минимален ръб"(установен с нокът или с микрометър и индикатор?).Задавал ли си си въпроса ако на ръка се усеща ръба колко може да е?(в десети или стотни)Поставени нормални сегменти (ремонтни ли)които до 5000хил.ще улегнат по елипсата на блока.Гледай маслото и ако след 1000км започне да "го гори" значи не е както трябва.Сега усещаш ефект ама почакай да улегнат сегментите.Дано не излезна прав.
Аз отново давам инфо
Сегментите трябва да са с покритие. Дано тези, които си сложил да имат и тогава би трябвало да карат минимум 300 000 км. Толкова държи покритието, след това слизаме на техниката от преди 30 години, триене чугун в чугун. Това е реалността в момента. За ремонтни покритието е от молибден.
Къде са правени в България?
Сегментите трябва да са с покритие. Дано тези, които си сложил да имат и тогава би трябвало да карат минимум 300 000 км. Толкова държи покритието, след това слизаме на техниката от преди 30 години, триене чугун в чугун. Това е реалността в момента. За ремонтни покритието е от молибден.
Къде са правени в България?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DxV_pRo и 61 госта
