Разработка след основен ремонт на 1Z мотор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Чет 06 дек 2007 1:19


Ventoman написа:
Rabbit_TDI написа:все пак мотора у трябва малко ръчка за да се напасне найстина хубаво.


mhihi

Бог си на изказванията :applause:
А тебе що те няма в Скайп? 8)




Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Чет 06 дек 2007 15:13


А първото масло на колко км. се сменя? Аз смятам на около 1000-1500 км. да го сменям.


lupibal
Мнения: 35
Регистриран на: Вто 16 окт 2007 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lupibal » Чет 06 дек 2007 15:24


Ако не е тайна на колко хиляди е преди да правиш ремонта?


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Чет 06 дек 2007 16:53


lupibal написа:Ако не е тайна на колко хиляди е преди да правиш ремонта?
На 224000 го отворихме и мотора беше перфектен, никакъв ръб нямаше по стените на блока, буталата бяха 6, хонинга си седеше по тях, никога не беше отварян до сега, просто след като свалихме главата, беше срамота да не сменим сегментите и лагерите. Колата ми е на реални километри, защото е произведена 1996, а е купена 1997 от Австрия на около 30000 км. От 1997 година до 2000-та е била в един наш много близък роднина, жена му я е карала през по-голямата част от времето, а 2000-та година я купуваме от него на 87000 км. Тогава колата вървеше като бясна, с 5 човека и багаж на климатик правеше 190. :shock


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Чет 06 дек 2007 17:12


Passat_bs написа:
lupibal написа:Ако не е тайна на колко хиляди е преди да правиш ремонта?
На 224000 го отворихме и мотора беше перфектен, никакъв ръб нямаше по стените на блока, буталата бяха 6, хонинга си седеше по тях, никога не беше отварян до сега, просто след като свалихме главата, беше срамота да не сменим сегментите и лагерите. Колата ми е на реални километри, защото е произведена 1996, а е купена 1997 от Австрия на около 30000 км. От 1997 година до 2000-та е била в един наш много близък роднина, жена му я е карала през по-голямата част от времето, а 2000-та година я купуваме от него на 87000 км. Тогава колата вървеше като бясна, с 5 човека и багаж на климатик правеше 190. :shock


Само за инфо. На зет ми колата е на 8 месеца на 71 000 км не вярвай на приказки "реални колометри" дизел се купува за да сде кара, а не да седи в гаража и тук данъците са много по-високи от на бензина. Никой не върти по-малко от 30 000 км на година или баби и дядовци както обикновенно. То всички коли в България са карани преди това от пенсоинери де според джамбазите.
И хонинга е на цилиндрите, а не на буталата, казвам да знаеш.


Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Чет 06 дек 2007 17:36


GOLF@ написа:
Passat_bs написа:
lupibal написа:Ако не е тайна на колко хиляди е преди да правиш ремонта?
На 224000 го отворихме и мотора беше перфектен, никакъв ръб нямаше по стените на блока, буталата бяха 6, хонинга си седеше по тях, никога не беше отварян до сега, просто след като свалихме главата, беше срамота да не сменим сегментите и лагерите. Колата ми е на реални километри, защото е произведена 1996, а е купена 1997 от Австрия на около 30000 км. От 1997 година до 2000-та е била в един наш много близък роднина, жена му я е карала през по-голямата част от времето, а 2000-та година я купуваме от него на 87000 км. Тогава колата вървеше като бясна, с 5 човека и багаж на климатик правеше 190. :shock


Само за инфо. На зет ми колата е на 8 месеца на 71 000 км не вярвай на приказки "реални колометри" дизел се купува за да сде кара, а не да седи в гаража и тук данъците са много по-високи от на бензина. Никой не върти по-малко от 30 000 км на година или баби и дядовци както обикновенно. То всички коли в България са карани преди това от пенсоинери де според джамбазите.
И хонинга е на цилиндрите, а не на буталата, казвам да знаеш.



300 км всеки ден в продължение на 8 месеца , добре покарва момчето :P

ПС:това служебна кола ли е или ...

Сори за спама ама не се сдържах


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Чет 06 дек 2007 17:45


GOLF@ написа:
Passat_bs написа:
lupibal написа:Ако не е тайна на колко хиляди е преди да правиш ремонта?
На 224000 го отворихме и мотора беше перфектен, никакъв ръб нямаше по стените на блока, буталата бяха 6, хонинга си седеше по тях, никога не беше отварян до сега, просто след като свалихме главата, беше срамота да не сменим сегментите и лагерите. Колата ми е на реални километри, защото е произведена 1996, а е купена 1997 от Австрия на около 30000 км. От 1997 година до 2000-та е била в един наш много близък роднина, жена му я е карала през по-голямата част от времето, а 2000-та година я купуваме от него на 87000 км. Тогава колата вървеше като бясна, с 5 човека и багаж на климатик правеше 190. :shock


Само за инфо. На зет ми колата е на 8 месеца на 71 000 км не вярвай на приказки "реални колометри" дизел се купува за да сде кара, а не да седи в гаража и тук данъците са много по-високи от на бензина. Никой не върти по-малко от 30 000 км на година или баби и дядовци както обикновенно. То всички коли в България са карани преди това от пенсоинери де според джамбазите.
И хонинга е на цилиндрите, а не на буталата, казвам да знаеш.
Колата е била на 1 година и на около 30000, когато е внесена в България. Кое ти се струва нереално? А за хонинга, грешка в правописа, случва се. :oops: Това за реалните километри всички сме го чували, колата си дойде със всичките фактури, сервизната книжка и т.н. Имам гаранционна карта от 1997 година, когато са и монтирвали аларма.


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Разработка след основен ремонт на 1Z мотор

Мнениеот Spas » Чет 06 дек 2007 18:12


Passat_bs написа:Колеги, някой може ли да ми каже колко км. е разработката на ТДИ мотор след основен ремонт. По мотора са сменяни сегменти, основни, биелни лагери, всичките гарнитури, комплект клапани и водачи на клапани, главата е шлайфана и т.н.


Аз да ти кажа, когато четох заводската документация за VW Diesel пишеше, че е забранено шлайфането на главата! .. а за разработка е хубаво да караш умерено първите 1000км и евентуално да смениш маслото след тях, но това е наложително когато сменяш и буталата! Успех


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Разработка след основен ремонт на 1Z мотор

Мнениеот Passat_bs » Чет 06 дек 2007 18:34


idiotchooo написа:
Passat_bs написа:Колеги, някой може ли да ми каже колко км. е разработката на ТДИ мотор след основен ремонт. По мотора са сменяни сегменти, основни, биелни лагери, всичките гарнитури, комплект клапани и водачи на клапани, главата е шлайфана и т.н.


Аз да ти кажа, когато четох заводската документация за VW Diesel пишеше, че е забранено шлайфането на главата! .. а за разработка е хубаво да караш умерено първите 1000км и евентуално да смениш маслото след тях, но това е наложително когато сменяш и буталата! Успех
Гарнитурата на главата е по-дебела от оригиналната.


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Разработка след основен ремонт на 1Z мотор

Мнениеот Spas » Чет 06 дек 2007 19:10


Passat_bs написа:
idiotchooo написа:
Passat_bs написа:Колеги, някой може ли да ми каже колко км. е разработката на ТДИ мотор след основен ремонт. По мотора са сменяни сегменти, основни, биелни лагери, всичките гарнитури, комплект клапани и водачи на клапани, главата е шлайфана и т.н.


Аз да ти кажа, когато четох заводската документация за VW Diesel пишеше, че е забранено шлайфането на главата! .. а за разработка е хубаво да караш умерено първите 1000км и евентуално да смениш маслото след тях, но това е наложително когато сменяш и буталата! Успех
Гарнитурата на главата е по-дебела от оригиналната.

С 3 белега най-вероятно. Искам да ти кажа, че по-принцип пише, че е недопустимо, и аз съм го правил и после по-дебела гарнитура, но ако някой го е направил преди теб може да се окаже фатално! Дано да ти работи дълго колицата, мотора е Номер 1 !! :)


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Чет 06 дек 2007 19:11


Може аз само казвам много съм неверник ама то от толкова много манипуланти как да вярва човек. Ифо давам не мисля лошо.
А иначе зет ми наистина я кара много :) нали е за това.


lupibal
Мнения: 35
Регистриран на: Вто 16 окт 2007 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lupibal » Чет 06 дек 2007 22:20


Пич извинявай не се хваля но колко блока съм хонинговал и шлайфал не е истина но този занаят замря и малко хора го правят ,но ако някой ти каже че на 200 хил .няма износване на цилиндрите явно те лъже .И друго какъв размер (ремонтен)бутала сложихте?Нещо доста работи са мимътни при ремонта.(А иначе съм виждал да се прави ремонт на двигател с 2 размера бутала така че нищо няма да ме учуди)..


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Пет 07 дек 2007 1:30


lupibal написа:Пич извинявай не се хваля но колко блока съм хонинговал и шлайфал не е истина но този занаят замря и малко хора го правят ,но ако някой ти каже че на 200 хил .няма износване на цилиндрите явно те лъже .И друго какъв размер (ремонтен)бутала сложихте?Нещо доста работи са мимътни при ремонта.(А иначе съм виждал да се прави ремонт на двигател с 2 размера бутала така че нищо няма да ме учуди)..
Бутала не сме сменяли, писал съм го по-горе. Блока имаше минимален ръб, буталата си бяха добре. Времето ще покаже кое как и колко.


lupibal
Мнения: 35
Регистриран на: Вто 16 окт 2007 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lupibal » Пет 07 дек 2007 8:06


Нещо май аз не зацепвам"минимален ръб"(установен с нокът или с микрометър и индикатор?).Задавал ли си си въпроса ако на ръка се усеща ръба колко може да е?(в десети или стотни)Поставени нормални сегменти (ремонтни ли)които до 5000хил.ще улегнат по елипсата на блока.Гледай маслото и ако след 1000км започне да "го гори" значи не е както трябва.Сега усещаш ефект ама почакай да улегнат сегментите.Дано не излезна прав.


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Пет 07 дек 2007 9:51


Аз отново давам инфо :)
Сегментите трябва да са с покритие. Дано тези, които си сложил да имат и тогава би трябвало да карат минимум 300 000 км. Толкова държи покритието, след това слизаме на техниката от преди 30 години, триене чугун в чугун. Това е реалността в момента. За ремонтни покритието е от молибден.
Къде са правени в България?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], miro slav, MyLens, radotom и 106 госта