вьпрос за г-3 тди

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 26 фев 2008 22:12


Ventoman написа:
Rabbit_TDI написа:Ми тогава освен да събираш пари за ремонтец друго не се сещам :cry: Преди това мерни все пак още веднъж just in case


Момчето ако те послуша , аз ще се самоубия . Тая кола ако имаше реална компресия 19 , нямаше да може да стигне на собствен ход , до там , кадето се е намирал компресомера .

:039: :039: :039:

Ми ако прочетеш две мнения по-горе ще видиш ,че съм писал същото :idea:
P.S.Колега ходи се пак мерни компресията другаде.




Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: вьпрос за г-3 тди

Мнениеот racing_team_vidin » Вто 26 фев 2008 22:15


stanislav_7140 написа:вьпроса ми е за компресията .а между компресия и степен на сгьстяване има разлика


Сори За въпроса, ама каква е разликата. :oops:


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 26 фев 2008 22:17


Верният отговор е :

Премери компресията при 50 градуса температура на маслото , или 70 градуса температура на водата .

Пусни после резултата !


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 26 фев 2008 22:18


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=52018
Една извадка от горната тема:
Ориентировъчно двигател с 30 бара и повече компресия е добър и си заслужава

Прочети я цялата, и ще ти стане ясно.
Компресия под 25 не е на добре.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: вьпрос за г-3 тди

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 26 фев 2008 22:19


racing_team_vidin написа:
stanislav_7140 написа:вьпроса ми е за компресията .а между компресия и степен на сгьстяване има разлика


Сори За въпроса, ама каква е разликата. :oops:

Едното е обема на цилиндара в ДМТ/долна мъртва точка/ към ГМТ /горна мъртва точка/.Другото е налягането на сгъстения въздух в ГМТ.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 26 фев 2008 22:21


dobrinb написа:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=52018
Една извадка от горната тема:
Ориентировъчно двигател с 30 бара и повече компресия е добър и си заслужава

Прочети я цялата, и ще ти стане ясно.
Компресия под 25 не е на добре.

Тая цифра 30 е за предкамерни дизели/имат малко по висока компресия/


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8370
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: вьпрос за г-3 тди

Мнениеот Stivi » Вто 26 фев 2008 22:22


stanislav_7140 написа:компресията е мерена както пише в книгите.голфа вьрви много не харчи масло не пуши но не иска да пали топьл за разлика от студен


stanislav_7140 написа:колата така и от как разбрах че има такава компресия аз и не я и карам


Ако първото е вярно много странно защо е второто :?: А защо си мислиш че това че не пали топла има връзка с компресията ??? Пробвай с търсачката да намериш теми съдържащи ключови думи като "проблем топло палене,трудно пали загряла" и други подобни след като се запознаеш с това как най-ефикасно да се работи с търсачката :wink: [/quote]


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 26 фев 2008 22:24


Rabbit_TDI написа:Тая цифра 30 е за предкамерни дизели/имат малко по висока компресия/

Не само, има и дизели без предкамера, които имат такава компресия.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 26 фев 2008 22:25


При 1З тоя проблем с топлото палене го няма като при 4ките.Отделно при ТДИ при загуба на компресия първо се прецаква топлото палене.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 26 фев 2008 22:28


dobrinb написа:
Rabbit_TDI написа:Тая цифра 30 е за предкамерни дизели/имат малко по висока компресия/

Не само, има и дизели без предкамера, които имат такава компресия.

Какъв е смисала след като нямат нужда ,а високата степен на сгъстяване прецаква К.П.Д. - то.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8370
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Вто 26 фев 2008 22:29


Rabbit_TDI написа:При 1З тоя проблем с топлото палене го няма като при 4ките.Отделно при ТДИ при загуба на компресия първо се прецаква топлото палене.


Може аз да не съм внимавал ама къде пише че двигателя е 1Z ?? Щото гледам че пише 97г а пък 1Z се слага 07.96 :!:

Последна промяна от Stivi на Вто 26 фев 2008 22:31, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 26 фев 2008 22:30


Не говорим за сгъстяване, а за компресия - две различни неща.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: вьпрос за г-3 тди

Мнениеот racing_team_vidin » Вто 26 фев 2008 22:31


Rabbit_TDI написа:
racing_team_vidin написа:
stanislav_7140 написа:вьпроса ми е за компресията .а между компресия и степен на сгьстяване има разлика


Сори За въпроса, ама каква е разликата. :oops:

Едното е обема на цилиндара в ДМТ/долна мъртва точка/ към ГМТ /горна мъртва точка/.Другото е налягането на сгъстения въздух в ГМТ.

:oops: :bowdown


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 26 фев 2008 22:32


dobrinb написа:Не говорим за сгъстяване, а за компресия - две различни неща.

От термодинамична гледна точка са свързани/itan75 беше писал доста на тая тема с предкамерни и директни,КПД-та степени на сгъстяване и т.н./


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 26 фев 2008 22:33


Stivi написа:
Rabbit_TDI написа:При 1З тоя проблем с топлото палене го няма като при 4ките.Отделно при ТДИ при загуба на компресия първо се прецаква топлото палене.


Може аз да не съм внимавал ама къде пише че двигателя е 1Z ?? Щото гледам че пише 97г а пък 1Z се слага 07.96 :!:

Да де то и я зи плещя на изуст.Вероятно е AHU ама те са почти идентични.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], MapTo_D и 79 госта