



Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N
- Дон Хуан Голфа
- Мнения: 1000
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
!!!
longora написа:Мерси Дон Хуан Голфа ! А на моя пасат ако му сложа чип и филтър дали ще се усети разлика ?
Ами твоя не знам какъв е но ако има турбо ще има и то голяма разлика- но първо погледни темите за това в форума защото всичко трябва да ти е обслужено по колата за да нямаш проблеми после
Успех
- Дон Хуан Голфа
- Мнения: 1000
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
longora написа:Дон Хуан Голфа Ами за колата от гаража става дума, а дали всичко и е наред .. не знамНо явно след чипа ще покаже явно къде е бил проблема
gomez ще го видим
Ти кога ще слагаш ? [/b]
Eми Успех!
аз бях направил тотално обслужване на колата и ми казаха да сваля да ми погледнат турбината да я постегнат ако трябва но аз не исках и след чипа турбината изпърдя....последва нова и 2 години нищо не пипах само обслужването и яко ръчка - даже съм изненадан че издържа

CHEERS
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
longora написа:Ами значи остава да посъбера парата за чипа и след това ще мисля и за филтър. Предполагам твоя чип си го взел от Брезел ... Разхода как ти е ? На мен ми се иска да кача Nm към 380-400 и конските сили около 150-155 .. И със спортния филтър би трябвало да се получи добреКак мислите ?
Аз мисля, че много лошо ще наказва пасата

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
longora написа:Ами значи остава да посъбера парата за чипа и след това ще мисля и за филтър. Предполагам твоя чип си го взел от Брезел ... Разхода как ти е ? На мен ми се иска да кача Nm към 380-400 и конските сили около 150-155 .. И със спортния филтър би трябвало да се получи добреКак мислите ?
Въртящия момент ще го получиш даже и по-голям.
Но все пак всеки мотор си е индивидуален.
На ATJ (AJM)след като му сложих чип от Брезел на вагкома показа 365 Нм при сток 285.(не видях преди чипа колко беше,а мотора е на 404000км немски)
А такъв като твоя сток на 185к реални но италиански км едва стигна до 290Нм.
Това от мен.

Аз съм с JR от две години. Разликата във вървежа и разхода е както си я внушиш. Проблеми със и заради филтъра не съм имал. Пера го на около 8000 км. Сметнал съм че съм му избил цената вече. Ако на всеки 8000 купувах хартиен щеше да е по-скъпо. Това вече е реална икономия. Проблема е че на последното пране му се цепна малко гумената рамка но е годен за употреба още.
Търся и за купето нещо подобно ама не съм попадал засега. Може пък да не могат да го докарат толкова фин и пак да може да се пере.
Търся и за купето нещо подобно ама не съм попадал засега. Може пък да не могат да го докарат толкова фин и пак да може да се пере.
- Тони1
- Мнения: 598
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна/Габрово
gdh написа:Аз съм с JR от две години. Разликата във вървежа и разхода е както си я внушиш. Проблеми със и заради филтъра не съм имал. Пера го на около 8000 км. Сметнал съм че съм му избил цената вече. Ако на всеки 8000 купувах хартиен щеше да е по-скъпо. Това вече е реална икономия. Проблема е че на последното пране му се цепна малко гумената рамка но е годен за употреба още.
Търся и за купето нещо подобно ама не съм попадал засега. Може пък да не могат да го докарат толкова фин и пак да може да се пере.
в крайна сметка не би трябвало да има никакъв проблем като сме с дизели да караме със панелни филтри с повече пропускливост като от типа на кн и джей ар, това за съсипването на дебитомера да се надяваме ,че също е слух ,тези дни и аз се засилвам да купувам за моят пасат
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dtony и 64 госта