Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Сря 04 юни 2008 15:59


Много яко ще усетиш !!! :wink:




Потребителски аватар
Дон Хуан Голфа
Мнения: 1000
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

!!!

Мнениеот Дон Хуан Голфа » Сря 04 юни 2008 16:12


longora написа:Мерси Дон Хуан Голфа ! А на моя пасат ако му сложа чип и филтър дали ще се усети разлика ?


Ами твоя не знам какъв е но ако има турбо ще има и то голяма разлика- но първо погледни темите за това в форума защото всичко трябва да ти е обслужено по колата за да нямаш проблеми после
Успех


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Сря 04 юни 2008 21:06


Дон Хуан Голфа Ами за колата от гаража става дума, а дали всичко и е наред .. не знам :) Но явно след чипа ще покаже явно къде е бил проблема :) gomez ще го видим :)Ти кога ще слагаш ? [/b]


Потребителски аватар
Дон Хуан Голфа
Мнения: 1000
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Дон Хуан Голфа » Сря 04 юни 2008 21:57


longora написа:Дон Хуан Голфа Ами за колата от гаража става дума, а дали всичко и е наред .. не знам :) Но явно след чипа ще покаже явно къде е бил проблема :) gomez ще го видим :)Ти кога ще слагаш ? [/b]


Eми Успех!
аз бях направил тотално обслужване на колата и ми казаха да сваля да ми погледнат турбината да я постегнат ако трябва но аз не исках и след чипа турбината изпърдя....последва нова и 2 години нищо не пипах само обслужването и яко ръчка - даже съм изненадан че издържа :lol:

CHEERS


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Сря 04 юни 2008 22:04


Е моята е чистена и е перфектна за момента, но ме притесняват дюзи ...


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Чет 05 юни 2008 5:23


Чипа съм си го сложил преди около 5000 км. и всичко е 6 !!! :wink:


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Чет 05 юни 2008 12:27


Ами значи остава да посъбера парата за чипа и след това ще мисля и за филтър. Предполагам твоя чип си го взел от Брезел ... Разхода как ти е ? На мен ми се иска да кача Nm към 380-400 и конските сили около 150-155 .. И със спортния филтър би трябвало да се получи добре :) Как мислите ?


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Чет 05 юни 2008 18:29


longora написа:Ами значи остава да посъбера парата за чипа и след това ще мисля и за филтър. Предполагам твоя чип си го взел от Брезел ... Разхода как ти е ? На мен ми се иска да кача Nm към 380-400 и конските сили около 150-155 .. И със спортния филтър би трябвало да се получи добре :) Как мислите ?


Аз мисля, че много лошо ще наказва пасата :wink: Слагай чип от Брезел, хубав филтър и се радвай на живота!


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Чет 05 юни 2008 20:20


Е чипа ще е от Брезел задълже :) Ама филтъра викате че от K&N няма смисъл като JR е същия .. а каква е цената ( прибилизително ) на този JR някой знае ли ? На мен за K&N ми казаха около 200лв ...


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 05 юни 2008 22:18


longora написа:Ами значи остава да посъбера парата за чипа и след това ще мисля и за филтър. Предполагам твоя чип си го взел от Брезел ... Разхода как ти е ? На мен ми се иска да кача Nm към 380-400 и конските сили около 150-155 .. И със спортния филтър би трябвало да се получи добре :) Как мислите ?


Въртящия момент ще го получиш даже и по-голям.
Но все пак всеки мотор си е индивидуален.
На ATJ (AJM)след като му сложих чип от Брезел на вагкома показа 365 Нм при сток 285.(не видях преди чипа колко беше,а мотора е на 404000км немски)
А такъв като твоя сток на 185к реални но италиански км едва стигна до 290Нм.
Това от мен. :wink:


Потребителски аватар
Тони1
Мнения: 598
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна/Габрово

Мнениеот Тони1 » Пет 06 юни 2008 10:27


longora написа:Е чипа ще е от Брезел задълже :) Ама филтъра викате че от K&N няма смисъл като JR е същия .. а каква е цената ( прибилизително ) на този JR някой знае ли ? На мен за K&N ми казаха около 200лв ...

надали jr панелен ще е над 100 лева ...


gdh
Мнения: 91
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gdh » Пет 06 юни 2008 10:54


Аз съм с JR от две години. Разликата във вървежа и разхода е както си я внушиш. Проблеми със и заради филтъра не съм имал. Пера го на около 8000 км. Сметнал съм че съм му избил цената вече. Ако на всеки 8000 купувах хартиен щеше да е по-скъпо. Това вече е реална икономия. Проблема е че на последното пране му се цепна малко гумената рамка но е годен за употреба още.
Търся и за купето нещо подобно ама не съм попадал засега. Може пък да не могат да го докарат толкова фин и пак да може да се пере.


Потребителски аватар
Тони1
Мнения: 598
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна/Габрово

Мнениеот Тони1 » Пет 06 юни 2008 11:50


gdh написа:Аз съм с JR от две години. Разликата във вървежа и разхода е както си я внушиш. Проблеми със и заради филтъра не съм имал. Пера го на около 8000 км. Сметнал съм че съм му избил цената вече. Ако на всеки 8000 купувах хартиен щеше да е по-скъпо. Това вече е реална икономия. Проблема е че на последното пране му се цепна малко гумената рамка но е годен за употреба още.
Търся и за купето нещо подобно ама не съм попадал засега. Може пък да не могат да го докарат толкова фин и пак да може да се пере.

в крайна сметка не би трябвало да има никакъв проблем като сме с дизели да караме със панелни филтри с повече пропускливост като от типа на кн и джей ар, това за съсипването на дебитомера да се надяваме ,че също е слух ,тези дни и аз се засилвам да купувам за моят пасат


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Пет 06 юни 2008 17:23


andonov моя мисля че си държи Nm защото дърпа мн яко в ниските, но все пак трябва да го закача и да го видим .. а като го смятам по твоя моя значи ще отиде към 400Nm което може само да ме радва :)


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Нед 08 юни 2008 18:54


Ще взимам K&N защото ми правят добра отстъпка тоест за 138 лева !!! А колегата GAS ми иска 98 за JR !!! Като го взема ще споделя разликата !!! :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: deodriver, Google [Bot] и 49 госта