1z трудно пали като е студена
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ifidik написа:има случаи при които ваг-кома показва ,че центровката е в норми.да си сигурен трябва да се извади и капака на главата за да си убеден ,че разпределителния вал си е на мястото.успех
Това му го обяснявах преди да смени ремъка за "капака на клапаните" , ама не знам новия по стария ли са го слагали или по мойте инструкций .
Центровката я правих след като са сменили ангренажа и проблем с паленето не е имала нито преди нито след .
Да не се окаже накрая че всичките проблеми му идват от помпата , ама ако е така , само информативно говорим за суми от над 250лв (монтаж - демонтаж помпа и пълно рециклиране )
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 23 апр 2008 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Значи,колегата ifidik ще се окаже прав.Белезите са наред на разпределителният вал,на помпата и на коляновия вал.Но по белезите на ангренажното колело които си бях направил/за орентир/на коляновия вал е с разлика от 1 зъб.Заваля серйозен порой и трябваше да спра за сега.Мисля, че ще се окаже мръднала забчатката спрямо вала,разбита шпонка или нешто такова.Като го сваля ще пиша.
А Валка,не ме нападай защото няколко пъти те търся и все си зает/разбираемо/,а не искам и да досаждам.Аз съм доволен от това което си направил по колата,но не означава че ще идвам при теб да ми сменяш крушка на фара.Между другото след като ми направи центровка на помпата,махнах и катализатора и всичко си доиде на мястото/колата литна/.А за ангренажния ремък ,ти го притегна/което означава че посоката на опъване е вярна/.И последно ,за ангренажни ремъци съм сменил доста и никога не съм имал проблем,просто съм малко шашнат,защото никога не съм карал дизел преди.
Благодаря на всички които помогнаха,ако изникне нещо с което не мога да се оправа ,ще търся помощ пак.
А Валка,не ме нападай защото няколко пъти те търся и все си зает/разбираемо/,а не искам и да досаждам.Аз съм доволен от това което си направил по колата,но не означава че ще идвам при теб да ми сменяш крушка на фара.Между другото след като ми направи центровка на помпата,махнах и катализатора и всичко си доиде на мястото/колата литна/.А за ангренажния ремък ,ти го притегна/което означава че посоката на опъване е вярна/.И последно ,за ангренажни ремъци съм сменил доста и никога не съм имал проблем,просто съм малко шашнат,защото никога не съм карал дизел преди.
Благодаря на всички които помогнаха,ако изникне нещо с което не мога да се оправа ,ще търся помощ пак.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 23 апр 2008 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Свалих ангренажното колело на коляновия вал и се оказа че е доста разбито.Ход на ляво и на дясно по един зъб.Оста на вала е леко износена но дакато не взема ново колело няма как да разбера дали ще мине без наваряване на вала[дано не се налага защото ми се вижда малко].От там и разлика[повече от половин зъб на помпата и разпр.вал].Ощте веднъж благодаря на всички които се отзоваха и помогнаха с идеи.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта