1z трудно пали като е студена

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Съб 07 юни 2008 7:17


има случаи при които ваг-кома показва ,че центровката е в норми.да си сигурен трябва да се извади и капака на главата за да си убеден ,че разпределителния вал си е на мястото.успех




Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Съб 07 юни 2008 12:45


ifidik написа:има случаи при които ваг-кома показва ,че центровката е в норми.да си сигурен трябва да се извади и капака на главата за да си убеден ,че разпределителния вал си е на мястото.успех


Това му го обяснявах преди да смени ремъка за "капака на клапаните" , ама не знам новия по стария ли са го слагали или по мойте инструкций .

Центровката я правих след като са сменили ангренажа и проблем с паленето не е имала нито преди нито след .

Да не се окаже накрая че всичките проблеми му идват от помпата , ама ако е така , само информативно говорим за суми от над 250лв (монтаж - демонтаж помпа и пълно рециклиране )


pepino78
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 23 апр 2008 21:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pepino78 » Съб 07 юни 2008 15:39


Значи,колегата ifidik ще се окаже прав.Белезите са наред на разпределителният вал,на помпата и на коляновия вал.Но по белезите на ангренажното колело които си бях направил/за орентир/на коляновия вал е с разлика от 1 зъб.Заваля серйозен порой и трябваше да спра за сега.Мисля, че ще се окаже мръднала забчатката спрямо вала,разбита шпонка или нешто такова.Като го сваля ще пиша.
А Валка,не ме нападай защото няколко пъти те търся и все си зает/разбираемо/,а не искам и да досаждам.Аз съм доволен от това което си направил по колата,но не означава че ще идвам при теб да ми сменяш крушка на фара.Между другото след като ми направи центровка на помпата,махнах и катализатора и всичко си доиде на мястото/колата литна/.А за ангренажния ремък ,ти го притегна/което означава че посоката на опъване е вярна/.И последно ,за ангренажни ремъци съм сменил доста и никога не съм имал проблем,просто съм малко шашнат,защото никога не съм карал дизел преди.
Благодаря на всички които помогнаха,ако изникне нещо с което не мога да се оправа ,ще търся помощ пак.


pepino78
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 23 апр 2008 21:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pepino78 » Съб 07 юни 2008 17:36


Свалих ангренажното колело на коляновия вал и се оказа че е доста разбито.Ход на ляво и на дясно по един зъб.Оста на вала е леко износена но дакато не взема ново колело няма как да разбера дали ще мине без наваряване на вала[дано не се налага защото ми се вижда малко].От там и разлика[повече от половин зъб на помпата и разпр.вал].Ощте веднъж благодаря на всички които се отзоваха и помогнаха с идеи.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Съб 07 юни 2008 17:58


Успех с начинанието тогава !


pepino78
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 23 апр 2008 21:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pepino78 » Съб 07 юни 2008 18:48


Мерси Валка,дано да се оправя с всичко и ще ти званна да я закачиме на компа да я тестваш.Дано всичко е наред.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo, madmen и 41 госта