Golf 3 TDI (110 hp) (1996-1997)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: oxooo

Мнениеот Bundy » Вто 24 юни 2008 20:54


recaro_7 написа:ОПА...и аз малко да напиша,като бивш собственик на 2Е и настоящ на на 1Z ще кажа,че скоро на бензинова кола няма да се кача...иначе и аз търсих сумана време АФН,но се уморих и ме заболя главата да гледам полу-уморени 110-ки за по 7000лв. Все пак това е Г3.
За тези $ Ц-класа 97 250ТД ще караш.
Иначе за разход нямам думи за ТДИ,който каже,че не е икономичен е :screwy
То и читаво 1Z трудно под 6000лв.
Аз мойта я взех 6100 ГТ ТДИ 5вр. лилав клими и т.н.,ама и той ми глатна 800лв. Обслужване...
Та в заклучение дизела си гори малко,но е доста скъп за подръжка.
На ГТИ-то я сам дал 300лв за пълно обсижване,я не...
просто дилеза с тези сумана ролки,а иначе и аз минах през демферна шайба-колко струва не ми се коментира.... :roll:
Ако човек кара до 10000км на година мисля,че няма смисъл от дизел,освен ако нафтата не му е аванта :bowdown




И аз съм с 1З но съм карал АФН веднъж по "Тракия" и трябва да кажа че мойта кола си е хубава ама АФН е направо жесток! Ускорение му е наистина впечатляващо! За Аудитата дето колегата по горе ги пооплю... Баща ми преди караше А4 1.8 125к.----> дизелов двигател под тея коне мисля че няма шанс! Мисля че всякакви спорове са излишни относно тоя въпрос!




Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Re: oxooo

Мнениеот pRo_4_LiFe » Вто 24 юни 2008 21:15


recaro_7 написа:
То и читаво 1Z трудно под 6000лв.


Прав си, аз кихнах миналата година март месец 6500лв за моята!

recaro_7 написа:Та в заклучение дизела си гори малко,но е доста скъп за подръжка.


И тук си прав, за съжаление успях да се убедя, колкото и да ми е гадно :(


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Вто 24 юни 2008 21:59


Много интересна тема, то винаги като спора опре до бензин срещу дизел и се почва.....

Аз също карам АФН и наистина върви много. Карал съм и ГТИ 115 и ГТИ 150 и съм се и пускал с такива. 115-ката е отзад при всички скорости и дисциплини. На 150-ката и взимам старта и до 150 съм твърдо отпред, но след 160 ме минава и започва да се отдалечава. Все пак на 150-ката на 190км човека слага 5-та и си продължава да набира, докато при мене след 4к(190-200) оборота няма никой (215 макс съм правил, ама голям зор).
Най-голям кеф да караш ТДИ според мен е в диапазона 60-160км/ч
Естествено аз съм на мнение, че ако искаш бърза кола си взимаш турбо бензин и почваш да го "правиш", но това което ще получиш е много бърза кола за свободното време. Докато ТДИ-то си му мушкаш един чип и хем си е ежедневка хем върви доста прилично.

ПП:Цените на поддръжката наистина са по-високи обаче. Аз сега трябва да сменям съединител и ако се окаже, че и маховика е за смяна отиваме на едни 800-1000 лв, което за 12 годишна кола си е много.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Вто 24 юни 2008 23:46


Глупости.Готов съм с бензин до 125 коня да се пробваме на колкото дълго сакате(стартове не правя на 400м).Мотора е 13 а колата пасат.


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Вто 24 юни 2008 23:59


Rabbit_TDI Пуснато на: Вто Юни 24, 2008 4:04 pm Заглавие:

--------------------------------------------------------------------------------

Аз нещо не схванах колегата vw16v на кво се ядосл толкова при условие ,че човека никаде не е писал ,че АФН-а е по-барз от АБФ,а сравнява АФН с ГТИ 115 магарета Или просто обича да си пише без да чете
Съвсем не съм се ядосал,дори с тва почнах,че ще стане веселба с тая тема ,както обикновено става с теми пуснати от разни пренадъхани като са се качили в една кола и от тяхната по хубава няма .Така като чета след като превъзбудения споменава,че е карал сЕкви голфове ГТИ и ГТИ 16 В-най бързия според него сред голфовете 3/ според мен е ВР62.9,ама аз не ги знам много тях :wink: /ГТи 16 В/най бързия сред голфовете /и не само :lol: /е споменат като по бърз от АФН докъм 120-30 а на 150 се изравнявали и АФН ставал после голямата раОта, го отнасял после ,а кво ще кажеш за коментара за предимствата на Г3 АФН пред А4 с какъвто и да е мотор ,как ти се струва това колега Rabit TDI ти си разумен съфорумец въпреки ,че караш заразното ТДИ :lol: и си фен на дизела ,но все пак такива твърдения са меко казани смешни и нереални за някой дето е покарвал автомобили с разни мотори все пак/е тук ще си призная ,че съм новоизлюпен собственик на бензинови Пасат и А4 и бивш собственик на бензинови Г3 и Пасат В3/.Моите лични впечатления , които естествено не са меродавни са ,че необработен 1Z тегли мощно докъм 140 и после почва постепенно да умалява,а АФН е о.к . до около 160 и после също му намаля доста устрема,щото просто почва да свършва оборотомера :wink: ,дори чипосан ТДИ сектант като колегата The^Maniac :) ,който уважавам за мненията базирани на неговия опит,е на това мнение в случая ,а това е човек който вярва силно в ТДИ доколкото и в други теми е бистрено всичко това.Няма смисъл да даваме за пример единични случаи с бъзикани мотори било дизел било бензин ,те са изключения,а в случая темата е за сток мотори.А за кой кого в продукцията на нашата фирма винаги давам примера 2.0 ТДИ 170 к.с. /в най мощният му вариант засега/ vs 2.0 TFSI /230 к.с./ най коректното сравнение според мен- и двата са четирицилиндрови ,четиритактови с по 16V,принудително пълнене с турбина и с директно впръскване на горивото,еднакъв работен обем,с единствена разлика в използваното гориво дизел срещу бенц -сравнение в изчистен вид,което дава представа какъв е резултата когато на бензинов мотор се приложат всички технологии,които поначало се ползват в съвременните дизеларки,които в интерес на истината уважавам все пак и няма как да отрека,че вече са доста далеч от определението "тракащи и тромави нафтови печки " :lol: и на практика са доста приятни за каране автомобили в ежедневието със скъпо в момента гориво,но компенсирано от приемлив разход срещу доста добри динамични показатели сравними с тези на атмосферен бензинов мотор със сходна кубатура и мощност .Иначе повечето от примерите давани в полза на дизела са турбо мотор със сите технологии заедно срещу атмосферка ,което не е особено коректно като цяло/въпреки,че вентилирана атмосферка разполагаща с някоя от технологиите за променливо управление на фазите на газоразпределение от типа на V-tec,VVT-i,MIVEC,VANOS и т.н.бая успешно се опъва на турбодизеловия хай-тек/.Там глупостта за Льо Ман няма да я коментирам въобще,това е също толкова глупаво сравнение както сравнението между атмосферка от Ф1 срещу V12 TDI,просто защото в автомобилния спорт всичко е въпрос на регламент и маркетинг-пари.Най накрая ще си призная ,че карам гадно бензиново дърво А4 /APU/дето е по-лошо от всеки Г3 с ТДИ и все се питам защо ли в купето на Г4 /AGU/ еквивалент на моето моторче,дето е с въртящ момент 210 Нм като на "малкото"ТДИ 90 к.с. /ALH/бяга много повече от него и от AFN /без лепенки и спортна течност за чистачки/,както и от чудовищата TDI-PD :ATD /101 к.с./,AJM/115 к.с./,малко повече от ASZ /131 к.с/и наравно с ARL/150 к.с./въпреки огромните им въртящи моменти.Все си мисля,че за вървенето освен въртящия момент все пак и мощността има някакво значение и играе в уравнението :wink:,а за крайния резултат участва и начина по който всичко се предава на пътя чрез трансмисията . Лошо няма в дизела има си и добри страни,лоша е само човек да е сляп и за алернативите.Поздрави за всички дизелисти :beer ,нека нафтата не ни разделя,все пак всички сме love.vw :D


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Сря 25 юни 2008 0:37


Въртящият момент е за ускорение а конските сили определят максималната скорост.Явно това ти е убегнало.
Да отбележа - по нашите пътища (а и по немските магистрали,защото има голямо движение ако си ходил)едва ли ще можеш да държиш повече от 200 км/ч за дълго време.А почти всеки двигател ги достига.
Кое е по-определящо за вървенето според теб колега vw16v ?Максималната скорост или ускорението?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 25 юни 2008 11:24


Въртящия момент е за доускорение.Иначе при старт от място бензина винаги бие при сходни мощности /причините са доста/.Друг е въпроса като караш на пътя ,че старта от място ти е само като тръгваш и на светофар/ама тогава няма за къде да се "напиняш"/.Иначе е съвсем нормално да се сравнява турбо-дизел с атмосферка просто щото турбо + дизел е в пъти по-елемнтарно постижимо и практично от бензин+турбо /въпреки че след 1.8Т на ФВ вече и при бензина навлизат масово/ - няма нищо случайно че повечето дизели са с турбо ,а повечето бензинки атмосферни :wink: Отделно турбо дизел се чипва доста по-ледно от турбо-бензин ,просто щото на дизела не му трепериш да не обедниш сместа и да стопиш мотора :wink:


Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот pavlikianov » Сря 25 юни 2008 11:39


Аз не съм специалист по двигателите и не мога да говоря с сложни термини като повечето колеги, в момента карам деветия си Фолксваген и бих казал че имам огромен опит в карането и малко в техническата част. Аз лично се покланям пред всеки двигател, било то и на москвич. Не сравнявайте кой колко бягал, просто няма място за сравнение. Преди време карах Голф 3 AAZ, вървеше със невероятните за този мотор 200-210 км/ч , дърпал съм се със Астра GT, и не на 100 или 200 метра а гонка около 20-25 километра, когато влязох в Плевен Астрата ме настигна и хората ме питаха какъв ми е мотора че вдига 240 км/ч, стана ми смешно, даже се замислих това което вдигам аз дали е истина. Просто и да сравняваме тези коли има много фактори на който не обръщаме внимание. Който иска бърз автомобил с сравнително нисък разход и да е дизел- AFN , ако искате бензин то знаете. Не съм съгласен само със едно, карам AFN, преди това карах 1Z и не съм забелязал такова нещо като умиране на определена скорост, който иска мога да му покажа как върви AFN до 210км/ч. Поздрави колеги и не се карайте!


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 25 юни 2008 14:34


Айде стига словоплетство. За АФН е писано много, има достатъчно теми. Сравнения също.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], dafi_dimo, simo7, Vencitu и 52 госта