Rabbit_TDI Пуснато на: Вто Юни 24, 2008 4:04 pm Заглавие:
--------------------------------------------------------------------------------
Аз нещо не схванах колегата vw16v на кво се ядосл толкова при условие ,че човека никаде не е писал ,че АФН-а е по-барз от АБФ,а сравнява АФН с ГТИ 115 магарета Или просто обича да си пише без да чете
Съвсем не съм се ядосал,дори с тва почнах,че ще стане веселба с тая тема ,както обикновено става с теми пуснати от разни пренадъхани като са се качили в една кола и от тяхната по хубава няма .Така като чета след като превъзбудения споменава,че е карал сЕкви голфове ГТИ и ГТИ 16 В-най бързия според него сред голфовете 3/ според мен е ВР62.9,ама аз не ги знам много тях

/ГТи 16 В/най бързия сред голфовете /и не само

/е споменат като по бърз от АФН докъм 120-30 а на 150 се изравнявали и АФН ставал после голямата раОта, го отнасял после ,а кво ще кажеш за коментара за предимствата на Г3 АФН пред А4 с какъвто и да е мотор ,как ти се струва това колега Rabit TDI ти си разумен съфорумец въпреки ,че караш заразното ТДИ

и си фен на дизела ,но все пак такива твърдения са меко казани смешни и нереални за някой дето е покарвал автомобили с разни мотори все пак/е тук ще си призная ,че съм новоизлюпен собственик на бензинови Пасат и А4 и бивш собственик на бензинови Г3 и Пасат В3/.Моите лични впечатления , които естествено не са меродавни са ,че необработен 1Z тегли мощно докъм 140 и после почва постепенно да умалява,а АФН е о.к . до около 160 и после също му намаля доста устрема,щото просто почва да свършва оборотомера

,дори чипосан ТДИ сектант като колегата The^Maniac

,който уважавам за мненията базирани на неговия опит,е на това мнение в случая ,а това е човек който вярва силно в ТДИ доколкото и в други теми е бистрено всичко това.Няма смисъл да даваме за пример единични случаи с бъзикани мотори било дизел било бензин ,те са изключения,а в случая темата е за сток мотори.А за кой кого в продукцията на нашата фирма винаги давам примера 2.0 ТДИ 170 к.с. /в най мощният му вариант засега/ vs 2.0 TFSI /230 к.с./ най коректното сравнение според мен- и двата са четирицилиндрови ,четиритактови с по 16V,принудително пълнене с турбина и с директно впръскване на горивото,еднакъв работен обем,с единствена разлика в използваното гориво дизел срещу бенц -сравнение в изчистен вид,което дава представа какъв е резултата когато на бензинов мотор се приложат всички технологии,които поначало се ползват в съвременните дизеларки,които в интерес на истината уважавам все пак и няма как да отрека,че вече са доста далеч от определението "тракащи и тромави нафтови печки "

и на практика са доста приятни за каране автомобили в ежедневието със скъпо в момента гориво,но компенсирано от приемлив разход срещу доста добри динамични показатели сравними с тези на атмосферен бензинов мотор със сходна кубатура и мощност .Иначе повечето от примерите давани в полза на дизела са турбо мотор със сите технологии заедно срещу атмосферка ,което не е особено коректно като цяло/въпреки,че вентилирана атмосферка разполагаща с някоя от технологиите за променливо управление на фазите на газоразпределение от типа на V-tec,VVT-i,MIVEC,VANOS и т.н.бая успешно се опъва на турбодизеловия хай-тек/.Там глупостта за Льо Ман няма да я коментирам въобще,това е също толкова глупаво сравнение както сравнението между атмосферка от Ф1 срещу V12 TDI,просто защото в автомобилния спорт всичко е въпрос на регламент и маркетинг-пари.Най накрая ще си призная ,че карам гадно бензиново дърво А4 /APU/дето е по-лошо от всеки Г3 с ТДИ и все се питам защо ли в купето на Г4 /AGU/ еквивалент на моето моторче,дето е с въртящ момент 210 Нм като на "малкото"ТДИ 90 к.с. /ALH/бяга много повече от него и от AFN /без лепенки и спортна течност за чистачки/,както и от чудовищата TDI-PD :ATD /101 к.с./,AJM/115 к.с./,малко повече от ASZ /131 к.с/и наравно с ARL/150 к.с./въпреки огромните им въртящи моменти.Все си мисля,че за вървенето освен въртящия момент все пак и мощността има някакво значение и играе в уравнението

,а за крайния резултат участва и начина по който всичко се предава на пътя чрез трансмисията . Лошо няма в дизела има си и добри страни,лоша е само човек да е сляп и за алернативите.Поздрави за всички дизелисти

,нека нафтата не ни разделя,все пак всички сме
