Голямо благодаря на Дани от Монтана

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Bora99
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Bora99 » Пет 31 авг 2012 20:41


brum написа:Трябва да има нещо започващо с 0 460 404 и после още три цифри. На картинката номера е заграден в червено. Обаче трябва и номера на авансатора (под тръбите за помпата), но ще е доста труден за виждане. На картинката се вижда точно под тръбите на гърба на помпата, онова с черния кабел най-долу.



Погледнах точно там, където си посочил, действително има нещо написано, но не се вижда ясно, защото помпата е под ъгъл и то бледнее. Но цифрите и буквите, които Владо тогава ги записа са тези със синия химикал, защото и тогава ми направи впечатление, че много подробно ги записа, даже на листчето е записал и фирмените знаци на Фолксваген и АУДИ. А аз го накарах да ги запише тези данни, защото беше вече станал скандала с Вальо, който твърдеше, че помпата ми я монтира, а де факто помпата беше в гаража на Владо пред мене и тогава накарах Владо да запише подробно данните от помпата. Така, че тези данни от листчето са действително на моята помпа. А те са записани в следния последователен ред:

0 460 404 977
R 700 BT 4017
038 130 107 D B00
знаците на VW и AUDI
011 оградено с кръгче, 870 943381
21029

А относно номера на авансатора, просто е невъзможно да се види без да се свали помпата.

Това го пиша пак, защото възникна този спор, а не че очаквам някаква компенсация за този авансатор.




brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Пет 31 авг 2012 23:42


Най вероятно 0 460 404 977 е номера на помпата ти. Остава да се провери клапана които имаш от каква помпа е и кой номер клапан отговаря на твоята помпа. Но не мога да обещая, че ще свърша тази работа, защото ми е неудобно да тормозя пак човека.

Предполагам и други хора имат такава информация, така че ще съм благодарен ако някой го провери и напише тук.


batekrasimir
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 10:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот batekrasimir » Съб 01 сеп 2012 19:35


red.devilll написа::Mr Green Fun Това съм го чул от други.Карал си вентото при други да му го ремонтират ,а той през това време се правел на майстор и ремонтирал колите на мирните граждани.
Но нали знаете всичко е до време-ще се намери някой с който не бива да си играе и ще се заиграе по навик и има опасност да му се издаде няколко месечен болничен.Случвало се е и пак ще се случва.
Мисля,че е по-редно да кажеш не мога,а не да се правиш на разбиращ от всичко и накрая да се доведе до много излишни разходи,но вече народа е доста изнервен и не се знае до кога ще кара така валката.И аз съм ходил при него.Горе долу доволе.Утидох за синхронизация на валовете преди 2 години.Качи се на колата ,а тя тресеше доста от маховик(така я взех еи така се кара около 10 дни) ,но "майстора това може да е от разпределителния вал,не от маховик ако искаш да погледнем-явно са му трябвали пари???И така процедурата ми излезе скромната суна от 80 лв.При Ники от Герман същата процедура е в пъти по-ниска от тази заено с диагностиката и проверка на дюзите(дали са регулирани)


Пич много ми е интересно за кое Венто ня Вальо говориш? Знае ли той коя година караше Венто? Знаеш ли кога започна да се занимава с ВАГ абе изобщо знаеш ли нещо за него или само каквото си чул от някой?


batekrasimir
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 10:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот batekrasimir » Нед 02 сеп 2012 19:58


Хей Bora99,не те знам пич ти доктор ли си или набор 99г ама вече всички разбрахме че въпросният Дани от Монтана е останал без клиенти. Хайде пич стига си пускал глупави теми и си ревал като някоя дрисла, а си направи сам равносметка ти през колко майстори мина докато ходеше и при Вальо и честен ли си в това което си писал вече на три отделни теми. Колега тука има много хора които познават Вальо , наистина са му били и са му клиенти в момента а не като тия момченца тука дето ги агитираш да го плюят, карал бил Венто ама други му го ремонтирали, карал бегачка карал това или онова. Ами ще кара негова си работа ти Бората с 400лв докторска заплата ли си я купил, аре да не захващаме други теми макар че това заслужават хора като теб. Ако тук има истински клиенти на Вальо ще потвърдят следното: от миналата година август месец незнам точна дата до тази година към края на юни началото на юли Вальо се придвижваше в една бяла Корса стар дизелак който е бил клиент на Вальо със сигурност я е видял дори много от нас знаят чия е та незнам кви са тия глупости за карани клиентски коли и т.н И кой от нас доволните или недоволните може да определиме кой е мйстор и кой не е . Ако искате да почнеме всички да откриваме топлата вода и започнеме да си оправяме колите сами а кво ще кажете нали като го плюете Вальо и после Дани се насере с някое ремонтче не остава много избор на майстори. А сериозните ремонти както всички знаеме Вальо ги прави. Чака ли били много пич и аз съм чакал и съм бил търпелив и съм се съобразявал щом съм искал да ми свършат работа а не съм дразнел майстора, щото то е същото като при вас докторите, зависим си нали ще лягаш под ножа. Да ти кажа ли кви майстори има преди доста години закарах един стар дизелак при Каприел сина на Агоп, пусто не палеше 2 зими, като преди това обиколих всички светила, даже и до майстора от Железница дето в МБР-то е бачкал и в Бош сервиза е колата не пали.Та карам я при Каприел след 2 часа ми се обажда намерил съм проблема ще ти срува 360лв ако те устройва утре на обяд ще е готова. Пич минали са сигурно 5 години от тогава и до ден днешен нямам идея какво и е било на колата и кое точно струваше 360лв. ама съм зависим и плащам. А Ваьло пича обяснява и за всяко нещо звъни и осведомява после мошеник бил. И ето аз доволен и от Вальо за новите дизелаци и от Каприел за старите, но се запознавам преди месец с един пич заговаряме се и хоп кво ми казва той абе нито Каприел нито баща му стават за нещо нищо вика не разбират. Е това е едни доволни други не тия форуми са за статистика доволен съм не съм а не да бълвате мильон глупости нали много хора като нямат друг избор пак ще опрат до Вальо и ще видят че тия ваши писаници са глупости тогава ще станете яко смешни.


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот red.devilll » Пон 03 сеп 2012 0:03


batekrasimir написа:
red.devilll написа::Mr Green Fun Това съм го чул от други.Карал си вентото при други да му го ремонтират ,а той през това време се правел на майстор и ремонтирал колите на мирните граждани.
Но нали знаете всичко е до време-ще се намери някой с който не бива да си играе и ще се заиграе по навик и има опасност да му се издаде няколко месечен болничен.Случвало се е и пак ще се случва.
Мисля,че е по-редно да кажеш не мога,а не да се правиш на разбиращ от всичко и накрая да се доведе до много излишни разходи,но вече народа е доста изнервен и не се знае до кога ще кара така валката.И аз съм ходил при него.Горе долу доволе.Утидох за синхронизация на валовете преди 2 години.Качи се на колата ,а тя тресеше доста от маховик(така я взех еи така се кара около 10 дни) ,но "майстора това може да е от разпределителния вал,не от маховик ако искаш да погледнем-явно са му трябвали пари???И така процедурата ми излезе скромната суна от 80 лв.При Ники от Герман същата процедура е в пъти по-ниска от тази заено с диагностиката и проверка на дюзите(дали са регулирани)


Пич много ми е интересно за кое Венто ня Вальо говориш? Знае ли той коя година караше Венто? Знаеш ли кога започна да се занимава с ВАГ абе изобщо знаеш ли нещо за него или само каквото си чул от някой?

ВЕнтото на Вальо е ходело и то не веднъж при Виктор от захарна фабрика.Ако искаш може да го попиташ и д ати обясни.Ако не го познаваш аз мога да ти дам телефона.Аз хохих да ми чисти дюзи и като я закачи ме попита кой ми е казал че трябва да се чистят-отговор Вальо Вентомана."Тоя пък от ког азапочна да разбира? до преди година си караше неговата кола при мен за ремонти,а на клиентите вършеше същите ремонти,които правя аз на него".Е сега ми кажи това какво е? на мен ми каза че трябва да се чистят и 4-рите дчзи и ми искаше по 140 лв на дяза със сваляне и качване на колата +4 комплекта уплътнения по 80лв за брой.Тогава утидох до Виктор закачи колата на ВАГА и ми каза имаш една за сняма ,а на другите 3 им трябва само регулаж и си готов.Цената при Вальо 880 лв а реално ми излезе 100лв дюза и 35лв за регулиране на другите и монтаж на тази.А сега ти си направи сметка колко е майстор?Аз незнам кой почиства в България ПД ако знаеш някой дай ми контакт за връзка,а като гледам много го защитаваш попитай го него къде кара ПД за да ги почистват за да си занеса моята да я почистят.Много ще се радвам къде се почистват в България и не само аз ,а много колеги ще са доволни от инфото ,което ще ни дадете за този проблем.Като бях при него работеше на пътя в снега(пред плока на улицата)Е това е майсторлък.Работи от 4-5 години а вече сигурно е отворил и събрал 1500-2000 мотора?Аплодисменти .
Няма майстор от който всички да са доволни това е ясно,но и незнам дали има някой друг като него да кара клиентите за да чакат по 5 часа за да им обърне внимание.Един познат ходил с пасат 5 2,5 да му сменя ремъци и ролки за скромната сума от 2400лв scare .Човека си взима сам частите(аз му ги взех от Ауто+ геитс и ина).Утива при валката и се започва тези части са менте аз няма да ти ги монтирам,че щяло да има после проблем и така нататък.Той пазарувал само от фирмените магазини на марката и не взимал ментетета на другите магазини.Не му смени частите и си тръгна и утиде в друг сервиз и му ги смениха за скромната сума от 300лв и части около 800лв и какво излезе прехваления майстор иска за смяна на ангренаж 1300лв ебах майстора.Във VW сняната беше около 2000 и нещо лв с ехни части,но със сигурност беше по-ниска от на валката цената,но той явно е по-добър защото щеше да я прави пред блока.Успех му пожелавам и по-малко недоволни клиенти,но все пак ако иска клиентела трябва да се държи с тях като с хора ,а не като с говеда и да ги размотава само.
А на човека колко му е заплатата май си е негова работа.Може да практикува и в частен кабинет и да има допълнителни приходи,може да има бога ти роднини или още един куп неща.Много ще ми е интересно ако на теб ти вземе 1000 лв за ремонт и дефакто нищо отремонтирано няма на лице каква ще ти е реакцията?Ще съм много радостен да ти чуя отговора


Bora99
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Bora99 » Пон 03 сеп 2012 4:46


batekrasimir написа:Хей Bora99,не те знам пич ти доктор ли си или набор 99г ама вече всички разбрахме че въпросният Дани от Монтана е останал без клиенти. Хайде пич стига си пускал глупави теми и си ревал като някоя дрисла, а си направи сам равносметка ти през колко майстори мина докато ходеше и при Вальо и честен ли си в това което си писал вече на три отделни теми. Колега тука има много хора които познават Вальо , наистина са му били и са му клиенти в момента а не като тия момченца тука дето ги агитираш да го плюят, карал бил Венто ама други му го ремонтирали, карал бегачка карал това или онова. Ами ще кара негова си работа ти Бората с 400лв докторска заплата ли си я купил, аре да не захващаме други теми макар че това заслужават хора като теб. Ако тук има истински клиенти на Вальо ще потвърдят следното: от миналата година август месец незнам точна дата до тази година към края на юни началото на юли Вальо се придвижваше в една бяла Корса стар дизелак който е бил клиент на Вальо със сигурност я е видял дори много от нас знаят чия е та незнам кви са тия глупости за карани клиентски коли и т.н И кой от нас доволните или недоволните може да определиме кой е мйстор и кой не е . Ако искате да почнеме всички да откриваме топлата вода и започнеме да си оправяме колите сами а кво ще кажете нали като го плюете Вальо и после Дани се насере с някое ремонтче не остава много избор на майстори. А сериозните ремонти както всички знаеме Вальо ги прави. Чака ли били много пич и аз съм чакал и съм бил търпелив и съм се съобразявал щом съм искал да ми свършат работа а не съм дразнел майстора, щото то е същото като при вас докторите, зависим си нали ще лягаш под ножа. Да ти кажа ли кви майстори има преди доста години закарах един стар дизелак при Каприел сина на Агоп, пусто не палеше 2 зими, като преди това обиколих всички светила, даже и до майстора от Железница дето в МБР-то е бачкал и в Бош сервиза е колата не пали.Та карам я при Каприел след 2 часа ми се обажда намерил съм проблема ще ти срува 360лв ако те устройва утре на обяд ще е готова. Пич минали са сигурно 5 години от тогава и до ден днешен нямам идея какво и е било на колата и кое точно струваше 360лв. ама съм зависим и плащам. А Ваьло пича обяснява и за всяко нещо звъни и осведомява после мошеник бил. И ето аз доволен и от Вальо за новите дизелаци и от Каприел за старите, но се запознавам преди месец с един пич заговаряме се и хоп кво ми казва той абе нито Каприел нито баща му стават за нещо нищо вика не разбират. Е това е едни доволни други не тия форуми са за статистика доволен съм не съм а не да бълвате мильон глупости нали много хора като нямат друг избор пак ще опрат до Вальо и ще видят че тия ваши писаници са глупости тогава ще станете яко смешни.



Батекрасимир според мен има 2 варианта за да напишеш тоя пост:
1. Не си чел постовете ми по темата, защото много подробно съм описал всичко за този майстор, както го наричаш. Защото ако си прочел всичко едва ли щеше да го защитаваш.
2. Много нескопосано се опитваш да оневиниш Вентомана, а даже и да го изкараш голям майстор, което си е направо смешно, на фона на всичките тия доста неприятни случки, които описах до тук.

Сега, да поясня някои неща относно написаното от теб. Бората ми е производство 1999г. за това и ника ми е Bora99. За да я купя съм теглил заем, който още изплащам. Аз съм набор 1961 г., завършил съм медицина 1986г. в МА в София. Едно време съм работил 27-а поликлиника в Младост, участъков лекар, после във Видин, до скоро работих в Регионален център по здравеопазване – Видин с основна заплата 550 лева, но като държавен служител и заради големия стаж взимах чисто 612 лева. Сега работя в ЦСМП и заплатата ми е по-голяма. Ти ме обвиняваш, че съм мрънкял, че съм писал глупости, но ако на тебе се бяха случили всичките тези неприятности, едва ли щеше да разсъждаваш по този начин. А тази тема е доста поучителна и мисля, че ще бъде доста полезна за всички от форума, разбира се с изключение на Вентомана и Brum! Но това е естествения подбор, който работи добре и честно, той има добра репутация и обратното. Нещо споменаваш за Дани, ами той ги сложи в малкия си джоб бе човек. Два пъти ходих при него и двата пъти постъпи мъжкарски. Първия път успя да ми вдигне оборотите на 860 и ми каза честно, че с Вагкома това е което може да направи, иначе трябва да се свали компютъра и да се смени софтуера, не ме излъга, не ме натовари с нови уж дефектни части, взе ми само 10 лева. Втория път след като окончателно се отказах от ВентоманОФ, отидох пак при Дани, той ми свали компютъра и ми сложи неговия софтуер за 100 лв. и нещата се оправиха от раз, сега колата върви на пушка, с удоволствие я карам. Днес ходих до Белоградчик по работа, ами то направо ми прави кеф как работи двигателя и как върви. Мърка като коте, няма спадове на обороти, няма бучене. А като натиснеш педала на газта и дърпа яко, независимо на каква скорост си, абе голям кеф, типично за ТДИ. На дълго при яко натискане 140-150 по магистралата гори максимум 4,7 на 100, ходих и до София и я засякох по пълнене на резервоара. А преди това цяла година ходене по мъките, ядове и разправии, висене от сутрин до късен следобед при Вальо, даване на пари по пътища и диагностики в Видин, колата не работеше добре, бучеше след като вдигна над 100 км, беше ме яд да я карам. Така, че за мене Дани е клубния майстор и отгоре на всичко е честен и няма да те излъже. За това и темата ми беше за да му благодаря!


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот muns61 » Пон 03 сеп 2012 5:25


Е добре де, благодариш на Дани, хубаво! Хайде стига, че ставаш досаден. Обърни повече внимание на пациентите.


pepi16189
Мнения: 35
Регистриран на: Пет 24 авг 2012 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: хасково

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот pepi16189 » Пон 03 сеп 2012 8:50


batekrasimir написа:Хей Bora99,не те знам пич ти доктор ли си или набор 99г ама вече всички разбрахме че въпросният Дани от Монтана е останал без клиенти. Хайде пич стига си пускал глупави теми и си ревал като някоя дрисла, а си направи сам равносметка ти през колко майстори мина докато ходеше и при Вальо и честен ли си в това което си писал вече на три отделни теми. Колега тука има много хора които познават Вальо , наистина са му били и са му клиенти в момента а не като тия момченца тука дето ги агитираш да го плюят, карал бил Венто ама други му го ремонтирали, карал бегачка карал това или онова. Ами ще кара негова си работа ти Бората с 400лв докторска заплата ли си я купил, аре да не захващаме други теми макар че това заслужават хора като теб. Ако тук има истински клиенти на Вальо ще потвърдят следното: от миналата година август месец незнам точна дата до тази година към края на юни началото на юли Вальо се придвижваше в една бяла Корса стар дизелак който е бил клиент на Вальо със сигурност я е видял дори много от нас знаят чия е та незнам кви са тия глупости за карани клиентски коли и т.н И кой от нас доволните или недоволните може да определиме кой е мйстор и кой не е . Ако искате да почнеме всички да откриваме топлата вода и започнеме да си оправяме колите сами а кво ще кажете нали като го плюете Вальо и после Дани се насере с някое ремонтче не остава много избор на майстори. А сериозните ремонти както всички знаеме Вальо ги прави. Чака ли били много пич и аз съм чакал и съм бил търпелив и съм се съобразявал щом съм искал да ми свършат работа а не съм дразнел майстора, щото то е същото като при вас докторите, зависим си нали ще лягаш под ножа. Да ти кажа ли кви майстори има преди доста години закарах един стар дизелак при Каприел сина на Агоп, пусто не палеше 2 зими, като преди това обиколих всички светила, даже и до майстора от Железница дето в МБР-то е бачкал и в Бош сервиза е колата не пали.Та карам я при Каприел след 2 часа ми се обажда намерил съм проблема ще ти срува 360лв ако те устройва утре на обяд ще е готова. Пич минали са сигурно 5 години от тогава и до ден днешен нямам идея какво и е било на колата и кое точно струваше 360лв. ама съм зависим и плащам. А Ваьло пича обяснява и за всяко нещо звъни и осведомява после мошеник бил. И ето аз доволен и от Вальо за новите дизелаци и от Каприел за старите, но се запознавам преди месец с един пич заговаряме се и хоп кво ми казва той абе нито Каприел нито баща му стават за нещо нищо вика не разбират. Е това е едни доволни други не тия форуми са за статистика доволен съм не съм а не да бълвате мильон глупости нали много хора като нямат друг избор пак ще опрат до Вальо и ще видят че тия ваши писаници са глупости тогава ще станете яко смешни.



хи хи хи глас в пустиня :Mr Green Fun
а що не ходи при вентомана да ти оправи стария дизляк нали си от доволните клиенти?
сериозните ремонти само той ги правел :мале мале колко мъка има по тоя свят :063:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот dobrin » Пон 03 сеп 2012 12:43


muns61 написа:Е добре де, благодариш на Дани, хубаво! Хайде стига, че ставаш досаден. Обърни повече внимание на пациентите.

Темата отдавна отиде в съвсем различна насока от заглавието си.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта