най обикновенни дизелови свещи. една дебела тръба, пробиват се дупки за свещи, заваряван се фланци от двете страни и на дупките на свещите. всеки стругар и заварчик го може. легна ми 30лв.
датчиците се купуват от магазин и аз ги залепих с течен метал кадето е показано на схемата.
помпата е трудна, има я в всяка печка за кола но е с малък дебит. освен това освен помпата трябва и управление за нея. сега мойта взе да сдава багажа и намали дебита. колата върви градско но над 90км/ч несмогва, и обмислям вариянт с помпа от хидравлика електрическа и маркуч за обратно олио. нормалните помпи за нафта и бензин нестават, пробвах какви ли не външни потопяеми и тн. не ги пробвай олиото е дебело за тях. ако се вгледаш в снимката ще видиш името на помпата, ако можеш да я поръщаш е добре.



Дизел + отработено олио?????
Re: Дизел + отработено олио?????
Да разбирам ли, че си си купил цяла система от сасолио и отделно си си правил сам компоненти за системата? И аз съм в процес на търсене на компоненти като започнах с помпата за подкачване на горивото и трипътни елетромагнитни клапани. Ако можеш да кажеш от къде си си купувал компонентите ще е доста полезно за всички желаещи, които са тръгнали по твоя път колега.
Аз до момента, както съм писал и по напред в темата, имам доста навъртяни километри на биодизел и на чисто отработено олио, и съм доволен за момента от мощността на автомобила и поведението на двигателя. Така че дойде време и аз да си направя най накрая системка за подгряване.
Аз до момента, както съм писал и по напред в темата, имам доста навъртяни километри на биодизел и на чисто отработено олио, и съм доволен за момента от мощността на автомобила и поведението на двигателя. Така че дойде време и аз да си направя най накрая системка за подгряване.
- freezone
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Дизел + отработено олио?????
Има дизелови двигатели като на старите мерцедеси,при тях подгряването не е със свещи а със спирала.Е тая спирала я слагаш в резервоара и се прави да подгрява ръчно.Всичко друго се прави както е на схемата и зимата се пали двигателя да загрее и да прехвърли на олио.И при -15 градуса си капитан!
Трябва да е добре подгрято за да има хубаво изгаряне,даже бих казал че изгаря по добре от нафтата точно поради тази причина,а именно зашото влиза вряло почти
Затова според мен и по меко работи двигателя и мощността е повече.Днес говорих с човек които монтира такива системи и ми каза,че не било оферта да се слага на двигатели които са с кулери вие ще си обясните защо 
Трябва да е добре подгрято за да има хубаво изгаряне,даже бих казал че изгаря по добре от нафтата точно поради тази причина,а именно зашото влиза вряло почти


- slavi13
- Мнения: 103
- Регистриран на: Нед 08 май 2011 19:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: irlandia
Re: Дизел + отработено олио?????
http://www.youtube.com/watch?v=QQmMVYMJwF0 отворете този линк, в у,тубе, и ще се нагледате на много идеи по темата за олиото
- treniora
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пет 30 юли 2010 15:21
- Автомобил: Passat 3B5
- Двигател: AJM
- Местоположение: Златица
Re: Дизел + отработено олио?????
веселин написа:Ромпетролския дизел , с който предимно карам - е с 5% био
да не вземе да се окаже , че е повече от 5%![]()
и после![]()
Все си мисля,че няма проблем - в Щатски форум четох за един Г-4 помпа-дюза - безпроблемно меле биодизела![]()
ама знае ли човек?
Намерих си книжката на колата и внея пише: мин: НЦ49 или биодизел

Дали не е печатна грешка

-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 30 май 2011 21:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Дизел + отработено олио?????
toshkov81 говорих с тези от сасаолио, всяка една от частите ги продават по отделно, помпата я продават на 84 лв. , топлообменик трябва да е доста голям да може основно от антифриза да се затопля олиото ако натоварваш много електрическия нагревател ще качи разхода и ще горят свещите
това е марката на помпата FACET Posi-Flo FEP04SV
ХАРАКТЕРИСТИКИ :
Напрежение : 12 V (червен кабел +)
Консумация : 1,6 А
Налягане : 0,1 – 0,3 бара
Дебит : 95 литра/час
http://shop.bgcmotorsport.co.uk/facet-e ... w-43-p.asp
в интернет я намерих на 45 долара 35 евро , сасаолио ги дава на 84 лв аз май от там ще я купя.
това е марката на помпата FACET Posi-Flo FEP04SV
ХАРАКТЕРИСТИКИ :
Напрежение : 12 V (червен кабел +)
Консумация : 1,6 А
Налягане : 0,1 – 0,3 бара
Дебит : 95 литра/час
http://shop.bgcmotorsport.co.uk/facet-e ... w-43-p.asp
в интернет я намерих на 45 долара 35 евро , сасаолио ги дава на 84 лв аз май от там ще я купя.
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: Чет 12 фев 2009 13:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Shumen
Re: Дизел + отработено олио?????
колеги палмовото масло ползвате ли го от фритюрниците и как мислите може ли да се кара 60/40 (олио , дизел) през лятото естествено олиото хубаво филтрирано през дънки , и марля
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Дизел + отработено олио?????
Лош, дизел нямам, ама имам фритюрник и палмово масло.
Ако ми кажеш бучката прегоряла твърда каша как ще я прекараш през дюзите (ако не я подгрееш предварително) директно ти пращам съдържанието на моя фритюрник (ама първо ще извадя картофките!
)

Ако ми кажеш бучката прегоряла твърда каша как ще я прекараш през дюзите (ако не я подгрееш предварително) директно ти пращам съдържанието на моя фритюрник (ама първо ще извадя картофките!

-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 30 май 2011 21:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Дизел + отработено олио?????
палмовото не става прекалено е гъсто даже и да го топлиш, също така и мазнини от животиски произход трошат двигателя
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: Чет 12 фев 2009 13:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Shumen
Re: Дизел + отработено олио?????
забелязах че след разтапяне палмовото масло и след няколко дена ползване си остава в течно състояние не згъстява или поне не много се едно олио
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 30 май 2011 21:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Дизел + отработено олио?????
тази информация е от упътването на сасаолио
Трябва да се внимава с кокосово и палмово олио (или така наречените фритюрни смеси) което често се използва в ресторантите. Това олио е доста гъсто и при температури под +25°С то престава да бъде течно. Затова неговото ползване трябва да бъде изключително само през летни горещи дни или да се ползва допълнителна система за подгряване на резервоара
извинявам се че съм я предал първия път погрешно информацията
Трябва да се внимава с кокосово и палмово олио (или така наречените фритюрни смеси) което често се използва в ресторантите. Това олио е доста гъсто и при температури под +25°С то престава да бъде течно. Затова неговото ползване трябва да бъде изключително само през летни горещи дни или да се ползва допълнителна система за подгряване на резервоара
извинявам се че съм я предал първия път погрешно информацията
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Нед 26 сеп 2010 15:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gabrovo
Re: Дизел + отработено олио?????
Моята джета е с мотор JR 1.6 турбо дизел и да ви кажа че блъскам сичко резервоара с малко нафта пали и варви като самолет абаче наскоро нещто ме претеснява като съм само на олио и да и подам много гас да я изцедя 1ва с гас 2ра с гас че и 3 с много гас и започват да и падат оборотите и огасва сама след това много зор пали от какво ли е забелязах че мзркуча за излишната нафта се е поокъсал да ли може да е от него .
4 ЛИТРА ОЛИО 70 КМ В ГРАДА . СУПЕР МИ СЕ ВИЖДА ...
4 ЛИТРА ОЛИО 70 КМ В ГРАДА . СУПЕР МИ СЕ ВИЖДА ...
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: Дизел + отработено олио?????
diqn111 написа:Моята джета е с мотор JR 1.6 турбо дизел и да ви кажа че блъскам сичко резервоара с малко нафта пали и варви като самолет абаче наскоро нещто ме претеснява като съм само на олио и да и подам много гас да я изцедя 1ва с гас 2ра с гас че и 3 с много гас и започват да и падат оборотите и огасва сама след това много зор пали от какво ли е забелязах че мзркуча за излишната нафта се е поокъсал да ли може да е от него .
4 ЛИТРА ОЛИО 70 КМ В ГРАДА . СУПЕР МИ СЕ ВИЖДА ...
Олиото разяжда отлаганията от нафтата и така се стига до запушване по горивопроводите и/или филтрите.
Re: Дизел + отработено олио?????
toshkov81 написа:Здравейте колеги. Темата е супер и е време и аз да се включа.
Карам Ауди А6 1999г. 1.9 Прослувутия АФН. Вече 3 месеца съм на олио 100% от фритюрници. Направих втори резервар 30л. Подкачваща електромагнитна помпа за олиото, да помага на ГНП, сложих пластинчат топлообменник, и 3 подгревателни свещи за първоначално донагряване, и накрая 2 тройни електромагнитни клапана за смяна олио- нафта. Също така и няколко датчика да следят температурата.
ЕФЕКТА, и при 0 градуса навън, паля на нафта и след 3-4 минути минавам на олио.
разхода е един и същ, мошноста еднаква, работата по-мека.
С две думи минуси няма само плюсове.
И за тези дето пишат дали сме толкова закъсали че караме на олио.
НЕ ПРЕЯТЕЛИ КАРАМ НА ОЛИО ЗАЩОТО МОЖЕ И ЗАЩОТО НЯМА ДА ПЪЛНЯ ДЖОБОВЕТЕ НА ЛУКОЙЛ. А не защото не мога да си позволя нафта.
ето схемата която ползвах за направата на това чудо
Браво колега поздравявам те за поста








Re: Дизел + отработено олио?????
Някой искаше схема на медния топлообменик-ще направя и ще сложа. Ще ви дам и още снимки. Сега ги смятах - 15 000км съм изминал откакто добавям олио. Изгорил съм 350л. Записвам си ги
Искам да ви питам дали някои е опитвал преди ГНП-то да сложи горивна помпа от печка на ЗАЗ?

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта