

Разлики между 1.9 TDI ALH (90 к.с.) и AHF (110 к.с.)?
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: разлика между алх(90коня) и ахф(110коня)
[quote="ifidik"]идеалния мотор за 200коня+ срещу данък от 40 лв.[/quote


- anger
- Мнения: 788
- Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
- Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: разлика между алх(90коня) и ахф(110коня)
ifidik написа:идеалния мотор за 200коня+ срещу данък от 40 лв.
Даже не 40, а 27 лв

Re: разлика между алх(90коня) и ахф(110коня)
Като ви слушам направо ви завиждам (благородно разбира се).
- plmitev
- Мнения: 63
- Регистриран на: Чет 04 яну 2007 20:16
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: Ловеч
Re: разлика между алх(90коня) и ахф(110коня)
Ясно шегите са на мода! Явно никой не се е замислил за това как може да извлечеш нещо повече от този мотор, просто всички се задоволяват с така наречения чип тунинг... Жалко!
По конкретно - ако разликата с АХФ. са дюзите, както прочетох по горе, възможно ли е ако те бъдат заменени да бъдат достигнати резултатите на по големия мотор и какво още трябва да бъде променено, за да може да стане това. Нали двата мотора са близнаци... След това на който не стига постигнатото може да си слага чип голяма турбина и т.н.
Нали за това е тази тема: Разлика м/у АЛХ и АХФ, но дотук никой не написа нищо конкретно.
По конкретно - ако разликата с АХФ. са дюзите, както прочетох по горе, възможно ли е ако те бъдат заменени да бъдат достигнати резултатите на по големия мотор и какво още трябва да бъде променено, за да може да стане това. Нали двата мотора са близнаци... След това на който не стига постигнатото може да си слага чип голяма турбина и т.н.
Нали за това е тази тема: Разлика м/у АЛХ и АХФ, но дотук никой не написа нищо конкретно.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: разлика между алх(90коня) и ахф(110коня)
Колега, не четеш внимателно, ако трябва и между редовете виж. Основната разлика е в дюзите и софтуера. Сменяш дюзите и трябват някой настройки на помпата и софтуера през ваг-ком. Настройките не могат да компенсират напълно примерно максималното количество гориво, но се компенсира в известна степен. Ефекта слабо ще се различава от заводски 110 коня, въпреки че и стоков АЛХ не се различава много по динамични показатели.
- plmitev
- Мнения: 63
- Регистриран на: Чет 04 яну 2007 20:16
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: Ловеч
Re: разлика между алх(90коня) и ахф(110коня)
Благодаря колега Zinoto! това исках да ми напише някой, дали смяната само на дюзите и бърникането с ВАГ са достатъчни и дали някой го е правил до сега. В наше село, селските майстори, знаят само "с ново" и мисленето им е сложна дейност!!!
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: разлика между алх(90коня) и ахф(110коня)
а може ли на 1з да се сложи турбина с променлива геометрия че да се развърви и над 2000 ? или няма да може да я управлява ?
- goodmans
- Мнения: 2
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Montana
Re: разлика между алх(90коня) и ахф(110коня)
Клапаните на 90 и на 110 сам чул 4е са различни на 90 коня клапана е 8мм. а на 110 е 7мм.друга разлика в ГНП и дюзи но дали е така на 100% незнам...
- golfch110
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 03 мар 2012 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gotse Delchev
Re: разлика между алх(90коня) и ахф(110коня)
Значи ли това,че ако сложа дюзи от АХФ и компюър от АХФ на моя АЛХ,вече имам 110 коня мотор без ядове ?
Re: разлика между алх(90коня) и ахф(110коня)
Здравейте! Въпросът ми е следния: Колата е 1.9TDI ALH дюзите отваря на 220 бара, взех си разпръсквачи от AFN за да ги сложа на мойте дюзи, на колко бара трябва да се направят да отварят? На дюзите пише 220-300 бара. И какво би станало ако трябва да отваря на 220, а те отварят на по-малко или обратното, на повече?
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: разлика между алх(90коня) и ахф(110коня)
И при двата случая ще пушиш много и с различен цвят(черно над 220 и бяло под 220 +,- 10).
Re: разлика между алх(90коня) и ахф(110коня)
Обясни малко, от къде идва разликата в цвета на пушека и на колко бара е по-добре да са настроени? След това ще има и чип.
Благодаря ;)
Благодаря ;)
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: разлика между алх(90коня) и ахф(110коня)
Пробвай на 210, налягането на отваряне слабо влияе на пушеците, не гледай какво ти пишат, бяло може да пуши само студен и то при износена помпа или ако е на закъснение. По-високото налягане на отваряне чисти черния пушек ако разпръсквачите са читави и не пикаят, но влошава някои характеристики и прави мотора по-шумен при равни други условия.
Re: разлика между алх(90коня) и ахф(110коня)
Колеги аз имам ауди а3 алх(90) но се налага да го сменям. Какви пречки може да срешна ако сложа ахф (110) . И преблизително колко ще ми струва при положение че сам го правя
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: CARDI, stoqn_tasev92, tdi fen и 58 госта