Dobromirski написа:Нещата са много кофти свързани. Няма ли гориво, няма кебапчийница за турбината и тя неще да се върти. От друга страна , не се ли върти турбината , няма вятър през дебитомера и компа не пуща манджа през дюзите. Ако пък и ЕГР-а пуща пушек в цилиндрите , хептен гасне огъня . Я като за начало вземи лепни един картон на дебитомера (да не е срещу датчика) така, че да му намалиш сечението и да го излъжеш, че е по-ветровито от реалното и кажи ко става !
Колега , това , че е написано леко в кръга на шегата и след няколко чашки

, достатъчно основание за теб ли е да го подминеш с лека ръка и не само , че не сподели за резултата, ами предполагам дори не си пробвал
Та сега ще ти го обесня малко по ЕнтелЕгентно , белкем хване декиш

С въпросната хартийка, намаляваща сечението на дебитомера, че измениш една от входните променливи във формулата на горивообразуване по кято смята ECU-то
(така по добре ли звучи вече) 
, и ще "излезеш" от омагьосаният кръг на "скара-бира", дето съм ти описал в горният пост. Ецу-то ще увеличи впръскването и ако дюзите са си ОК , от комина ще почне да бълва пушеци. Както колегата после ме корегира, закачи един VAG-COM и виж CF (туй е корекционният коефициент на момента на връскване и при теб май беше 5-ти канал) Ако не се движи между (-5...+5) значи вала ти е на ма...ПИИИИИИПППП..та си. Хвърляй и по едно око на 11-ти канал-покзанията на МАП сензора да са горе долу в норми. С хартийката МАФ-а трябва да клони към 850. Ако всичко това е изпълнено
ТРЯБВА да пуши. ECU-то обаче не е толкоз просто и след малко може да се светне за измамата и да влезе в сервизен режим. Ако туй се случва бързо , понамали малко хартийкта. Ако обаче
не пропуши , със сигурност не се връсква достатъчна порция гориво от самите дюзи. Това обаче все още не значи 100%, че проблема е в тях. Вземи си измери налягането на изхода от тандем помпата (нищо , че си я сменял може да имаш проблем с уплътненията на дюзите, още повече, че каза че са сменяни). Виж да не са се озъбили гърбиците на вала. Виж и какви са корекционните коефициенти на впръскване на самите дюзи.
Айде вземи тоя път ме послушай, отдели 10 минутки за теста , после се

и драсни резултата
