Неоткриваем проблем с мощността !

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Неоткриваем проблем с мощността !

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 02 сеп 2009 16:10


Dobromirski написа:Нещата са много кофти свързани. Няма ли гориво, няма кебапчийница за турбината и тя неще да се върти. От друга страна , не се ли върти турбината , няма вятър през дебитомера и компа не пуща манджа през дюзите.

Много точно казано - само забрави да споменеш и предварението :wink:




Потребителски аватар
slyy
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 14:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Неоткриваем проблем с мощността !

Мнениеот slyy » Чет 03 сеп 2009 14:25


Хора, всички съмнения падат в/у дюзите. Може ли да ме светнете как се тестват и какви са признаците за повредени дюзи?Може ли да се разбере, в коя точно е проблемът?


Потребителски аватар
1z
Мнения: 758
Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
Автомобил: seat ibiza
Двигател: atd
Местоположение: Русе Слънчев Бряг

Re: Неоткриваем проблем с мощността !

Мнениеот 1z » Чет 03 сеп 2009 14:54


slyy написа:Хора, всички съмнения падат в/у дюзите. Може ли да ме светнете как се тестват и какви са признаците за повредени дюзи?Може ли да се разбере, в коя точно е проблемът?


Мога да ти препоръчам една добавка тя е точно за дюзи,при мене имаше ефект.Lique Moly Diesel Purge по-прицип е за директно нанасяне но става и в резервоара просто ще подейства по-бавно, ако пише за 70 литра я сложи на 30-40 литра нафта и покарай малко по магистралата ,като изпреварваш сваляй на 4-та независимо че можеш на 5-та и така.При мене се оправи като свършиха не тези 30-40 литра с добавката, а на следващите 30-40 които сложих без добавка по средата на магистралата изведнъш хукна :applause: Това е от мене дано и при тебе има ефект :да:

П.С.Внимавай да не те излъжат да вземеш Lique Moly Super Diesel Additiv под -предтекст че е същата не е! тя е само превантивна :012:


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Неоткриваем проблем с мощността !

Мнениеот Dobromirski » Съб 05 сеп 2009 6:35


Dobromirski написа:Нещата са много кофти свързани. Няма ли гориво, няма кебапчийница за турбината и тя неще да се върти. От друга страна , не се ли върти турбината , няма вятър през дебитомера и компа не пуща манджа през дюзите. Ако пък и ЕГР-а пуща пушек в цилиндрите , хептен гасне огъня . Я като за начало вземи лепни един картон на дебитомера (да не е срещу датчика) така, че да му намалиш сечението и да го излъжеш, че е по-ветровито от реалното и кажи ко става !

Колега , това , че е написано леко в кръга на шегата и след няколко чашки :drunk , достатъчно основание за теб ли е да го подминеш с лека ръка и не само , че не сподели за резултата, ами предполагам дори не си пробвал :dummy:
Та сега ще ти го обесня малко по ЕнтелЕгентно , белкем хване декиш mhihi
С въпросната хартийка, намаляваща сечението на дебитомера, че измениш една от входните променливи във формулата на горивообразуване по кято смята ECU-то(така по добре ли звучи вече) :Mr Green Fun , и ще "излезеш" от омагьосаният кръг на "скара-бира", дето съм ти описал в горният пост. Ецу-то ще увеличи впръскването и ако дюзите са си ОК , от комина ще почне да бълва пушеци. Както колегата после ме корегира, закачи един VAG-COM и виж CF (туй е корекционният коефициент на момента на връскване и при теб май беше 5-ти канал) Ако не се движи между (-5...+5) значи вала ти е на ма...ПИИИИИИПППП..та си. Хвърляй и по едно око на 11-ти канал-покзанията на МАП сензора да са горе долу в норми. С хартийката МАФ-а трябва да клони към 850. Ако всичко това е изпълнено ТРЯБВА да пуши. ECU-то обаче не е толкоз просто и след малко може да се светне за измамата и да влезе в сервизен режим. Ако туй се случва бързо , понамали малко хартийкта. Ако обаче не пропуши , със сигурност не се връсква достатъчна порция гориво от самите дюзи. Това обаче все още не значи 100%, че проблема е в тях. Вземи си измери налягането на изхода от тандем помпата (нищо , че си я сменял може да имаш проблем с уплътненията на дюзите, още повече, че каза че са сменяни). Виж да не са се озъбили гърбиците на вала. Виж и какви са корекционните коефициенти на впръскване на самите дюзи.
Айде вземи тоя път ме послушай, отдели 10 минутки за теста , после се :drinking: и драсни резултата :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Неоткриваем проблем с мощността !

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 05 сеп 2009 13:18


Dobromisrski да разбирам ли че хартииката я ползваш да увеличиш скороста на въздушния поток?Доста хитра проба.Пиши обаче къде точно и как я слагаш ,че аз малко не схванах.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Неоткриваем проблем с мощността !

Мнениеот Dobromirski » Съб 05 сеп 2009 21:00


Лепиш едно хартиено тиксо върху решетката на дебитомера, но да е странично. Като искаш повечко, лепиш от двете страни по малко. В действителност самият датчик за поток се намира горе долу по средата на решетката и гледаш срещу него да няма тиксо. Безсмислено е повече от 1/3 от решетката да се затапва.


Потребителски аватар
slyy
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 14:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Неоткриваем проблем с мощността !

Мнениеот slyy » Пон 07 сеп 2009 9:15


Колега Dobromirski,
Благодаря за предложения тест, със сигурност ще го изпробвам. Не съм имал възможност да го направя, тъй като колата вече трета седмица не е при мен (бях я оставил на един майстор).Този или другия weekend ще си я взема и ще проведа теста. Имам уверението, че днес ще и направят log files, които ще постна!
Поздрави и успешна седмица!


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Неоткриваем проблем с мощността !

Мнениеот niks76 » Вто 08 сеп 2009 0:05


на мен ми се струва 4е имаш загуба на вакуум-и турбината ти закъснява по този на4ин :idea:


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Неоткриваем проблем с мощността !

Мнениеот Dobromirski » Вто 08 сеп 2009 8:44


:да: Напълно подкрепям , аз имах едни гадни пикове на турбината поради спукана мембрана на ЕГР-а , и благодарение на Ники , го открих.
(като искаше да отвори ЕГР-а, падаше вакуума в цялата система. Турбината се омоткваше, а N75 се опитваше да корегира и ставаше мазало)


Потребителски аватар
slyy
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 14:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Неоткриваем проблем с мощността !

Мнениеот slyy » Вто 08 сеп 2009 10:05


Момчета,
как мога да разбера дали проблема ми е в ЕГР.Когато бях при майстора,видях че пусна няколко теста от PC-то и мисля че единия беше за ЕГР? Има ли такъв тест или съм се заблудил?


Потребителски аватар
DJIGATA
Мнения: 68
Регистриран на: Сря 12 авг 2009 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив-Троян
Контакти:

Re: Неоткриваем проблем с мощността !

Мнениеот DJIGATA » Вто 08 сеп 2009 23:13


колега при мен проблема беше, че над 2500-3000об.мин. турбото "спираше" и не се оправяше докато не изгася колата поне за 1мин. и после пак.оказа се, че на вакумния маркуч който влиза в компютъра му нямаше скобичката, и от там изпускаше.
и най-добре ако имаш от къде вземи за проба дебитомер от работеща нормално кола.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Неоткриваем проблем с мощността !

Мнениеот nasko1978 » Сря 09 сеп 2009 8:27


DJIGATA написа:колега при мен проблема беше, че над 2500-3000об.мин. турбото "спираше" и не се оправяше докато не изгася колата поне за 1мин. и после пак.оказа се, че на вакумния маркуч който влиза в компютъра му нямаше скобичката, и от там изпускаше.
и най-добре ако имаш от къде вземи за проба дебитомер от работеща нормално кола.

Колеги къде се намира въпросният маркуч - влизащ в компа.Гледал съм стотици пъти вакуум маркучите ,но такъв незнам,да има особено на мотор като на колегата slyy.


Потребителски аватар
slyy
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 14:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Неоткриваем проблем с мощността !

Мнениеот slyy » Сря 09 сеп 2009 10:56


DJIGATA написа:колега при мен проблема беше, че над 2500-3000об.мин. турбото "спираше" и не се оправяше докато не изгася колата поне за 1мин. и после пак.оказа се, че на вакумния маркуч който влиза в компютъра му нямаше скобичката, и от там изпускаше.
и най-добре ако имаш от къде вземи за проба дебитомер от работеща нормално кола.


Благодаря за съвета! Пробвал съм с нов дебитомер вече, файда няма! Вместо комютър си имамл в предвид нещо др. сигурно.


Потребителски аватар
DJIGATA
Мнения: 68
Регистриран на: Сря 12 авг 2009 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив-Троян
Контакти:

Re: Неоткриваем проблем с мощността !

Мнениеот DJIGATA » Сря 09 сеп 2009 11:20


не колега, точно в компа влиза,като отвориш кутията той е с една скоба и едно болче, махаш ги и го повдигаш на горе,тогава ще видиш мъркучето което влиза в него.не казвам, че това е проблема но на мен това беше, просто може да съм полезен все пак :wink: :beer
"ако не го отвориш, мъркуча няма да го видиш" :wink:


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Неоткриваем проблем с мощността !

Мнениеот nasko1978 » Сря 09 сеп 2009 11:26


Влиза в компа , а от къде идва този маркуч?Извинявам се на slyy, но ми стана интересно.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 48 госта