Съвет преди покупка на Голф 4

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: Съвет преди покупка на Голф 4

Мнениеот vaskog » Пет 12 ное 2010 23:42


GG_DEVIL написа:Съжелявам колеги дал съм грешна информация!!! Ето поправих я и ги давам наново:

1.SDI разпределителна помпа без турбо, 2 клапана на цилиндър, степен на сгъстяване 19.5, 50 кW/4200 min-1, 133 Nm/2200-2600 min-1
2. TDI разпределителна помпа, 2 клапана на цилиндър, турбо с wastegate, степен на сгъстяване 19.5, 66 kW/4000min-1, 210 Nm/1900 min-1
3. TDI разпределителна помпа, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.5, 81 kW/4150min-1, 235 Nm/1900 min-1
4. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.0, 74 kW/4000 min-1, 240 Nm/1800-2400 min-1
5. ТDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.0, 85 kW/4000 min-1, 285 Nm/1900 min-1
6. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.0, 96 kW/4000 min-1, 310 Nm/1900 min-1
7. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.5, 110 kW/4000 min-1, 320 Nm/1900 min-1
8. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.0, 118 kW/3750 min-1, 330 Nm/1900 min-1 – монтиран е само на Seat Ibiza Cupra.


:да:




Потребителски аватар
theraven
Мнения: 2358
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
Двигател: SDI
Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
Контакти:

Re: Съвет преди покупка на Голф 4

Мнениеот theraven » Съб 13 ное 2010 1:07


Само не знам тия 4 клапана на цилиндър от де дойдоха на ASZ и ARL.


DarkOneBg
Мнения: 243
Регистриран на: Чет 26 фев 2009 21:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Съвет преди покупка на Голф 4

Мнениеот DarkOneBg » Съб 13 ное 2010 3:46


БТВ да вметна по темата от 1вата страница- до колкото знам на АФНто се ако се наложи сменя на гарнитурата се готви и за глава. Иначе мотора държи на бой много, тествано е , кораво копеле е , ако мога така да се изразя ...
Колега ако имаш финансова възможност се мятай на ASZ или ARL и ще останеш доста доволен :) Поне според мене :)))


Потребителски аватар
kn9453
Мнения: 731
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
Автомобил:
Двигател: AHF 99
Местоположение: Kn

Re: Съвет преди покупка на Голф 4

Мнениеот kn9453 » Съб 13 ное 2010 23:03


и аз съм за ASZ но читав!!!! Покупка на PD само след компютърна диагностика и то от човек който разбира какво гледа на монитора!!! Аз карах такъв мотор 40х на два цилиндъра и пак бях доволен! На дупнишките джамбази :beat_butt2. Сега съм се ориентирал към 110кс и пак Бора


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Съвет преди покупка на Голф 4

Мнениеот hooligan_sk » Нед 14 ное 2010 10:17


DarkOneBg написа:БТВ да вметна по темата от 1вата страница- до колкото знам на АФНто се ако се наложи сменя на гарнитурата се готви и за глава. Иначе мотора държи на бой много, тествано е , кораво копеле е , ако мога така да се изразя ...
Колега ако имаш финансова възможност се мятай на ASZ или ARL и ще останеш доста доволен :) Поне според мене :)))


При г4 мотора е AHF. гарнитура на главата няма отделна, ако искаш нова взимаш целия капак - 200лв :да: но с изключение на тая простотия мотора е сравнително добре премислен :да:


Потребителски аватар
k_garchev
Мнения: 2721
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
Двигател: AGZ
Местоположение: Пирдоп
Контакти:

Re: Съвет преди покупка на Голф 4

Мнениеот k_garchev » Нед 14 ное 2010 11:56


hooligan_sk написа:
DarkOneBg написа:БТВ да вметна по темата от 1вата страница- до колкото знам на АФНто се ако се наложи сменя на гарнитурата се готви и за глава. Иначе мотора държи на бой много, тествано е , кораво копеле е , ако мога така да се изразя ...
Колега ако имаш финансова възможност се мятай на ASZ или ARL и ще останеш доста доволен :) Поне според мене :)))


При г4 мотора е AHF. гарнитура на главата няма отделна, ако искаш нова взимаш целия капак - 200лв :да: но с изключение на тая простотия мотора е сравнително добре премислен :да:

Колега между гарнитура на главата и на капака има достаа разлика!


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Съвет преди покупка на Голф 4

Мнениеот hooligan_sk » Нед 14 ное 2010 12:25


k_garchev написа:
hooligan_sk написа:
DarkOneBg написа:БТВ да вметна по темата от 1вата страница- до колкото знам на АФНто се ако се наложи сменя на гарнитурата се готви и за глава. Иначе мотора държи на бой много, тествано е , кораво копеле е , ако мога така да се изразя ...
Колега ако имаш финансова възможност се мятай на ASZ или ARL и ще останеш доста доволен :) Поне според мене :)))


При г4 мотора е AHF. гарнитура на главата няма отделна, ако искаш нова взимаш целия капак - 200лв :да: но с изключение на тая простотия мотора е сравнително добре премислен :да:

Колега между гарнитура на главата и на капака има достаа разлика!


Не става съвсем ясно за коя говори


Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Съвет преди покупка на Голф 4

Мнениеот Alek » Нед 14 ное 2010 16:17


И аз чудя къди ги видяхте тези 4 клапана на цилиндър при последните 3 мотора....


Потребителски аватар
donMaranzano
Мнения: 789
Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
Автомобил: Golf 4
Двигател: AQY
Местоположение: Plovdiv

Re: Съвет преди покупка на Голф 4

Мнениеот donMaranzano » Нед 14 ное 2010 20:36


Колеги да питам втори и трети двигател са най-евтини за поддръжка нали? Кой от тези се разваля най-малко и кой е за предпочитане? Помпа дюза или другото?


liolioto
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 17:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Съвет преди покупка на Голф 4

Мнениеот liolioto » Пон 22 ное 2010 19:21


Привет колега! Много мнения и много отзиви,чак могат да те объркат. За въпросният майстор Иво-ifidik бих ти препоръчал да отидеш при него и да го питаш лично какво да си вземеш.Само да има време да ти обърне внимание. Голф 4 90к.с. с код на двигателя ALH (не AGR) е моята препоръка. След време като ти дойде слаб можеш доста да го ъпгрейднеш. Разликата между него и 110 к.с. мотора (AHF или ASV) е само в разпръсквачите,които вървят около 300 лв комплекта и вече караш кола 110к.с.


tdi_20yare
Мнения: 282
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
Автомобил: audi a3
Двигател: asz+brezel
Местоположение: варна

Re: Съвет преди покупка на Голф 4

Мнениеот tdi_20yare » Вто 23 ное 2010 1:27


Моя съвет е вземи си ауди А3 110кс и вместо да ми даващ 300лв за някви пикливи разпръсвачи му хакни един лек чип да стане то 141 ще си доста доволен,имам голямо наблюдение над тази кола от мой приятели,който си карат с хубави чипове дават си яко гас вече няколко годинки и мащините даянят на бой ...Иначе аз си карам WV дизел 110кс също съм много доволен,но ауди ми се вижда с идея напред... :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта