проблем с двигателя на AAZ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
qnikol
Мнения: 42
Регистриран на: Пет 28 май 2010 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: проблем с двигателя на AAZ

Мнениеот qnikol » Вто 28 дек 2010 22:38


ivo1_r написа:да уто4ним някои неща колегата попита за основен ремонт.а ремонт на главата 8клапана по8лв броиката,8 вода4а по3,50лв бриката,компект хидравли4ни повдига4и 110лв гарнитура за главата от 30до60лв болтове за глава 30лв,гарнитури всмукателни и изпускателни 15лв семерина разпр.вал5лв. шлаиф на главата 20лв. пасване на фаски и клапани 60лв,ремък ангренажен 38лв ролка обтяжна 30лв.колело на кол.вал 42лв и болт кол.вал 5лв за 4асти 457лв и за труд от 100 до 150лв зависи колко ще му вземат и стават около 600лв общо. така ако иска да прави ремонт турски бутала мописан 200,250лв сегменти 100лв.битала нурал 420лв.лагери основни и биелни 85лв,шлаиф на блок 60лв втулки паразитен вал 20лв гарнитура картер гумена с тави4ка 60лв семерин 32-47-10 3броя по 5лв семерина задна кол.вал15лв,масло 4ри литра по 8лв,маслен филтър 10лв и труд от 250 до 400лв за основен ремонт.724лв 4асти.

Благодаря за изчерпателния отговор ,колега.Интересувах се от цена за основен ремонт защото се подготвям за най лошото,но ако може да мине и по безболезнено няма да е зле. В случай че е прехварлил ремъка и някое бутало се е счупило (или е задрало и аз не знам как да го кажа)при опит да се запали ше се варти ли ремака?




ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: проблем с двигателя на AAZ

Мнениеот ivo1_r » Вто 28 дек 2010 22:50


не искам да те плаша но имах слу4аи дето са дърпали колата и беше 4ак буталото с4упено затова недеи да въртиш на стартер и да дърпаш отвори капака на клапаните и виж дали има потънали хидравли4ни повдига4и ако има има ударени клапани и са криви но върти мотора на ръка ако може ако е преско4ил много зъби няма да можеш да завъртиш цял оборот защото ще ти заси4а но гаранция ти давам 4е шпонката на кол.вал е разбита и от там е станало то е по4нало да губи центровка да пуши и да губи тяга


Потребителски аватар
qnikol
Мнения: 42
Регистриран на: Пет 28 май 2010 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: проблем с двигателя на AAZ

Мнениеот qnikol » Вто 28 дек 2010 23:04


Работата е там обаче ,че пушеше само като е студена,а тяга не е губила варвеше си нормално,няколко пъти гаснеше в движение но пък палеше от раз веднага след това,играеха само ниските обороти,при дръпнат обогатител всичко беше нормално,само последния ден преди да откаже играеха и високите обороти ,но изведнъж всичко се оправи оборотите се нормализираха изчезнаха всякакви странични шумове и минута по касно загасна :bishop .Едва след няколко опита да язапаля се чу онзи гаден шум,като че нещо се счупи.Трудното палене преди това почти сам сигурен че е било заради свещите или релето за подгряване


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: проблем с двигателя на AAZ

Мнениеот ivo1_r » Вто 28 дек 2010 23:08


qnikol написа:Работата е там обаче ,че пушеше само като е студена,а тяга не е губила варвеше си нормално,няколко пъти гаснеше в движение но пък палеше от раз веднага след това,играеха само ниските обороти,при дръпнат обогатител всичко беше нормално,само последния ден преди да откаже играеха и високите обороти ,но изведнъж всичко се оправи оборотите се нормализираха изчезнаха всякакви странични шумове и минута по касно загасна :bishop .Едва след няколко опита да язапаля се чу онзи гаден шум,като че нещо се счупи.Трудното палене преди това почти сам сигурен че е било заради свещите или релето за подгряване

като се разбие шпонката и центровката отива на закъснение и като опънеш авансатора се нормализира работата на мотора за това е пушела без авансатор и е колебаела оборотите.забелязвал ли си демферната ти щаиба да мята


Потребителски аватар
qnikol
Мнения: 42
Регистриран на: Пет 28 май 2010 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: проблем с двигателя на AAZ

Мнениеот qnikol » Вто 28 дек 2010 23:14


Забравих да спомена че гаснеше когато свалям предавка и падне под 1300 обр,иначе ако спра на светофар примерно оборотите си играеха но колата си работеше(всичко това без авансйор)


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: проблем с двигателя на AAZ

Мнениеот ivo1_r » Вто 28 дек 2010 23:16


скоро ремък да си сменял ангренажен


Потребителски аватар
qnikol
Мнения: 42
Регистриран на: Пет 28 май 2010 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: проблем с двигателя на AAZ

Мнениеот qnikol » Вто 28 дек 2010 23:16


ivo1_r написа:
qnikol написа:Работата е там обаче ,че пушеше само като е студена,а тяга не е губила варвеше си нормално,няколко пъти гаснеше в движение но пък палеше от раз веднага след това,играеха само ниските обороти,при дръпнат обогатител всичко беше нормално,само последния ден преди да откаже играеха и високите обороти ,но изведнъж всичко се оправи оборотите се нормализираха изчезнаха всякакви странични шумове и минута по касно загасна :bishop .Едва след няколко опита да язапаля се чу онзи гаден шум,като че нещо се счупи.Трудното палене преди това почти сам сигурен че е било заради свещите или релето за подгряване

като се разбие шпонката и центровката отива на закъснение и като опънеш авансатора се нормализира работата на мотора за това е пушела без авансатор и е колебаела оборотите.забелязвал ли си демферната ти щаиба да мята

Даже и не знам какво точно представлява тази шайба,чувал съм че е около 700 лв ,ако трябва да се сменя


Потребителски аватар
qnikol
Мнения: 42
Регистриран на: Пет 28 май 2010 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: проблем с двигателя на AAZ

Мнениеот qnikol » Вто 28 дек 2010 23:17


ivo1_r написа:скоро ремък да си сменял ангренажен

Не ппървата смяна откакто я имам трябваше да е след 5-6000 километра


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: проблем с двигателя на AAZ

Мнениеот ivo1_r » Вто 28 дек 2010 23:23


qnikol написа:
ivo1_r написа:
qnikol написа:Работата е там обаче ,че пушеше само като е студена,а тяга не е губила варвеше си нормално,няколко пъти гаснеше в движение но пък палеше от раз веднага след това,играеха само ниските обороти,при дръпнат обогатител всичко беше нормално,само последния ден преди да откаже играеха и високите обороти ,но изведнъж всичко се оправи оборотите се нормализираха изчезнаха всякакви странични шумове и минута по касно загасна :bishop .Едва след няколко опита да язапаля се чу онзи гаден шум,като че нещо се счупи.Трудното палене преди това почти сам сигурен че е било заради свещите или релето за подгряване

като се разбие шпонката и центровката отива на закъснение и като опънеш авансатора се нормализира работата на мотора за това е пушела без авансатор и е колебаела оборотите.забелязвал ли си демферната ти щаиба да мята

Даже и не знам какво точно представлява тази шайба,чувал съм че е около 700 лв ,ако трябва да се сменя

това е шаибата която задвижва динамото долу на кол.вал се намира пистовият ремък дето предава движение на динамото и водната помпа и на хидравликата ако имаш


Потребителски аватар
qnikol
Мнения: 42
Регистриран на: Пет 28 май 2010 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: проблем с двигателя на AAZ

Мнениеот qnikol » Вто 28 дек 2010 23:26


Още като купих колата и яобслужих(смяна ремъци масла и тнт.)след няколко дни без причина се скъса пистовия ремък ,това може ли да има нещо общо с тази шайба това се случи през 2007


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: проблем с двигателя на AAZ

Мнениеот ivo1_r » Вто 28 дек 2010 23:33


qnikol написа:Още като купих колата и яобслужих(смяна ремъци масла и тнт.)след няколко дни без причина се скъса пистовия ремък ,това може ли да има нещо общо с тази шайба това се случи през 2007
не


Потребителски аватар
qnikol
Мнения: 42
Регистриран на: Пет 28 май 2010 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: проблем с двигателя на AAZ

Мнениеот qnikol » Вто 28 дек 2010 23:36


Има и нещо друго,колата екупена от германия и двигателят не е оригинален(сменян е в германия)преди няколко месеца случайно забелязах че отдясно на двигателя има щампа 1z това възможно ли е или си означава нещо друго.Голфа е без кулер.Може ли немците да са правили някаква преработка


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: проблем с двигателя на AAZ

Мнениеот buller » Вто 28 дек 2010 23:36


Недей да правиш сметки без кръчмар ;)
Отиди при човек, който е наясно какво прави - да провери двигателя и ролките към него и едва тогава да отваря!
Ако веднага отваряш - 99% ще има пукнатини в блока и други "серийни" дефекти при ААЗ.
Ако се стигне до ремонт за 600 лв - аз не бих влагал тази сума в този мотор!
За тези пари 1z с все турбо, кулер и инсталацията ще намериш!

Относно ремъка на алтернатора - къса се заради проблемите с демпферната шайба ;)
Има мнооого писано за това - погледни във важните теми по-нагоре!
Дано е нещо по-незначително и ремонтът да е за 200 лв. :)
Късмет!


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: проблем с двигателя на AAZ

Мнениеот ivo1_r » Вто 28 дек 2010 23:45


Smeagol написа:Недей да правиш сметки без кръчмар ;)
Отиди при човек, който е наясно какво прави - да провери двигателя и ролките към него и едва тогава да отваря!
Ако веднага отваряш - 99% ще има пукнатини в блока и други "серийни" дефекти при ААЗ.
Ако се стигне до ремонт за 600 лв - аз не бих влагал тази сума в този мотор!
За тези пари 1z с все турбо, кулер и инсталацията ще намериш!

Относно ремъка на алтернатора - къса се заради проблемите с демпферната шайба ;)
Има мнооого писано за това - погледни във важните теми по-нагоре!
Дано е нещо по-незначително и ремонтът да е за 200 лв. :)
Късмет!
ремъка може да се скъса заради шаибата на динамото но ааз не е стакава ролка и заради обтягащият механизъм ако е с такъв като му се разбият втулките на оста


Потребителски аватар
qnikol
Мнения: 42
Регистриран на: Пет 28 май 2010 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: проблем с двигателя на AAZ

Мнениеот qnikol » Сря 29 дек 2010 0:12


qnikol написа:Има и нещо друго,колата екупена от германия и двигателят не е оригинален(сменян е в германия)преди няколко месеца случайно забелязах че отдясно на двигателя има щампа 1z това възможно ли е или си означава нещо друго.Голфа е без кулер.Може ли немците да са правили някаква преработка

А нещо за това,възможно ли е



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MapTo_D и 44 госта