ivo1_r написа:да уто4ним някои неща колегата попита за основен ремонт.а ремонт на главата 8клапана по8лв броиката,8 вода4а по3,50лв бриката,компект хидравли4ни повдига4и 110лв гарнитура за главата от 30до60лв болтове за глава 30лв,гарнитури всмукателни и изпускателни 15лв семерина разпр.вал5лв. шлаиф на главата 20лв. пасване на фаски и клапани 60лв,ремък ангренажен 38лв ролка обтяжна 30лв.колело на кол.вал 42лв и болт кол.вал 5лв за 4асти 457лв и за труд от 100 до 150лв зависи колко ще му вземат и стават около 600лв общо. така ако иска да прави ремонт турски бутала мописан 200,250лв сегменти 100лв.битала нурал 420лв.лагери основни и биелни 85лв,шлаиф на блок 60лв втулки паразитен вал 20лв гарнитура картер гумена с тави4ка 60лв семерин 32-47-10 3броя по 5лв семерина задна кол.вал15лв,масло 4ри литра по 8лв,маслен филтър 10лв и труд от 250 до 400лв за основен ремонт.724лв 4асти.
Благодаря за изчерпателния отговор ,колега.Интересувах се от цена за основен ремонт защото се подготвям за най лошото,но ако може да мине и по безболезнено няма да е зле. В случай че е прехварлил ремъка и някое бутало се е счупило (или е задрало и аз не знам как да го кажа)при опит да се запали ше се варти ли ремака?
.Едва след няколко опита да язапаля се чу онзи гаден шум,като че нещо се счупи.Трудното палене преди това почти сам сигурен че е било заради свещите или релето за подгряване